Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-31
Lubin: Dostawa wyrobów medycznych wg 13 zadań
Numer ogłoszenia: 71995 - 2010; data zamieszczenia: 31.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej w Lubinie , ul. Gen. Józefa Bema 5-6, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. 076 8401715, faks 076 8401716.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozlubin.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyrobów medycznych wg 13 zadań.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa wyrobów medycznych wg 13 zadań. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załącznikach nr 2 i 3 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający może przeprowadzić zamówienia uzupełniające zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 7.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.14.14.20-0, 33.14.16.25-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: a)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b)posiadania wiedzy i doświadczenia; c)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d)sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2.Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w dziale V niniejszej specyfikacji.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.Na potwierdzenie warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, Wykonawca dostarczy: wg oświadczenia nr 1 - wzór załącznik nr 4 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.Na potwierdzenie warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, Wykonawca dostarczy: wg oświadczenia nr 1 - wzór załącznik nr 4 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.Na potwierdzenie sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca dostarczy: a)Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, b)wg oświadczenia nr 1 - wzór załącznik nr 4 do SIWZ c)wg oświadczenia nr 3 - wzór załącznik nr 6 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
oświadczenie nr 2 - wg załącznika nr 5 do SIWZ - dopuszczenie do stosowania i obrotu w Polsce oferowanych wyrobów medycznych zgodnie z obowiązującymi przepisamami oraz wskazanie podstawy takiego dopuszczenia. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego przedstawi dokumenty potwierdzajace informację złożone w oświadczeniu - ( wzór Załącznik nr 5 do SIWZ ).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zozlubin.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. Gen. Józefa Bema 5-6, 59-300 Lubin, Dział Zamówień Publicznych, pok. 206.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.04.2010 godzina 12:00, miejsce: Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. Gen. Józefa Bema 5-6, 59-300 Lubin, Kancelaria, pok. 201.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wyroby medyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyroby medyczne wg listy ilościowo - asortymentowej tj. Załącznika Nr 3 do SIWZ ( Formularza cenowego ). 2 pozycje w zadaniu nr 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0, 33.14.16.25-7, 33.00.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wyroby medyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyroby medyczne wg listy ilościowo - asortymentowej tj. Załącznika Nr 3 do SIWZ ( Formularza cenowego ). 5 pozycji w zadaniu nr 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0, 33.14.16.25-7, 33.00.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wyroby medyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyroby medyczne wg listy ilościowo - asortymentowej tj. Załącznika Nr 3 do SIWZ ( Formularza cenowego ). 3 pozycje w zadaniu nr 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0, 33.14.16.25-7, 33.00.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wyroby medyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyroby medyczne wg listy ilościowo - asortymentowej tj. Załącznika Nr 3 do SIWZ ( Formularza cenowego ). 12 pozycji w zadaniu nr 4.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0, 33.14.16.25-7, 33.00.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wyroby medyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyroby medyczne wg listy ilościowo - asortymentowej tj. Załącznika Nr 3 do SIWZ ( Formularza cenowego ). 1 pozycja - 43 pary.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0, 33.14.16.25-7, 33.00.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wyroby medyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyroby medyczne wg listy ilościowo - asortymentowej tj. Załącznika Nr 3 do SIWZ ( Formularza cenowego ). 1 pozycja - 808 par.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0, 33.14.16.25-7, 33.00.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wyroby medyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyroby medyczne wg listy ilościowo - asortymentowej tj. Załącznika Nr 3 do SIWZ ( Formularza cenowego ). 1 pozycja - 4 op..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0, 33.14.16.25-7, 33.00.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Wyroby medyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyroby medyczne wg listy ilościowo - asortymentowej tj. Załącznika Nr 3 do SIWZ ( Formularza cenowego ). 1 pozycja - 77 op..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0, 33.14.16.25-7, 33.00.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Wyroby medyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyroby medyczne wg listy ilościowo - asortymentowej tj. Załącznika Nr 3 do SIWZ ( Formularza cenowego ). 1 pozycja - 85 op..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0, 33.14.16.25-7, 33.00.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Wyroby medyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyroby medyczne wg listy ilościowo - asortymentowej tj. Załącznika Nr 3 do SIWZ ( Formularza cenowego ). 15 pozycje w zadaniu nr 10.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0, 33.14.16.25-7, 33.00.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Wyroby medyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyroby medyczne wg listy ilościowo - asortymentowej tj. Załącznika Nr 3 do SIWZ ( Formularza cenowego ). 7 pozycji w zadaniu nr 11.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0, 33.14.16.25-7, 33.00.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Wyroby medyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyroby medyczne wg listy ilościowo - asortymentowej tj. Załącznika Nr 3 do SIWZ ( Formularza cenowego ). 1 pozycja - 11 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0, 33.14.16.25-7, 33.00.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Wyroby medyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyroby medyczne wg listy ilościowo - asortymentowej tj. Załącznika Nr 3 do SIWZ ( Formularza cenowego ). 1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0, 33.14.16.25-7, 33.00.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBINA
- Rewitalizacja Rynku w Lubinie - odtworzenie historycznego traktatu staromiejskiego - rewitalizacja infrastruktury miejskiej.
- Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1219D w miejscowości Szklary Górne - budowa chodnika
- Wykonanie bieżących remontów dróg powiatowych i wewnętrznych
- Zakup fabrycznie nowego samochodu osobowego.
- "Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubinie w II kwartale 2025r."
- Budowa stanowiska dla kontroli mas i nacisku pojazdów przy ul. Zielonogórskiej w Lubinie.
więcej: przetargi w Lubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy zestawów diagnostycznych i odczynników do immunologii i biologii molekularnej dla WSSE w Olsztynie w 2025 roku.
- Na dostawę rękawic chirurgicznych i diagnostycznych dla potrzeb Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o.
- Dostawa akcesoriów do zabiegów witrektomii
- Dzierżawa aparatu do detekcji wirusa cytomegalii wrodzonej (CMV) z moczu i śliny metodą PCR w czasie rzeczywistym wraz z dostawą kompatybilnych zestawów odczynnikowych.
- Zakup wraz z dostawą rękawic diagnostycznych i chirurgicznych (z podziałem na 3 zadania)
- Dostawa rękawic chirurgicznych i diagnostycznych
więcej: Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.