To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-24
Ogłoszenie nr 72043 - 2017 z dnia 2017-04-24 r.
Pruchnik: Kompleksowa poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Pruchnik - SP nr 1 w Pruchniku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuProjekt "Kompleksowa poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Pruchnik" współfinansowany jest z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej III Czysta energia, działania 3.2 Modernizacja energetyczna budynków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 40556-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 48532-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pruchnik, krajowy numer identyfikacyjny
650900424, ul.
ul. Rynek
1,
37-560
Pruchnik, państwo
Polska, woj.
podkarpackie, tel.
166236113, faks
166236130, e-mail
zampub@gminapruchnik.pl
Adres strony internetowej (URL): www.pruchnik.bip.info.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowa poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Pruchnik - SP nr 1 w Pruchniku
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):IZ 271/3/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest: Kompleksowa poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Pruchnik - SP nr 1 w Pruchniku gdzie skrót "SP" oznacza Szkoła Podstawowa 2. Zakres zamówienia, obejmuje: 1)Docieplenie ścian 2) Stolarka okienna 3) Stolarka drzwiowa 4) Instalacja odgromowa 5)Izolacja cieplna ścian wewnętrznych 6) Izolacja cieplna stropodachu w części niskiej 7)Izolacja cieplna stropu 8) Izolacja cieplna dachu 9) Demontaż opraw świetlówkowych 10)Instalacja oświetlenia 11) Zasilanie kotłowni i wentylatorni 12) Szafa system zarządzania energią w budynku i automatyki kotłowni 13) Okablowanie system zarządzania energią w budynku i automatyki kotłowni 14) System zarządzania energią w budynku i automatyki kotłowni 15) Uruchomienie systemu zarządzania energią w budynku i automatyki kotłowni 16) Pomiary 17) Instalacja c.o. i c.t. 18) Instalacja c.w.u. i cyrk. C.w. 19) Instalacja wentylacji 20) Instalacja gazowa 21) Źródło ciepła w budynku - kaskada gazowych absorpcyjnych pomp ciepła współpracujących z kaskadą szczytowych kotłów gazowych kondensacyjnych, instalacja solarna Szczegółowy zakres robót został określony w załączniku nr 1 do SIWZ tj. dokumentacja techniczna: Projekty budowlane (architektura, instalacje elektryczne i sanitarne), Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (roboty budowlane, instalacyjne) oraz w przedmiarze robót/kosztorys ofertowy w excelu do WYCENY stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ (SKŁADAJĄCY SIĘ Z TRZECH ARKUSZY).1. Zgodnie z dyspozycją art. 29 ust. 3 a ustawy Pzp Zamawiający określa wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób na okres nie krótszy niż czas niezbędny do wykonania poniższych czynności w zakresie realizacji zamówienia tj.: Czynności z zakresu robót ogólnobudowlanych: 1) roboty ziemne a) kopanie i zasypywanie wykopów pod fundament, b) wykonanie fundamentów wraz z izolacją, 2) roboty żelbetowe; 3) roboty dotyczące instalacji systemu rynnowego, 4) wykonanie tynków cienkowarstowych: a) nałożenie na podłoże podkładowej masy tynkarskiej, b) wykonanie elewacji cienkowarstwowej, c)okładziny stropów płytami, 5) malowanie, wykonanie elewacji i ocieplenie ścian budynku; 6) wykonanie obróbek blacharskich; Czynności z zakresu instalacji wodno-kanalizacyjnych: 1) przebijanie otworów w ścianach i wykucie bruzd, 2) położenie rur z PE wraz z instalacją zaworów, 3) izolacja rurociągów; 4) instalacja baterii i zaworów Czynności z zakresu kanalizacji sanitarnej: 1) wykucie bruzd i przebijanie otworów; 2) położenie rurociągów z PVC´ Czynności dotyczące centralnego ogrzewania 1) przebijanie i wykucie bruzd; 2)położenie rurociągów z rur stalowych; 3) instalacja grzejników wraz z zaworami; 4) izolacja rurociągów Czynności dotyczące instalacji wentylacyjnej 1) położenie przewodów wentylacyjnych i instalacja kratek wentylacyjnych; 2) montaże wentylatorów; Czynności związane z przebudową odcinka sieci wodociągowej 5) przebicie otworów w elementach z betonu , Czynności z zakresu instalacji elektrycznych Czynności dotyczące: gniazd wtykowych ogólnego stosowania: 1) przebijanie otworów w ścianach, wykucie bruzd, 2)układnie rur i przewodów kabelkowych; 3) instalacja osprzętu elektrycznego. Czynności dotyczące instalacji oświetlenia, oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego Czynności dotyczące instalacji odgromowej: 1) kopanie i zasypywanie rowów dla kabli; 2) wykucie bruzd; 3) układanie rur winidurowych i przewodów izolacyjnych; 4) montaż zwodów przewodów instalacji odgromowej, montaż złączy rynnowych. Szczegóły określono w Rozdziale IV SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45330000-9,
45310000-3,
45331000-6,
45261215-4,
45111200-0,
45223500-1,
45261000-4,
45410000-4,
45442100-8,
45420000-7,
45450000-6,
45431000-7,
45443000-4,
45300000-0,
45332000-3,
45333000-0,
45321000-3,
45311000-0,
09331100-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2390427.70 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 2622367,80 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.