Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-05-19
Ostrów Wielkopolski: Dostawa fabrycznie nowego 9-osobowego (8+1), samochodu (mikrobusa), Gmina Ostrów Wielkopolski, Al. Powstańców Wielkopolskich 12, woj. wielkopolskie.
Numer ogłoszenia: 71961 - 2015; data zamieszczenia: 19.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ostrów Wielkopolski , Aleje Powstańców Wielkopolskich 12, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062/7351190.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrowwielkopolski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego 9-osobowego (8+1), samochodu (mikrobusa), Gmina Ostrów Wielkopolski, Al. Powstańców Wielkopolskich 12, woj. wielkopolskie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest - Dostawa fabrycznie nowego 9-osobowego (8+1), samochodu (mikrobusa), Gmina Ostrów Wielkopolski, Al. Powstańców Wielkopolskich 12, woj. wielkopolskie. Fabrycznie nowy mikrobus, wyprodukowany w 2015r. do przewozu osób o liczbie miejsc w wersji standardowej 9, łącznie z kierowcą (8+1). Wymagane cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia - Wymagania Zamawiającego: Marka samochodu; Rok produkcji 2015; Parametry techniczne - Ilość miejsc 9(8+1); Pojemność silnika minimum 2000 cm3; Moc silnika min. 115 KM; Rodzaj silnika DIESEL; Napęd na przednie koła; Spełnienie norm emisji spalin zgodnie z Dyrektywą Euro 5; Rodzaj skrzyni biegów - manualna 6 biegowa; Drzwi boczne przesuwne z prawej strony z uchwytem; Tylne drzwi dwuskrzydłowe, przeszklone; Całkowite przeszklenie pojazdu, szyby termoizolacyjne; Szyby w drzwiach przednich sterowane elektrycznie; Kolor srebrny metalik; Wyposażenie - Immobiliser; Alarm antywłamaniowy; Centralny zamek z dwoma pilotami; Wspomaganie układu kierowniczego; System antypoślizgowy ABS; Klimatyzacja min. manualna, przednia i dodatkowa w części tylnej niezależnie sterowana; Ogrzewanie regulowane niezależne, nawiew przód/tył; Automatyczny włącznik świateł mijania Przednie światła przeciwmgielne; Lusterka zewnętrzne sterowane elektrycznie i podgrzewane; Trzypunktowe pasy bezpieczeństwa na fotelach oraz zagłówki z regulacją wysokości; Poduszka powietrzna dla kierowcy i pasażera; Podłokietnik fotela kierowcy i regulacja wysokości; Radio z zastosowaniem technologii BLUETOOTH; Gniazdo USB; Zestaw palacza; Składany trzeci rząd siedzeń; Otwierane szyby w drzwiach przednich; Hak holowniczy - maksymalna masa przyczepy holowanej 2000 kg; Dodatkowy komplet kół z oponami zimowymi - szt.4; Pełnowymiarowe koło zapasowe; Okres i warunki gwarancji i serwisu - Gwarancja mechaniczna - min. 24 m-ce (bez limitu km); Gwarancja na powłoki lakiernicze - min 24 m-ce; Gwarancja na perforację nadwozia - min 7 lat; Wykonawca zobowiązuje się do wykonania napraw gwarancyjnych w jak najkrótszym terminie, nie później niż 5 dni od przyjęcia zgłoszenia; W przypadku awarii pojazdu lub wykonania okresowych przeglądów gwarancyjnych Zamawiający dostarczy pojazd do serwisu wyznaczonego przez Wykonawcę; Wykonawca zapewni Zamawiającemu pojazd zastępczy na czas naprawy przekraczającej 5 dni; Wykonawca udostępni numery telefonów, adresy e-mail, celem zgłaszania awarii pojazdu; W ramach gwarancji przewiduje się zarówno naprawę wad fabrycznych, jak i wymianę wadliwego pojazdu na nowy. Odległość do najbliższego serwisu Wykonawcy (Do 40 km Adres serwisu - .. ). Dostawy i usługi. Szczegółowy zakres dostawy, określony jest w załączniku do SIWZ obejmującym - Specyfikacja Techniczna Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia na okres: Okres i warunki gwarancji i serwisu: 1. Gwarancja mechaniczna - min. 24 m-ce (bez limitu km); 2. Gwarancja na powłoki lakiernicze - min 24 m-ce; 3. Gwarancja na perforację nadwozia - min 7 lat..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00 - Samochody osobowe 34.11.52.00 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art.22 ust.1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.2 pkt.5 ustawy Pzp. dotyczące: Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadania wiedzy i doświadczenia: Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Do oferty należy dołączyć - wypełnione i podpisane: a) formularz oferty, b) oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt.10, c) Specyfikację Techniczną - załącznik wypełniony przez Wykonawcę, d) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę o ile uprawnienia te nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, e) projekt umowy zaakceptowany przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - okres gwarancji - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Istotne postanowienia umowy zawarte zostały w projekcie umowy - załącznik do SIWZ. Umowa o dostawy i usługi zawiera w szczególności postanowienia dotyczące: 1) obowiązku przedkładania przez Wykonawcę Zamawiającemu projektu umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy, a także projektu jej zmiany, oraz poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy, i jej zmian; 2) wskazania terminu na zgłoszenie przez Zamawiającego zastrzeżeń do projektu umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy, i do projektu jej zmiany lub sprzeciwu do umowy o podwykonawstwo i do jej zmian; 3) Obowiązku przedkładania przez Wykonawcę Zamawiającemu poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii zawartych umów o podwykonawstwo, których przedmiotem są dostawy, oraz ich zmian; 4. Zasad zapłaty wynagrodzenia Wykonawcy, uwarunkowanej przedstawieniem przez niego dowodów potwierdzających zapłatę wymagalnego wynagrodzenia podwykonawców; 5. Terminu zapłaty wynagrodzenia podwykonawcy; 6. Zasad zawierania umów o podwykonawstwo z dalszymi podwykonawcami; 7. Wysokość kar umownych, z tytułu: a) braku zapłaty lub nieterminowej zapłaty wynagrodzenia należnego podwykonawcom lub dalszym podwykonawcom; b) nieprzedłużenia do zaakceptowania projektu umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy i usługi, lub projektu jej zmiany, c) nieprzedłożenia poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o podwykonawstwo lub jej zmiany; d) braku zmiany umowy o podwykonawstwo w zakresie terminu zapłaty. Na podstawie art.144 ust.1 ustawy Pzp. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty. Poza przypadkami określonymi w umowie, zmiany umowy będą mogły nastąpić w następujących przypadkach: zaistnienia okoliczności leżących po stronie zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - zmianie może ulec termin realizacji umowy oraz terminy wynikające z harmonogramu; gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia - zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ostrowwielkopolski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Ostrów Wielkopolski
Al. Powstańców Wielkopolskich 12, pokój nr 3, 63-400 Ostrów Wielkopolski lub za zaliczeniem pocztowym.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2015 godzina 08:30, miejsce: Urząd Gminy Ostrów Wielkopolski Al. Powstańców Wielkopolskich 12, pokój nr 2, 63-400 Ostrów Wielkopolski.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Bieżące utrzymanie terenów zieleni miejskiej na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego
- Usunięcie błędnych i niezgodnych z prawem informacji z bazy danych EGiB poprzez uzupełnienie informacji dotyczących konturów klasyfikacyjnych i klas gruntów dla obiektów "GESUZY" - podział na zadania
- Bieżące utrzymanie urządzeń i małej architektury na terenie Ostrowa Wielkopolskiego
- Nasadzenie drzew, krzewów oraz kwiatów wraz z utrzymaniem na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego
- Konserwacja trawników na terenach miasta Ostrowa Wielkopolskiego
- Dostawa szybkich testów jakościowych
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fabrycznie nowych samochodów na potrzeby Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddziału Terenowego w Olsztynie
- Zakup samochodu osobowego do przewozu osób niepełnosprawnych dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Nowej Wsi Wielkiej
- Dostawa osobowego samochodu hybrydowego dla Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddziału Terenowego w Kielcach
- Dostawa samochodu osobowego typu BUS/VAN na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy w Bogatyni
- Dostawa pojazdu dostawczego
- Dostawa Samochodów - LUB.WO.260.1.2025
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.