eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GiżyckoDOSTAWA PROFESJONALNEJ CHEMII KUCHENNEJ ORAZ MATERIAŁÓW JEDNORAZOWYCH I ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA 24. WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-24

Ogłoszenie nr 71948 - 2017 z dnia 2017-04-24 r.

Giżycko: DOSTAWA PROFESJONALNEJ CHEMII KUCHENNEJ ORAZ MATERIAŁÓW JEDNORAZOWYCH I ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA 24. WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 19579-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy, krajowy numer identyfikacyjny 28060211800000, ul. ul. Nowowiejska  20, 11500   Giżycko, państwo Polska, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 261 335 922, faks 261 335 641, e-mail 24wog.zam@wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednosta Wojskowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

DOSTAWA PROFESJONALNEJ CHEMII KUCHENNEJ ORAZ MATERIAŁÓW JEDNORAZOWYCH I ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA 24. WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

5/201

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa profesjonalnej chemii kuchennej oraz materiałów jednorazowych i środków czystości dla 24 Wojskowego Oddziału Gospodarczego, wg. opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załączniki nr 1 i 2 do siwz, oraz wg. Ilości podanych w ust. 2 oraz załącznikach nr 5 i 6 do siwz. 2. Szczegółowy opis przedmiotu dla wszystkich zadań zawierają załączniki nr 1 i 2 do siwz - Opis przedmiotu zamówienia. 3. Asortyment i ilości będące przedmiotem zamówienia: a. Zadanie 1 - Dostawa profesjonalnej chemii kuchennej Lp. nazwa jm ilość 1. Mydło do mycia rąk w płynie antybakteryjne l 300 2. Środek do dezynfekcji rąk l 200 3. Środek czyszcząco nabłyszczający powierzchni ze stali nierdzewnej szt 150 4. Produkt do mycia powierzchni roboczych - koncentrat l 500 5. środek do dezynfekcji powierzchni - koncentrat l 500 6. Środek do maszynowego mycia naczyń w bloku kg 310 7. Płyn do maszynowego mycia naczyń l 500 8. Środek do nabłyszczania - w bloku kg 110 9. Środek nabłyszczający do zmywarek przemysłowych l 200 10. Produkt do mycia podłóg i fug bez spłukiwania l 100 11. Produkt do okresowego czyszczenia silnie zatłuszczonych powierzchni l 300 12. Mleczko do czyszczenia l 180 13. Produkt do mycia urządzeń chłodniczych l 300 14. Produkt do usuwania osadów mineralnych (kamienia) - koncentrat l 400 15. Produkt do usuwania osadów mineralnych (kamienia) - do zmywarek kg 36 16. Produkt do mycia pomieszczeń sanitarnych l 400 17. Środek do okresowego, gruntownego czyszczenia powierzchni l 400 18. środek do płukania pieca kon-par l 20 19. środek do mycia pieca kon-par l 40 20. Produkt do ręcznego mycia naczyń w bloku kg 300 21. Produkt do ręcznego mycia naczyń - koncentrat l 1200 21. Produkt do niwelowania zapachów i odtłuszczania szt 20 23. Sól tabletkowa do uzdatniacza wody kg 4000 24. tabletki odtłuszczające do bloku zaparzającego pasujące do ekspresu SAECO kpl 10 25. tabletki do ekspresów do kawy typu NIVONA (10szt) opak 10 26. Wkład do filtra do wody pasujące do ekspresu typu NIVONA szt 15 27. Wkład do filtra do wody pasujące do ekspresu typu SAECO MINUTO szt 10 28. Tabletki do mycia pieca pasujące do Rational SCC (100szt) op 6kg opak 5 29. Tabletki spłukujące pasujące do pieca Rational SCC (50szt.) opak 10 b. Zadanie 2 - Dostawa środków czystości Lp. nazwa jm ilość 1. Rękawiczki lateksowe ( op.100 szt.) opak 400 2. Bluza kucharska jednorazowa szt 3000 3. Fartuch ochronny foliowy jednorazowy (op 100szt) opak 250 4. Worek foliowy LDPE o poj. 50 - 60 l. opak 1000 5. Worek foliowy LDPE o poj.120 l. opak 500 6. Torebki jednorazowe o poj.5 l. (op 200 szt) opak 500 7. Woreczki śniadaniowe HPDE (op 1000 szt) opak 500 8. Ręczniki papierowe w rolce szt 400 9. Tkanina obrusowa cerata mb 200 10. Krem ochronny do rąk szt 20000 11. Mydło taletowe kg 500 12. Srodek do mycia rąk(postać pasty) kg 9500 13. Mydło taletowe kg 500 14. Pasta do obuwia kol.czarny kg 350 15. Pasta do obuwia specjalnego 75ml szt 720 16. Naftalina kg 20 17. Ściereczki do kokpitu opak 200 18. Koncentrat Benamin SND szt 30 19. Koncentrat zapachowy do sauny chińskiej eukaliptus szt 20 20. Koncentrat zapachowy do sauny chińskiej kosodrzewina szt 20 21. Koncentrat zapachowy do sauny chińskiej zielona limonka szt 20 22. Kostka do WC z koszykiem 40g szt 1600 23. Mleczko do czyszczenia urządzeń sanitarnych szt 950 24. Mydło do rąk w płynie w dozowniku szt 170 25. Odświeżacz powietrza SPRAY szt 450 26. Odświeżacz powietrza elektryczny szt 200 27. Odświeżacz powietrza w żelu szt 150 28. Papier toaletowy biały 2-warstwowy opak. 8 rolek opak 2000 29. Pasta do czyszczenia urządzeń sanitarnych szt 20 30. Pasta Emulsja do podłóg połysk szt 500 31. Pianka do czyszczenia mebli szt 150 32. Płyn - aktywna piana RM 812 ASF szt 20 33. Płyn środek zmiękczający RM 110 ASF szt 100 34. Płyn do mycia kabin prysznicowych szt 220 35. Płyn do mycia bezdotykowego RM 806 ASF szt 30 36. Płyn do mycia terakoty, glazury szt 670 37. Płyn do mycia wykładzin PCV szt 1200 38. Płyn do mycia, czyszczenia i konserwacji paneli podłogowych szt 70 39. Płyn do udrażniania rur kanalizacyjnych w granulkach szt 160 40. Płyn do czyszczenia wykładzin i dywanów szt 60 41. Płyn uniwersalny do mycia podłóg szt 880 42. Płyn z atomizerem do szyb szt 1500 43. Podchloryn sodu - techniczny szt 4 44. Proszek do szorowania urządzeń sanitarnych szt 400 45. Ręcznik higieniczny w roli przemysłowy szt 120 46. Ręcznik papierowy składany "ZZ" szt 120 47. Ręczniki papierowe w rolce szt 1500 48. Sól tabletkowana szt 270 49. Środek do mechanicznego czyszczenia wykładzin dywanowych RM 519 szt 20 50. Wkład do odświeżacza elektrycznego szt 300 51. Worki na śmieci 120 l szt 3585 52. Worki na śmieci 240 l szt 3100 53. Worki na śmieci 60 l szt 3100 54. Żel myjąco-dezynfekujący do WC szt 320 55. Ściereczki uniwersalne 38x40cm szt 620 56. Ścierka do kurzu szt 300 57. Ścierka podłogowa szt 1000

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 33700000-7
Dodatkowe kody CPV: 39800000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Dostawa profesjonalnej chemii kuchennej
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT218906.50
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
MS SERVICE Marcin Siekierka,  ,  ul. Jana Pawła Woronicza 76 lok. 18,  02-640,  Warszawa,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 266455.52
Oferta z najniższą ceną/kosztem 266455.52
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 275652.34
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Dostawa środków czystości
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT236356.50
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
DOKTOR LEKS S.A.,  ,  ul. Klecińska 5,  54-413,  Wrocław,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 210767.72
Oferta z najniższą ceną/kosztem 210767.72
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 635205.97
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.