Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-04-24
Ogłoszenie nr 72074 - 2017 z dnia 2017-04-24 r.
Kraków: Dostawy soczewek okulistycznych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniatak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Pełnomocnik Zamawiającego - Dawid StudenckiPostępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ, krajowy numer identyfikacyjny
351506868, ul.
Wrocławska
1-3,
30-901
Kraków, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
126308099, e-mail
zam.pub@5wszk.com.pl, faks
126308099.
Adres strony internetowej (URL): www.5wszk.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
http://www.5wszk.com.pl/auctions/przetargi_nieograniczone/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Kancelaria Szpitala (budynek Komendy nr 32), ul. Wrocławska 1-3, 30 - 901 Kraków
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy soczewek okulistycznych
Numer referencyjny: 22/5WSzKzP - SP ZOZ/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia są dostawy soczewek okulistycznych w podziale na 18 części - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ - formularz cenowy - opis przedmiotu zamówienia. Zamówienie z prawem opcji: Zamawiający określił maksymalną ilość przedmiotu zamówienia, korzystając z prawa opcji, wskazuje minimalny zakup materiałów w ilości 50 % wartości brutto umowy.
II.5) Główny kod CPV: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
Dodatkowe kody CPV:33141220-8, 33413111-9
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
Okres w miesiącach: 18
II.9) Informacje dodatkowe: Sukcesywnie przez okres 18 (osiemnastu) miesięcy z uwzględnieniem bieżących potrzeb Zamawiającego. Termin dostawy oferowanego asortymentu nie może być dłuższy niż 5 dni roboczych.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Nie dotyczy.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Nie dotyczy.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Nie dotyczy.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
nie
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
Nie dotyczy.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Nie dotyczy.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Nie dotyczy.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)Do oferty każdy wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 6.1.1. Dokumenty z których wynika umocowanie do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy (przynajmniej do złożenia oferty ) - np. odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub CEDIG (o ile dotyczy). Jeżeli wykonawca działa przez pełnomocnika należy dodatkowo załączyć stosowne pełnomocnictwo dla danej osoby. 6.1.2. Wypełniony formularz ofertowy - stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. Wypełniony formularz cenowy - stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą na Cześć nr 1, 2, 4, 5, 6, 9, 10, 11,17 egzemplarze zaoferowanych produktów w celu dokonania oceny zgodności zaoferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w SIWZ oraz dokonania oceny jakościowej. Wymagana ilość egzemplarzy produktów: Część nr 1: poz. 1 - 1 szt. 22D; Część nr 2: poz. 1 - 1 szt. 22D; Cześć nr 4 - 2 saszetki; Część nr 5 - 2 szt.; Część nr 6 poz. 1 - 2 szt. i poz. 2 - 2szt. Część nr 9 poz. 1 i 3 - po 2 szt. dla każdej pozycji. Część nr 10 poz. 1 - 1 szt. kąt 45 st. i 1 szt. kąt 90 st. Część nr 11 - 1 szt. w dowolnym rozmiarze Część nr 17 - 2 szt. Egzemplarz produktu zostanie wykorzystany do oceny jakościowej i nie podlega zwrotowi. Egzemplarze produktu, jako elementy oferty nie podlegają uzupełnieniu po upływie terminu składania ofert. 6.1.3. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie potwierdzającym: 6.1.3.1. brak podstaw do wykluczenia wykonawcy w zakresie określonym w pkt 5.2. SIWZ; 6.1.4. Wzory oświadczeń, o których mowa w pkt 6.1.3. SIWZ do ewentualnego wykorzystania znajdują się pod linkiem: https://www.uzp.gov.pl/baza-wiedzy/wzorcowe-dokumenty/wzory-oswiadczen-i-dokumentow-z-zakresuznowelizowanych-przepisow-ustawy-pzp 6.1.5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 6.1.3. składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 6.2. Zamawiający przypomina o obowiązku wynikającym z art. 24 ust. 11 PZP - tj. obowiązku przekazania przez wykonawcę w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej wskazane oświadczenie przedłożyć musi każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokumenty te należy złożyć w formie pisemnej, we wskazanym terminie, w siedzibie Zamawiającego. 6.3. Dokumenty składane przez wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona (składane na wezwanie Zamawiającego): 6.3.1. Zamawiający po dokonaniu czynności badania i oceny ofert wezwie wykonawcę którego oferta zostanie najwyżej oceniona do uzupełnienia w terminie 5 dni aktualnych na dzień ich złożenia, oświadczeń i dokumentów potwierdzających okoliczności o których mowa w pkt 5.2 i 5.3 SIWZ, oraz oświadczeń i dokumentów potwierdzających, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego, które to dokumenty wymienione są poniżej (o ile są wymagane). 6.3.2. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia wykonawcy: 6.3.2.1. NIE DOTYCZY 6.3.3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu przez wykonawcę: 6.3.3.1. warunki dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności: 6.3.3.1.1. NIE DOTYCZY 6.3.3.2. warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej: 6.3.3.2.1. NIE DOTYCZY 6.3.3.3. warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej: 6.3.3.3.1. NIE DOTYCZY 6.3.4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego: NIE DOTYCZY
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 50 |
jakość | 50 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Kupujący przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Sprzedającego, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Kupującego, a także dotyczą: 1) zmiany świadczenia Sprzedającego na świadczenie lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości towaru; 2) wydłużenia terminu obowiązywania umowy z powodu okoliczności niezależnych od Sprzedającego; 3) zmiany danych Sprzedającego (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy); 4) zmian organizacyjnych Kupującego powodujących, że wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe; 5) zmian sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Kupującego powodujących, że wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia; 6) omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych; 7) mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami; 8) zmiany sposobu płatności, jeżeli wymagać tego będzie ochrona interesu Kupującego; 9) obniżenia cen; 10) zmiany stawki podatku VAT na towar, przy czym zmianie ulega cena brutto, przy zachowaniu ceny netto. 11) innych zmian korzystnych dla Kupującego, w tym polegających na zamianie elementów zamówienia na elementy o lepszych lub/i odpowiedniejszych parametrach technicznych chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia. 2. W przypadku zmiany: 1) stawki podatku od towarów i usług, 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, możliwym będzie przeprowadzenie negocjacji dotyczących zmiany wynagrodzenia Sprzedającego. Warunkiem podjęcia negocjacji przez Kupującego będzie udowodnienie przez Sprzedającego, iż zmiany te mają wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Sprzedającego. 3. Zmiana umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 05/05/2017, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1
Nazwa: Soczewki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Soczewka wewnątrzgałkowa akrylowa, zwijalna, asferyczna, jednoczęściowa o stopniu uwodnienia poniżej 0,5% wraz z kartridżem do implantacji; średnica optyczna: 6,0 mm, moc soczewki od plus 06,00 D do plus 40,0 D (od 6 do 30 co 0,5D); całkowita długość soczewki: 13,0 mm; współczynnik refrakcji 1,55 szt. 500
Soczewka wewnątrzgałkowa akrylowa jednoczęściowa zwijalna stopniu uwodnienia poniżej 0,5% z filtrem światła niebieskiego z asferyczną tylną powierzchnią optyki, średnica części optycznej - 6mm, długość całkowita 13 mm; dostępność dioptrażu 6 - 30D; współczynnik refrakcji 1,55 szt. 10
Soczewka wewnątrzgałkowa akrylowa trzyczęściowa zwijalna część optyczna wykonana z materiału o stopniu uwodnienia poniżej 0,5%, średnica części optycznej - 6mm, długość całkowita 13 mm; dostępność dioptrażu 6,0 - 30,0D; współczynnik refrakcji 1,55, ukątowanie części haptycznych 10 stopni szt. 30
Soczewka wewnątrzgałkowa akrylowa trzyczęściowa zwijalna część optyczna wykonana z materiału o stopniu uwodnienia poniżej 0,5%, średnica części optycznej - 6mm, długość całkowita 13 mm; dostępność dioptrażu +5,0D - -5,0D (co 1,0D); ukątowanie części haptycznych 5 stopni szt. 5
Soczewka toryczna do korekcji astygmatyzmu, jednoczęściowa , z materiału hydrofobowego o stopniu uwodnienia poniżej 0,5 %, z filtrem światła niebieskiego, asferyczną częścią optyczną z jednorazowym pisakami do markowania oka. Moc cylindra 1,0D do 6,0. DWspółczynnik refrakcji 1,55.Długość całkowita 13mm, optyka 6 mm. Dioptraż od 6D do30D.Współczynnik refrakcji : 1,55.Ukątowanie części haptycznych 0 st. szt. 2
Soczewka zwijalna jednoczęściowa tylnokomorowa posiadająca właściwości pseudoakomodacyjne z filtrem uv i światła niebieskiego oraz optyką asferyczną, dodatek do blizy + 3D. Materiał : soczewka akrylowa hydrofobowa o stopniu uwodnienia poniżej 0,5% i współczynniku refrakcji 1,55.Parametry: długość części optycznej 6mm, długość całkowita soczewki 13mm. część optyczna składająca się z centralnej części dyfrakcyjnej podzielonej na 9 koncentrycznych pól, które odpowiadają za widzenie bliskie i pośrednie oraz z peryferyjnej części refrakcyjnej pozwalającej na widzenie dali. Moc soczewek: od +6 do +34D. szt. 2
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33413111-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 18
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 50 |
jakość | 50 |
Część nr: 2
Nazwa: Soczewki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Soczewka wewnątrzgałkowa zwijalna asferyczna jednoczęściowa, z materiału hydrofilnego z zawartością kopolimerów hydrofobowych. Filtr UV. Średnica części optycznej 6,0 mm; długość całkowita 13,00 mm; stopień uwodnienia 25%; angulacja 0-o; dioptraż od -10D do +9D (co 1 D) , od 10 do 30 D (co 0,5 D) , od +30 do +45D ( co 1D); dwie części haptyczne z otworem wzdłuż całego haptyka. Zabezpieczenie przed PCO podwójna ostra krawędź na całym obwodzie soczewki 3600. Stała A dla mocy dodatnich: 118; Stała A dla mocy ujemnych: 117,4. Index refrakcji: 1.46. Implantacja przez cięcie 1,8 mm przy pomocy jednorazowego zestawu do implantacji zawierającego injector oraz kartridz?. szt. 500
- Soczewka wewnątrzgałkowa zwijalna asferyczna jednoczęściowa, toryczna z materiału hydrofilnego z zawartością kopolimerów hydrofobowych. Filtr UV. Średnica części optycznej 6,0 mm; długość całkowita 13,00 mm; stopień uwodnienia 25%; angulacja 0-o; dioptraż od - 10 do 30 D (co 0,5 D) od 30 do 35 D (co 1 D), dwie części haptyczne z otworem wzdłuż całego haptyka. Grubość części haptycznej 0,4mm Zabezpieczenie przed PCO podwójna ostra krawędź na całym obwodzie soczewki 3600. Index refrakcji: 1.46. Implantacja przez cięcie 2,2 mm przy pomocy jednorazowego zestawu do implantacji zawierającego injector oraz kartridz?.Wartości dioptrażu cylindrycznego: 1,5D; 2,25D; 3,0 D; 3,75 D; 4,5 D; 5,25 D, 6,00D do korekcji afakii i astygmatyzmu rogówkowego szt. 5
- Zwijalnia soczewka wewnątrzgałkowa typu AddOn z akrylu hydrofilnego
stopień uwodnienia 25%, o średnicy całkowitej 13,00mm i średnicy części optycznej 6mm. Moc części optycznej - 0D ze stałym dodatkiem mocy o wartości 10,0 D i średnicy 1,5mm centralne umiejscowionym na części optycznej soczewki. Cztery elastyczne haptyki z otworem wewnątrz. Miejsce wszczepienia- rowek rzęskowy. Implantacja przez cięcie 2,0 mm przy pomocy jednorazowego zestawu do implantacji zawierającego injector
oraz kartridz?. Moc 0,0D; dodatek +10,0D szt. 1
Nagałkowe opatrunkowe soczewki jednorazowego użytku w dwóch rozmiarach szt. 100
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33413111-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 18
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 50 |
jakość | 50 |
Część nr: 3
Nazwa: Soczewki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Soczewka przednio komorowa afakijna do fiksacji tęczówkowej z jednorazową kaniula do implantacji.Materiał PMMA.Średnica części optycznej 5,0 - 6,0 mm (+/- 0,5 mm).Średnica całkowita 8,5 mm (+/- 0,5 mm).Zakres mocy + 2 D do + 30 D.Zakres mocy ,,połówkowych" + 14,5 D do + 24,50 D. szt. 10
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33413111-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 18
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 100 |
Część nr: 4
Nazwa: nici oczne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Nici do podszycia soczewek 10,0 niewchłanialne ,polipropylenowe ,monofilamentowe,kolor niebieski o długości nici 20 cm,igły proste 2 sztuki o średnicy igły 0,15mm i długości igły 16,15 mm. saszetka 60
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33413111-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 18
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 50 |
jakość | 50 |
Część nr: 5
Nazwa: płyny wiskoelastyczne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Preparat wiskoelastyczny zawierający mieszaninę Hialuronian sodu i Chondroitynosiarczan sodu Objętość od 0,5-1,00 ml Stężenie dla hialuronianu sodu od 2,5% - 3,5% Stężenie dla chondroitynosiarczanu sodu 3,5%- 4,0% ampułkostrzykawka Szt. 60
W cenę wliczone jest Instrumentarium do usuwania viscoelastyku, irygacja i aspiracja na czas trwania umowy
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24462100-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 18
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 50 |
jakość | 50 |
Część nr: 6
Nazwa: Płyny wiskoelastyczne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Preparat wiskoelastyczny zawierający 1% Hialuronian sodu. Osmolarność 270-400 mOsm/kg ,masa cząsteczkowa 1,1-1,5 Daltonów,lepkość 30000mPas,Ph 6,8-7,4. Objętość 1,00ml ,ampułkostrzykawka. Szt. 800
Preparat wiskoelastyczny zawierający 3% Hialuronian sodu. Osmolarność 270-400 mOsm/kg ,masa cząsteczkowa 1,0-1,8 Daltonów,lepkość 400000mPas,Ph 6,8-7,4. Objętość 1,00ml ,ampułkostrzykawka. Szt. 300
Zawiesina acetonidu triamcynolonu w roztworze soli PH 7,2 Do wybarwienia ciała szklistego podczas witrektomii ,Streylna, gotowa do użycia ,bez konserwantów , fiolka 2ml Szt. 20
W cenę wliczone jest Instrumentarium do usuwania viscoelastyku, irygacja i aspiracja na czas trwania umowy
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24462100-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 18
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 50 |
jakość | 50 |
Część nr: 7
Nazwa: Paski fluoresceinowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Paski fluoresceinowe x 300 szt Op. 30
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33413111-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 18
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 100 |
Część nr: 8
Nazwa: Barwnik
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Barwnik do wybarwiania torebki soczewki - ampułki (lub ampułkostrzykawki) Szt. 300
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33413111-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 18
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 100 |
Część nr: 9
Nazwa: noże okulistyczne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Nóż jednorazowy typu ślit 2,4mm do portu głównego do cięcia rogówkowego typu Clear Corneal ,obustronnie ostrzony Szt. 600
Nóż jednorazowy typu ślit 2,2 mm do portu głównego do cięcia rogówkowego typu Clear Corneal ,obustronnie ostrzony Szt. 100
Nóż jednorazowy typu ślit 1,3mm do portu głównego do cięcia rogówkowego typu Clear Corneal ,obustronnie ostrzony Szt. 200
Nóż do portu bocznego, trapezoidalny. Szerokość cięcia 1,2mm, zagięty pod kątem 30 stopni. Tip noża na długości 0,5mm ścięty dodatkowo o 60 stopni w stosunku do pozostałej części tnącej. Pozostała część tnąca 25 stopni, Odpowiedni także do oczu z płytką komorą przednią. Szt. 20
Nóż jednorazowy typu KKm 2mm używany do zabiegu usuwania zaćmy zagięty pod katem 45stopni ,obustronnie ostrzony ,ze znacznikiem głębokości o ukątowaniu ostrzy 67 stopni. Szt. 20
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33413111-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 18
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 50 |
jakość | 50 |
Część nr: 10
Nazwa: Czoper do jądra soczewki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Czoper do jądra soczewki- rozdrabniacz do jądra soczewki zagięty pod kątem 45 st., 6mm od końca .Tępa końcówka zagięta jest pod kątem 90 st., 1,5mm od końca Szt. 20
Czoper do jądra soczewki- rozdrabniacz do jądra soczewki zagięty pod kątem 45 st., 6mm od końca .Ostra końcówka zagięta jest pod kątem 90 st., 1,5mm od końca Szt. 20
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33413111-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 18
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 50 |
jakość | 50 |
Część nr: 11
Nazwa: Retraktor tęczówkowy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Retraktor tęczówkowy w injectorze jednoczęściowy,dostępny w dwóch rozmiarach Szt. 50
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33413111-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 18
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 50 |
jakość | 50 |
Część nr: 12
Nazwa: Retraktor tęczówkowy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Retraktor tęczówkowy z koralikiem ,sterylny,jednorazowy,barwiony na niebiesko x 5 szt Op. 20
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33413111-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 18
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 100 |
Część nr: 13
Nazwa: Pierścienie dotorebkowe 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pierścień dotorebkowy w jednorazowych injectorach Szt. 40
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33413111-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 18
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 100 |
Część nr: 14
Nazwa: Pierścienie dotorebkowe 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pierścień dotorebkowy atraumatyczny do stabilizacji soczewki wewnątrzgałkowej, polimetakrylan metylu, zakończony po obu stronach pierścieniami fiksacyjnymi; średnica pierścienia w stanie sprężonym 11 mm i 12 mm(rozmiar do wyboru przy zamówieniu) Szt. 60
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33413111-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 18
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 100 |
Część nr: 15
Nazwa: Miostat
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Miostat x 12 amp. Op. 5
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33413111-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 18
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 100 |
Część nr: 16
Nazwa: Igła
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Igła z prowadnicą do kanalika łzowego do zabiegów udrażniania kanalików łzowych(DCR), igła 40mm x 11cm z drenikiem silikonowym dł. 35 cm i urządzeniem odbierającym (haczykiem) Kpl. 5
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33413111-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 18
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 100 |
Część nr: 17
Nazwa: Barwnik
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:" Barwnik stosowany przy usuwaniu błony granicznej wewnętrznej ILM oraz do wybarwiania błon nasiatkówkowych ERM i ciała szkilstego zawierający: trifenylometan o stężeniu 0,25 g/I, zawartość substancji barwiące trifenylometan - 0,125mg oraz błękit bromofenolowy o stężeniu 1,3 g/I, zawartość substancji barwiącej - 0,65 mg, ampułkostrzykawka o pojemności 0,5 ml Szt. 60
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 18
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 50 |
jakość | 50 |
Część nr: 18
Nazwa: Część nr 18
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dekalina: 100 % perfluorodekalina (C10F18), Fiolka o objętości:7ml
Gęstość [g/cm3 w temp 25 °C]: 1,93
Wskaźnik refrakcji (20°C): 1,3110
Lepkość [mPas w temp 25 °C]: 5,5 Szt. 60
"Olej silikonowy, ultra oczyszczony i sterylny, dostępny w jednorazowych, szklanych strzykawkach o pojemności 10 ml
lepkość [mPas w temp. 25 °C] 900 - 1200
gęstość [g/cm3 w temp. 25 °C]: 0,97
Wskaźnik refrakcji [w temp. 20 °C] 1,4040" Szt. 40
"Olej silikonowy, ultra oczyszczony i sterylny, dostępny w jednorazowych, szklanych strzykawkach o pojemności 10 ml
lepkość [mPas w temp. 25 °C] 4800 - 5200
gęstość [g/cm3 w temp. 25 °C]: 0,97
Wskaźnik refrakcji [w temp. 20 °C] 1,4040 Szt. 20
Czysty gaz SF6 Sulfurhexafluoride wykorzystywany do tamponady, zapakowany do pojedyńczej strzykawki o pojemności 60ml gotowej do użycia. Strzykawka zawiera procentową podziałkę w celu precyzyjnego mieszania procentowego. Szt. 20
Czysty gaz C3F8 Octafluoropropane wykorzystywany do tamponady, zapakowany do pojedyńczej strzykawki o pojemności 60ml gotowej do użycia. Strzykawka zawiera procentową podziałkę w celu precyzyjnego mieszania procentowego. Szt. 50
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141220-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 18
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 100 |
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- ZP.159.2024 - Dostawa samochodów osobowych typu kombivan
- Dostawa energii elektrycznej oraz odkup nadwyżek energii wytworzonej w instalacjach OZE, dla trzech lokalizacji INiG-PIB w Krakowie, przez okres 12 miesięcy
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Dostawa i montaż mebli do Domu Pomocy Społecznej przy ul. Sołtysowskiej 13D w Krakowie, Centrum Usług Wspólnych w Krakowie, mieszkania treningowego w Krakowie oraz MOPS w Krakowie
- Dostawa laptopa dla CDSI - DE-dzp.272-675/24
- Świadczenie usługi serwisowania 15 sztuk respiratorów w zakresie przeprowadzenia przeglądów technicznych i napraw wraz z zapewnieniem części zamiennych dla KSS im. św. Jana Pawła II
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Najem separatora komórkowego do pobierania płytek krwi z aferezy wraz z dostawą kompatybilnych zestawów.
- Sprzęt medyczny jednorazowego użytku dla potrzeb Urologii
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- ZAKUP I DOSTAWA OPATRUNKÓW
- Artykuły medyczne
- Dostawa sterylnego i niesterylnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.