eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WieliczkaBieżące utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego dróg powiatowych na terenie Powiatu Wielickiego w 2011 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-03-03

Wieliczka: Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego dróg powiatowych na terenie Powiatu Wielickiego w 2011 r.
Numer ogłoszenia: 71963 - 2011; data zamieszczenia: 03.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 45769 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Wieliczce, ul. Sienkiewicza 13A, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 012 2882874, faks 012 2500378.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa sam. ter. Powiatu Wielickiego - Zarząd Dróg Powiatowych w Wieliczce.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego dróg powiatowych na terenie Powiatu Wielickiego w 2011 r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest - Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego dróg powiatowych na terenie Powiatu Wielickiego w 2011 r. Zakres robót obejmuje: dostarczenie i zamontowanie znaków drogowych, luster drogowych, urządzeń bezpieczeństwa ruchu: U12a i U12b, montaż barier stalowych, dostarczenie i zamontowanie słupków stalowych, progów zwalniających, tablic zespolonych, wykonanie stóp betonowych po ustawieniu słupków, demontaż znaków drogowych i drogowskazów, demontaż - słupków do znaków, demontaż istniejących progów zwalniających, demontaż zniszczonych barier stalowych, wykonanie oznakowania poziomego, wykonanie bariery skrajnej przekładkowej, prowadzenie na bieżąco kontroli stanu oznakowania pionowego wraz z uzupełnieniem. Szczegółowy zakres robót oraz dokładny opis przedmiotu zamówienia przedstawia Formularz cenowy - załącznik C do SIWZ oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - załącznik D do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia zakresu zamówienia do wysokości 10% wartości brutto zamówienia. Wszystkie prace (dostawa, montaż, demontaż itp.) muszą być wykonane zgodnie: - ze Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, - z załącznikami nr 1-4 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. (Dz. U. nr 220 poz. 2181 z grudnia 2003 r. z późn. zmianami) w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach, a także - z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 11.08.2004r. Dz.U. z dnia 10.09.2004r. (na podstawie Krajowego Certyfikatu Zgodności i Aprobaty technicznej na znaki drogowe)-znaki drogowe musza być oznakowane znakiem budowlanym B zgodnie z art. 4; art. 5 ust. 1,pkt. 3 oraz art. 8 ust. 1 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881 z późn.zm.). Wykonawca powinien przystąpić do realizacji prac w ciągu 24 godzin od powzięcia informacji od Zamawiającego, a w szczególnych przypadkach (zagrażających bezpieczeństwu w ruchu drogowym) - do godziny od powiadomienia telefonicznie lub faksem. Jeżeli Wykonawca nie przystąpi w ww. terminie do uzgodnionych prac to Zamawiający może zlecić wykonanie zastępcze na koszt Wykonawcy. Dostawę materiałów do wykonania zamówienia zapewnia Wykonawca. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania przedmiotowych dostaw i usług niezależnie od ich ilości.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi 45.23.32.92 - Instalowanie urządzeń ochronnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Techniki Drogowej INBUD Spółka z o.o., ul. Dobrego Pasterza 116, 31-416 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 427554,39 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 171031,50

  • Oferta z najniższą ceną: 171031,50 / Oferta z najwyższą ceną: 696401,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.