Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-20
Iława: Budowa Obwodnicy Północnej w Iławie. Postępowanie znak: OO-341/10/09
Numer ogłoszenia: 71952 - 2009; data zamieszczenia: 20.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Iława , ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 6490159, 6490101, faks (089) 649 26 31.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ilawa-um.bip-wm.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Obwodnicy Północnej w Iławie. Postępowanie znak: OO-341/10/09.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa Obwodnicy Północnej w Iławie. Przedmiot zamówienia nazwany jest dalszej części Instrukcji dla Wykonawców obiektem lub przedmiotem zamówienia. 2. Zakres Wykonawcy obejmuje: realizację budowy na podstawie dokumentacji projektowej budowlanej i wykonawczej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarów, ustaleń ze SIWZ, obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną, pełną obsługę geodezyjną wraz z okresem gwarancji i prowadzeniem działań promocyjnych - zamontowanie na czas realizacji robót tablic informacyjnych - 2szt., a po zakończeniu realizacji tablic pamiątkowych - 2szt. 3. Zakres realizacji inwestycji obejmuje: 1) Etap I - budowa nowego układu drogowego od ronda na skrzyżowaniu ulicy Ostródzkiej i Alei Jana Pawła II do projektowanego ronda w ciągu ulicy Dąbrowskiego długości 1,14 km, budowę estakady nad kanałem Iławskim, likwidację kolizji z urządzeniami obcymi, budowę chodników i ścieżek rowerowych, budowę kanalizacji deszczowej, budowę oświetlenia projektowanej obwodnicy, wykonanie pasów zieleni ozdobnej oraz dodatkowych nasadzeń, wycinkę drzew kolidujących z projektowaną obwodnicą, rozbiórkę istniejących budynków, 2) Etap II - przebudowa ulicy Dąbrowskiego na odcinku 0,33 km od posesji nr 16 do skrzyżowania z ulicą Polną, rozbiórkę i budowę mostu nad rzeką Iławką w ciągu ulicy Dąbrowskiego, likwidację kolizji z urządzeniami obcymi, budowę chodników i ścieżek rowerowych, budowę kanalizacji deszczowej, budowę oświetlenia projektowanej obwodnicy, wykonanie pasów zieleni ozdobnej oraz dodatkowych nasadzeń, wycinkę drzew kolidujących z projektowaną obwodnicą, rozbiórkę budynków. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu został zawarty w załączniku nr 1 do projektu umowy, o której mowa w § XXIV SIWZ oraz dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót , przedmiarach. 5. Wykonany zakres ma zapewnić prawidłowe przyszłe funkcjonowanie obiektu, a także spełnienie przez Zamawiającego wszystkich warunków narzuconych umową o dofinansowanie zawartą z Instytucją Zarządzającą Regionalnym Programem Operacyjnym Warmia Mazury 2007-2013. 6. Nazwy kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV 45233120-6, 45221111-3, 45231300-8, 45231220-3, 45231400-9, 45232130-2, 45232410-9, 45232310-8, 45233222-1, 45233162-2, 71354300-7. 7. Do ceny oferty należy wliczyć koszty określone w § XIII SIWZ w tym m.in. koszty: określone w SST Wymagania ogólne; wybudowania, utrzymania i likwidacji zaplecza budowy; ubezpieczeń placu budowy; wybudowania, utrzymania i likwidacji objazdów wraz z ich utrzymaniem; tymczasowej organizacji ruchu w trakcie realizacji zadania, uporządkowania terenu, obsługi geodezyjnej i wykonania pomiaru powykonawczego, koszt zabezpieczenia znaków geodezyjnych o nr 231.224-1047, 231.224-1046 wraz z towarzyszącymi znakami ściennymi(osnowa szczegółowa III kl.) - zgodnie z zapisami zawartymi w opinii zespołu uzgadniania dokumentacji projektowej warunkami. W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie roboty, które zostały ujęte w dokumentacji projektowej budowlanej i wykonawczej, kosztorysie przedmiarowym, oraz których konieczność wykonania stwierdzono na podstawie przeprowadzonej wizji lokalnej na miejscu planowanej budowy. Zamawiający wymaga oby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia. 8. Zamawiający informuje, że na etapie składania ofert Zamawiający nie żąda przedłożenia kosztorysu szczegółowego. Przedmiotowy kosztorys szczegółowy Wykonawca będzie zobowiązany dołączyć jako załącznik przy podpisywaniu umowy. 9. Wykonawca sporządza i załącza do oferty harmonogram rzeczowo-finansowy - zawierający wyszczególnione elementy zawarte w Kosztorysie ślepym: dział ogólny, ZZK etap I i ZZK etap II, oraz zawierający co najmniej następujące elementy: element zadania, termin realizacji tego elementu i wartość netto, wartość brutto elementu zgodnie z kosztorysem przedmiarowym, projektem budowlanym, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przeprowadzoną wizją lokalną na miejscu planowanej budowy. 10. Zmawiający dopuszcza udział podwykonawców w zakresie robót: sieci wodociągowej, sanitarnej, deszczowej, gazowej, teletechnicznej, elektroenergetycznych, robót rozbiórkowych oraz budowy obiektów mostowych, urządzenia zieleni, prac geodezyjnych. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić zakres i wartość prac przewidzianych do wykonania przez podwykonawców wypełniając wzór nr 4. 11. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu , w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (Dz. U. z 2006r nr 156 poz. 1118 z późn. zm.) 12. Zadanie przewidziane jest do współfinansowania w ramach REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WARMIA MAZURY NA LATA 2007-2013 ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Unii Europejskiej w ramach osi priorytetowej 5 - Infrastruktura transportowa regionalna i lokalna. Działanie 5.1 Rozbudowa i modernizacja infrastruktury transportowej warunkującej rozwój regionalny. Poddziałanie 5.1.6 Infrastruktura drogowa warunkująca rozwój regionalny..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.22.11.11 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.12.20 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.23.23.10 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.31.62 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych 71.35.43.00 - Usługi badań katastralnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości: 450.000,00 zł. (Słownie: czterysta pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100 ) w terminie do dnia 04.05.2009r. do godz. 10.30. 2. Wadium może być wniesione w następującej formie: 1) Pieniądzu - przelewem na konto zamawiającego: Urząd Miasta Iławy Bank Millennium S.A. O/Iława 96 1160 2202 0000 0000 6192 1354, o uznaniu przez zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w terminie decyduje data wpływu środków na rachunek zamawiającego. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu (godziny) przewidzianego na wniesienie wadium. 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - oryginałem złożonym w kasie zamawiającego pok.210 (pn. 08.00-16,00, wt.-pt. 08.00-14.00), 3) Gwarancji bankowej - oryginałem złożonym w kasie zamawiającego pok.210 4) Gwarancji ubezpieczeniowej - oryginałem złożonym w kasie zamawiającego 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) Oznacza to, że w terminie wniesienia wadium, w kasie zamawiającego muszą zostać złożone formy wadium określone w ppkt. 2), 3), 4), 5). 3. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać co najmniej następujące wymogi (pod rygorem wykluczenia wykonawcy): 1) ustalać beneficjenta gwarancji, tj. Gminę Miejską Iława reprezentowaną przez Burmistrza Miasta Iławy, 2) określać kwotę gwarantowaną w zł (ustaloną w SIWZ), 3) określać termin ważności (wynikający z SIWZ), 4) określać przedmiot gwarancji (wynikający z SIWZ), 5) być gwarancją nie odwoływalną, bezwarunkową, płatną na każde żądanie do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w następujących okolicznościach: a) gdy wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się nie możliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy; 6) być gwarancją nie odwoływalną, płatną na każde żądanie do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w przypadku gdy wykonawca w odpowiedzi na wezwanie zamawiającego, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 7) Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). 4. Zamawiający zwróci wadium bez dodatkowego wezwania zgodnie z art. 46 ust.1 pkt.1)-3) 5. Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie na wniosek wykonawcy w przypadkach określonych w art. 46 ust.2 pkt. 1)-3) z zastrzeżeniem art. 46 ust.4a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymogi art. 22 ust.1 tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy na potwierdzenie ww. warunków wykonawca zobowiązany będzie przedstawić dokumenty, o których mowa w pkt.7 ppkt. 1), 2), 3), 4), 5), 6), 7), 8) 9, 10),11),12),13), 14),15),16),17),18),19) niniejszego ogłoszenia 2. W zakresie warunku posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierającego nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania firmy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. W zakresie warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowania osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia: 3.1 Doświadczenie: - wykonawca musi wykazać w okresie ostatnich w okresie ostatnich 5 lat, (licząc od dnia wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał z należytą starannością co najmniej 2 zadania, odpowiadającego swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot tego zamówienia (budowa dróg lub modernizacja dróg lub budowa obiektów mostowych) o wartości minimum 20.000.000 zł brutto każde przy czym przynajmniej w jednym zadaniu musi być wykonany most lub estakada w ciągu drogi minimum kategorii Z. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę wzoru nr 3 do SIWZ, o którym mowa w § VII ust. 1 pkt.8). W przypadku występowania Wykonawcy zatrudniającego podwykonawcę warunek musi być spełniony przez głównego wykonawcę. Za podwykonawstwo będzie się uznawało: umowę zlecenia, umowę o dzieło itd.), Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 3.2 potencjał kadrowy Wykonawca musi posiadać do dyspozycji niezbędny potencjał kadrowy wykwalifikowany w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk: a) Kierownik budowy. Minimalne wymagania : 5 lat stażu pracy zawodowej, w tym min. 2 lata jako kierownik budowy, wykształcenie wyższe techniczne. uprawnienia konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń, osoba ta musi należeć do Izby Inżynierów Budownictwa. b) Kierownik robót drogowych - minimalne wymagania :5 lat stażu pracy zawodowej, w tym min. 2 lata jako kierownik robót w dziedzinie budownictwa o specjalności drogowej, osoba musi wykazać się, że kierowała robotami drogowymi, wykształcenie wyższe techniczne, uprawnienia budowlane umożliwiające kierowanie robotami w specjalności drogowej lub konstrukcyjno-budowlane umożliwiające kierowanie robotami w specjalności drogowej, osoba ta musi należeć do Izby Inżynierów Budownictwa c) Kierownik robót mostowych - minimalne wymagania: 5 lat stażu pracy zawodowej, w tym min. 2 lata jako kierownik robót w dziedzinie budownictwa o specjalności mostowej, osoba musi wykazać się, że kierowała robotami mostowymi, uprawnienia budowlane umożliwiające kierowanie robotami w specjalności mostowej, wykształcenie wyższe w zakresie budownictwa o specjalności mostowej lub drogowo-mostowej, osoba ta musi należeć do Izby Inżynierów Budownictwa. d) Kierownik robót elektroenergetycznych - minimalne wymagania: 4 lata stażu pracy zawodowej, w tym min.1 rok jako kierownik robót elektroenergetycznych, wykształcenie wyższe lub średnie w zakresie instalacji elektroenergetycznych, uprawnienia budowlane umożliwiające kierowanie robotami w specjalności sieci i instalacji elektroenergetycznych, osoba ta musi należeć do Izby Inżynierów Budownictwa e) Kierownik robót gazowych - minimalne wymagania: 4 lata stażu pracy zawodowej, w tym min.1 rok jako kierownik robót w zakresie sieci gazowych, wykształcenie wyższe lub średnie techniczne, uprawnienia budowlane umożliwiającej kierowanie robotami w zakresie sieci gazowych, osoba ta musi należeć do Izby Inżynierów Budownictwa, f) Kierownik robót sanitarnych - minimalne wymagania: 4 lata stażu pracy zawodowej, w tym min.1 rok jako kierownik robót sanitarnych w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, wykształcenie wyższe lub średnie techniczne, uprawnienia budowlane umożliwiającej kierowanie robotami w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, osoba ta musi należeć do Izby Inżynierów Budownictwa g) Kierownik robót teletechnicznych (telekomunikacyjne i TV kablowa). Minimalne wymagania: 4 lata stażu pracy zawodowej, w tym min.1 rok jako kierownik robót teletechnicznych, wykształcenie wyższe lub średnie techniczne, uprawnienia budowlane umożliwiające kierowanie robotami w specjalności sieci i instalacji teletechnicznych, osoba ta musi należeć do Izby Inżynierów Budownictwa h) specjalista od budowy zieleni. Minimalne wymagania: wykształcenie wyższe lub średnie w kierunku architekt krajobrazu, kształtowanie terenów zieleni lub ogrodnictwa, Posiadający co najmniej 4 letnie doświadczenie zawodowe, w tym 2 lata przy urządzaniu terenów zielonych. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę wzoru nr 4 do SIWZ, o którym mowa w § VII ust. 1 pkt.9). Zamawiający dopuszcza pełnienie roli kierownika budowy oraz innych funkcji określonych w ppkt.2.2 przez jedną osobę pod warunkiem posiadania odpowiedniego wykształcenia, doświadczenia i uprawnień Zamawiający dopuszcza jednocześnie pełnienie przez 1 osobę funkcji określonych ppkt.2.2 lit. a),b), c); d),g); e), f) pod warunkiem posiadania odpowiedniego wykształcenia, doświadczenia i uprawnień. Jeżeli wykonawca nie dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia to zobowiązany jest do załączenia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia.. 3.3 potencjał techniczny: Wykonawca musi dysponować następującymi narzędziami i urządzeniami wymienionymi poniżej: Wytwórnia mas bitumicznych o wydajności minimum 100 Mg/h zlokalizowana w odległości gwarantującej czas transportu spełniający wymagania SST - 1 szt. , Układarka mas bitumicznych szerokości min 4 m - 1szt, Walec stalowy - 2 szt. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia wg wzoru nr 5 do SIWZ, o którym mowa o którym mowa w § VII. pkt.11) SIWZ. Jeżeli wykonawca nie dysponuje potencjałem technicznym zdolnymi do wykonania zamówienia to zobowiązany jest do załączenia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia narzędzi i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia, załączając je do wzoru nr 5. 4. W zakresie warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację zadania wykonawca przedstawi: 4.1 kserokopię polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności z minimalną sumą gwarancyjną na jedno i wszystkie zdarzenia wysokości na wartość co najmniej 1.000.000 złotych (słownie: jeden milion złotych). 4.2 kserokopię informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej , w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę co najmniej 5.000.000,00 zł wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (Wartości podane w dokumentach w innych walutach niż wskazane przez Zamawiającego będą przeliczane wg średniego kursu NBP na dzień zakończenia roku obrachunkowego) 4.3 posiada średni roczny przychód za ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za wszystkie pełne lata obrotowe (na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja - Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów, i materiałów lub -Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi w wysokości nie mniejszej niż 10 mln. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę części sprawozdania finansowego: rachunek zysków i strat za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, z oznaczeniem podmiotu na rzecz którego został sporządzony, a jeżeli sprawozdanie finansowe podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinie o badanych sprawozdaniach w części dotyczącej rachunku zysków i strat. W przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim i potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa o którym mowa w § VII ust.1 pkt.17) SIWZ 5. W zakresie warunku nie podlegania wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy wykonawca składa oświadczenie zgodnie z wzorem nr 2 w § VII. pkt.2) SIWZ oraz kserokopię dokumentów aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art.24 ust.1 pkt.4-9, Kserokopię zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS. 6. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu poprzez zastosowanie kryterium spełnia-nie spełnia tj. zgodnie z zasadą czy dokumenty zostały załączone do oferty i czy spełniają określone w tabeli wymagania. Brak któregokolwiek z ww. oświadczeń, dokumentów, pełnomocnictw lub złożenie ich w niewłaściwej formie będzie skutkował wykluczeniem Wykonawcy na mocy art.24 ust.2 pkt.3) ustawy Pzp (z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy pzp)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7. Wykaz dokumentów lub oświadczeń, jakie wykonawcy mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz ofertowy (wg wzoru nr 1), 2) Podpisane oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (wg wzoru 2), 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierającego nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania firmy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 4) Kserokopię aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę, 5) Kserokopię aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 6) Kserokopię zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 7) Kserokopię zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem , opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę 8) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie wystawione przez podmiot zlecający wykonanie zamówienia )- zgodnie z wzorem Nr 3. 9) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakres wykonywanych przez nich czynności wraz z podaniem podwykonawców przewidzianych do realizacji zamówienia (wg wzoru nr 4), do wykazu należy dołączyć kserokopię uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, kserokopię uprawnień do kierowania robotami budowlanymi o specjalności mostowej, kserokopię uprawnień do kierowania robotami budowlanymi o specjalności drogowej, kserokopię uprawnień budowlanych umożliwiające kierowanie robotami w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, kserokopię uprawnień budowlanych umożliwiających kierowanie robotami w specjalności sieci i instalacji elektroenergetycznych, kserokopię uprawnień do kierowania robotami budowlanymi o specjalności sieci i instalacji gazowych wraz z kserokopiami zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, 10) Oświadczenie osób uczestniczących przy realizacji zadania (wykazanych we wzorze nr 4) na udostępnienie i przetwarzanie danych osobowych związanych z realizacją projektu zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 2007r o ochronie danych osobowych (Dz.U.02.101.926 z późn. zm.) zgodnie z wzorem 4a 11) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób i podmiotów wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 12) Wykaz potencjału technicznego zgodnie z wzorem nr 5 13) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania narzędzi i urządzeń, jeżeli wykonawca dysponuje narzędziami i urządzeniami innych podmiotów. 14) Harmonogram rzeczowo-finansowy uwzględniający elementy wyszczególnione we worze nr 1 formularz cenowy. 15) Kserokopia polisy ubezpieczeniowej, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 16) Kserokopia informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 17) Część sprawozdania finansowego: rachunek zysków i strat za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, z oznaczeniem podmiotu na rzecz którego został sporządzony, a jeżeli sprawozdanie finansowe podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinie o badanych sprawozdaniach w części dotyczącej rachunku zysków i strat. W przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim i potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w § VI ust2 pkt.3) lit.c) SIWZ. 18) Zaakceptowany wzór umowy (każda strona umowy powinna być parafowana) 19) Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik (wg wzoru nr 6) 7.1 Wykonawcy występujący wspólnie na podstawie art. 23 ust.1 ustawy składają samodzielnie dokumenty, o których mowa w pkt. 7 ppkt. 3)-7), oświadczenie o którym mowa w pkt. 7 ppkt. 2) składa każdy z wykonawców i oświadczenie w imieniu wszystkich występujących wspólnie składa pełnomocnik zgodnie z §XI SIWZ. 7.2 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa pkt 7. ppkt. 3) - 7), składa dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 7.3 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 7 pkt. 3) -7), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 7.4 W przypadku wykonawców spoza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa wykonawca przedstawia przynależność do właściwej izby branżowej na terenie kraju, z którego pochodzi, jeżeli w danym kraju ustawy nakładają na niego taki obowiązek.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://ilawa-um.bip-wm.pl/public/ w zakładce zamówienia publiczne.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Iławy, ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława, pok.217.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.05.2009 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta Iławy, ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława, pok.217.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zadanie przewidziane jest do współfinansowania w ramach REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJ-NEGO WARMIA MAZURY NA LATA 2007-2013 ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Unii Europejskiej w ramach osi priorytetowej 5 - Infrastruktura transportowa regionalna i lokalna. Działanie 5.1 Rozbudowa i modernizacja infrastruktury transportowej warunkującej rozwój regionalny. Poddziałanie 5.1.6 Infrastruktura drogowa warunkująca rozwój regionalny. 2. Termin realizacji zamówienia: 1) Termin rozpoczęcia przedmiotu zamówienia - od dnia przekazania placu budowy. 2)Zakończenie realizacji przedmiotu zamówienia - planowany termin zakończenia zadania do dnia 30.09.2011r. 3) Zamawiający przekaże Wykonawcy plac budowy: na wniosek Wykonawcy robót, nie później niż w ciągu 5 dni od daty złożenia wniosku przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wniosek o przekazanie placu budowy nie później niż w ciągu 3 dni od podpisania umowy. 4) Termin zakończenia realizacji zadania jest terminem przekazania wykonanych prac wraz z kompletem wszystkich dokumentów potrzebnych do oddania inwestycji i obiektu w użytkowanie. 5) Termin określony w ppkt.2) jest terminem ostatecznym (maksymalnym), Wykonawca może wskazać krótszy termin wykonania w formularzu ofertowym - pkt.2 formularza ofertowego wzór nr 1. Wówczas zaproponowany termin przez Wykonawcę będzie terminem wykonania zadania 3. Dotyczy odpłatności za SIWZ w wersji papierowej: 1) Cena za SIWZ wraz z załącznikami wynosi 2000,00 PLN 2) Sposób zapłaty: przelewem na konto zamawiającego nr 02116022020000000070452838, lub gotówką w kasie zamawiającego: w poniedziałek od 08.00-16.00, wtorek do piątku od 08.00- 14.00.
INNE PRZETARGI Z IŁAWY
- Zapewnienie interdyscyplinarnego wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za Życiem"
- "Wykonanie dokumentacji projektowych dla inwestycji na terenie miasta Iławy_2"
- Dostawa znaków drogowych
- Artykuły spożywcze różne ( 2024 )
- Sprzątanie pomieszczeń w budynku oraz terenu zewnętrznego przynależnego do budynku Sądu Rejonowego w Iławie
- Mięso i wędliny ( 2 /24 )
więcej: przetargi w Iławie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 108182B tj. ul. Witosa w Brańsku
- Remont drogi gminnej (ul. Lubelskiej) w miejscowości Stanisławów, Gmina Stanisławów
- Remont drogi gminnej (ul. Lubelskiej) w miejscowości Stanisławów, Gmina Stanisławów
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Budowa utwardzonych alejek na cmentarzach w Suszu
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.