Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-10
Brodnica: Wykonanie usługi szkoleniowej z zakresu - kursu języka angielskiego w łącznej liczbie czterech (4) kursów językowych na I i II poziomie zaawansowania, oraz przeprowadzenia cyklu zajęć doskonalących i przygotowujących do egzaminów eksternistycznych, oraz zapewnienie materiałów szkoleniowych (pomocy naukowych), oraz zapewnienie udziału wykonawcy w komisjach egzaminacyjnych w ilości osób wyznaczonych przez komisję egzaminacyjną.
Numer ogłoszenia: 7198 - 2008; data zamieszczenia: 10.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa nr 3537 Brodnica, ul. Czwartaków 1, 87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4918900, 4918719, fax 0-56 4918613.
- Adres strony internetowej zamawiającego: jw3537.brodnica.zp@wp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi szkoleniowej z zakresu - kursu języka angielskiego w łącznej liczbie czterech (4) kursów językowych na I i II poziomie zaawansowania, oraz przeprowadzenia cyklu zajęć doskonalących i przygotowujących do egzaminów eksternistycznych, oraz zapewnienie materiałów szkoleniowych (pomocy naukowych), oraz zapewnienie udziału wykonawcy w komisjach egzaminacyjnych w ilości osób wyznaczonych przez komisję egzaminacyjną..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Termin przeprowadzenia dwóch kursów językowych równolegle ustalony zostaje na okres: a.) poziom 1: luty 2008r. - maj 2008r. b.) poziom 2: luty 2008r. - czerwiec 2008r. 2. Termin przeprowadzenia dwóch kursów językowych równolegle ustalony zostaje na okres: a.) poziom 1: wrzesień 2008r. - grudzień 2008r. b.) poziom 2: wrzesień 2008r. - styczeń 2009r. 3. Kurs językowy - poziom 1 - przeprowadzony zostanie w liczbie 500 godz. dydaktycznych w systemie szkolenia stacjonarnego. 4. Kurs językowy - poziom 2 - przeprowadzony zostanie w liczbie 635 godz. dydaktycznych w systemie szkolenia stacjonarnego. 5. Dla każdego z kursów zajęcia przeprowadzone zostaną w dniach od poniedziałku do czwartku - 7 godzin, piątek - 6 godzin, zgodnie z terminami kursów języka angielskiego w wojskach lądowych dla poziomu I i poziomu II zawartych w roazkazie Nr 381 Dowódcy Wojsk Lądowych z dnia 6 grudnia 2006 roku. 6. Grupa szkoleniowa dla każdego z kursów zostaje ustalona w liczbie do 15 słuchaczy. 7. Zajęcia przeprowadzone zostaną na terenie miasta Brodnicy, a wykonawca zapewni we własnym zakresie i na koszt własny bazę szkoleniowo - dydaktyczną. 8. Wykonawca dla realizacji zamówienia zapewni na każdą z edycji kursu językowego minimum dwóch lektorów języka angielskiego z tytułami mgr filologii angielskiej lub tytułami licencjata filologii angielskiej, z co najmniej dwuletnim doświadczeniem zawodowym. 9. Wykonawca zapewni dla każdej z edycji kursu językowego udział w realizacji zamówienia Neative speaker w liczbie 80 godzin w każdym z kursów. 10. Każdy kurs zostanie przeprowadzony zgodnie ze standardami STANAG 6001. 11. W zakresie cyklu zajęć przygotowujących do egzaminów eksternistycznych wykonawca zobowiązuje się przeprowadzić trzy (3) razy w roku w miesiącach kwiecień - maj 2008r., październik 2008r. oraz w miesiącach listopad - grudzień 2008r. po 8 godzin zajęć tygodniowo dla grup żołnierzy przygotowujących się do egzaminu na poziom I. Ogółem w miesiącach IV, V, X - 96 godzin, a w miesiącach XI, XII - 64 godziny. 12. W zakresie cyklu zajęć przygotowujących do egzaminów eksternistycznych wykonawca zobowiązuje się przeprowadzić trzy (3) razy w roku w miesiącach maj - czerwiec 2008r., październik 2008r. oraz grudzień 2008r. - styczeń 2009r. po 8 godzin zajęć tygodniowo dla grup żołnierzy przygotowujących się do egzaminu na poziom II. Ogółem w miesiącach V, VI, X - 96 godzin, a w miesiącach XII i I - 64 godziny. 13. W zakresie cyklu zajęć doskonalących wykoanwca zobowiazuje się przeprowadzić w miesiącach luty - maj 2008r., oraz listopad - grudzień 2008r - styczeń 2009r. cztery (4) godziny zajęć tygodniowo dla grup żołnierzy posiadających znajomość języka angielskiego na poziomie II i III (po 2 godziny w każdej z grup). Ogółem w miesiącach II, III, IV, V - 64 godziny, a w miesiącach XI, XII, I - 48 godzin. 14. W zakresie udziału przedstawicieli wykonawcy w komisjach egzaminacyjnych - wykonawca zapewni udział osób ze strony wykonawcy w ilości określonej przez komisję egzaminacyjną. 15. wykonawca zobowiązuje sie dostarczyć, zapewnić do 30 nowych kompletów materiałów szkoleniowych (książka, ćwiczenia) dla kursu językowego na poziomie I oraz do 30 nowych kompletów materiałów szkoleniowych (książka, ćwiczenia) dla kursu językowego na poziomie II. 16. Wykonawca złoży zamawiającemu w terminie 14 dni od podpisania umowy pisemny program szkolenia, który zostanie opracowany dla każdej grupy szkoleniowej indywidualnie w oparciu o materiały edukacyjne przewidziane dla danej grupy szkoleniowej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 80.40.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne Kod CPV wg słownika 2008: 80.40.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne Oryginalny kod CPV: 22.11.10.00 - Podręczniki szkolne Kod CPV wg słownika 2008: 22.11.10.00 - Podręczniki szkolne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.01.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujace warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych: a.) posiadaja uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b.) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c.) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d.) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy p.z.p.). 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty lub oświadczenia wymienione poniżej. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że wykonawca spełnia w/w warunki. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. 3. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: a.) Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. b.) Wykonawców , którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, z wyjątkiem autorów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, jeżeli przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia są prace projektowe wynikające z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, sporządzonych przez tych autorów. c.) Wykonawców, którzy złozyli nieprawdziwe informacje majace wpływ na wynik prowadzonego postępowania. d.) Wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków. e.) Wykonawców, którzy nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówien publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - wg załącznika Nr 1 do SIWZ 2. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1-3, art. 24 ust. 1 pkt 1-9 oraz art. 24 ust. 2 pkt 1 na podstawie w/w ustawy, z wykorzystaniem wzoru wg załącznika Nr 2 do SIWZ 3. Arkusz cenowo-asortymentowy - wg załącznika Nr 3 do SIWZ 4. Zaparafowany projekt umowy - wg załącznika Nr 4 do SIWZ 5. Dokument stwierdzający fakt, iż wykonawca dysponuje i zapewnia zamawiającemu salę dydaktyczną /akt własności lokalu - umowa najmu, lub podobna/ 6. Dokumenty stwierdzające, że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - w postaci: - kserokopii dyplomów magisterskich lub - dyplomów licencjata w zakresie filologii angielskiej 7. Dokumenty stwierdzające dysponowanie osobą neative speaker i złożenia dla tej osoby: - zezwolenia na pracę na terenie RP zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej - zaświadczenia o ukończeniu kursu dla nauczycieli języka angielskiego jako języka obcego. 8. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat minimum 3 usług przedmiotowo zbieżnych z przedmiotem zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów (referencje) potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. W tym usługi zbieżne przedmiotowo wykonane lub wykonywane w Jednostkach Wojskowych - wg załącznika Nr 5 do SIWZ. 9. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.biuletyn.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 3537 Brodnica ul. Czwartaków 1, 87-300 Brodnica Na wniosek bezpośrednio w siedzibie, lub drogą pocztową, lub drogą elektroniczną: jw3537.brodnica.zp@wp.p, lub faks: 056-49-18-613.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.01.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba zamawiającego w kancelarii jawnej lub drogą pocztową na adres siedziby zamawiającego..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BRODNICY
- Remont pomieszczeń w szkołach podstawowych gminy Brodnica
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Gminy Miasta Brodnicy - Urzędu Miejskiego w Brodnicy
- Opracowanie Planu Ogólnego Gminy Brodnica (II postępowanie)
więcej: przetargi w Brodnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja szkoleń / kursów zawodowych podnoszących kwalifikacje i uprawnienia zawodowe dla uczestników projektu - uczniów / uczennic (I)
- TP 1/2025_Organizacja i przeprowadzenie kursu specjalistycznego z obsługi i programowania sterowników PLC IDEC FT1A-H40RSA na poziomie podstawowym dla 2 nauczycieli (stacjonarnie)
- Przeprowadzenie wizyt edukacyjnych instytucji szkoleniowych w przedsiębiorstwach z branż kluczowych w województwie świętokrzyskim.
- Kompleksowa realizacja wizyt studyjnych dla uczestników projektu "ROZWIJAMY POTENCJAŁY - Powiatowy Program Transformacji Pokoleniowej.", numer wniosku o dofinansowanie: FESL.10.24-IZ.01-06BE/23
- Przeprowadzenie warsztatów przyrodniczych oraz szkolenia z zakresu edukacji przyrodniczej organizowanych przez Magurski Park Narodowy współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 2.4 priorytetu II Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020, w oparciu o dotację projektu POIS.02.04.00-00-0101/16 "Realizacja programu edukacyjnego dla społeczności lokalnej Magurskiego Parku Narodowego "Przybliżyć naturę".
- usługi komputerowe i usługi z nimi związane.
więcej: Podręczniki szkolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.