Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-09
Pionki: Dostawy sprzętu medycznego i akcesoriów medycznych jednorazowego użytku
Numer ogłoszenia: 72096 - 2008; data zamieszczenia: 09.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, ul. Sienkiewicza 11, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. 048 6121866, fax 048 6121381.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy sprzętu medycznego i akcesoriów medycznych jednorazowego użytku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotowy postępowania ujęto w 5 zadaniach, którym to zadaniom nadano następujące nazwy: zadanie nr 1 - ostrza wymienne chirurgiczne, zadanie nr 2 - papiery medyczne, zadanie nr 3 - cewnik do wenesekcji zadanie nr 4 - sterylizacja, zadanie nr 5 - akcesoria do autoklawu STATIM 5000,
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Oryginalny kod CPV: 33.14.14.11 - Skalpele i noże chirurgiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.14.11 - Skalpele i noże chirurgiczne Oryginalny kod CPV: 33.16.22.00 - Przyrządy używane na salach operacyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 33.16.22.00 - Przyrządy używane na salach operacyjnych Oryginalny kod CPV: 21.00.00.00 - Różnego rodzaju masa papiernicza, papier i wyroby z papieru Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe Oryginalny kod CPV: 21.22.22.00 - Szpitalne wyroby papierowe Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.80.00 - Szpitalne wyroby papierowe Oryginalny kod CPV: 25.20.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na dostawy sprzętu medycznego i akcesoriów medycznych jednorazowego użytku zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej postępowaniem (jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień), posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Warunki finansowe i płatności: 2.1.termin płatności - 30 dni od daty wystawienia faktury przez wykonawcę, 2.2.niezmienność cen w okresie obowiązywania umowy (z wyjątkiem zmiany stawki podatku VAT) 3.Warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: 3.1.Realizacja przedmiotu zamówienia przez wykonawcę odbywać się będzie zgodnie z obowiązującymi w tej kwestii przepisami a oferowany przez wykonawców sprzęt medyczny i akcesoria medyczne jednorazowego użytku muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie RP (tj. posiadać zezwolenie na dopuszczenie do obrotu stanowiące decyzję właściwego organu), spełniać wymagania zasadnicze zgodne z wymaganiami prawa wspólnotowego i polskiego, spełniać wymagania jakościowe oraz posiadać odpowiednie dokumenty rejestracyjne. 3.2.Termin ważności oferowanego przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 12 miesięcy. krótszy termin ważności dopuszcza się wyłącznie w sytuacji gdy jest to uzasadnione specyfiką danego produktu, w pozostałych przypadkach konieczne jest zachowanie minimum 12 miesięcznego terminu ważności. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców w przedmiotowym postępowaniu o zamówienie publiczne zamawiający dokona na podstawie dokumentów i oświadczeń dostarczonych przez wykonawców na zasadzie klasyfikacji: spełnia/ nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzór oświadczenia określa załącznik nr 3 do SIWZ dostępny na stronie internetowej zamawiającego, 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, -jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt.2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), -jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych powyżej, wówczas zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego 1.Oświadczenie wykonawcy potwierdzające, że sprzęt medyczny i akcesoria medyczne jednorazowego użytku jakie ma zamiar dostarczać wykonawca, i jakie będzie dostarczał w przypadku wyboru jego oferty jako najkorzystniejszej, w zakresie zadania lub zadań, którymi jest zainteresowany, odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym oraz są dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawcy zobowiązani są do samodzielnego przygotowania stosownego oświadczenia, Ponadto do oferty należy dołączyć: 1.Wypełniony formularz oferty (na każde zadanie odrębnie) - wzór formularza ofertowego określa załącznik nr 1 do SIWZ dostępny na stronie internetowej zamawiającego, 2.Wypełniony formularz asortymentowo-cenowy dot. zadania, którego dotyczy oferta (lub zadań) - wzory formularzy asortymentowo-cenowych określają załączniki nr 2.1-2.5 do SIWZ dostępne na stronie internetowej zamawiającego, 3.Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem- tylko w sytuacji, gdy dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę podpisane będą przez osobę inną niż uprawnioną do reprezentacji zgodnie z treścią odpisu z rejestru sądowego lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzzozpionki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.spzzozpionki.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2008 godzina 10:30, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, ul. Sienkiewicza 11, 26-670 Pionki.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 15.05.2008.
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nazwa (firma) i adres zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, ul. Sienkiewicza 11, 26-670 Pionki, tel. fax: (48) 612 13 81 Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony - wartość szacunkowa zamówienia niższa od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy (poniżej progów unijnych) Rodzaj zamówienia: dostawy - w rozumieniu art.2 pkt.2) ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - tekst jednolity: Dz. U. z 2006r., Nr 164, poz. 1163 ze zm., dalej: ustawa Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z uwzględnieniem ilości i wielkości opakowań szt. zamawianego asortymentu określono w formularzach asortymentowo-cenowych, tj. załącznikach nr 2.1 - 2.5 do SIWZ, które to formularze należy traktować jako integralną część SIWZ. Przedmiot zamówienia opisano w sposób nie utrudniający uczciwej konkurencji, zgodnie z postanowieniami art.29 ust.2 ustawy. Jeżeli w załącznikach nr 2.1 - 2.5 określających poszczególne sprzęty medyczne i akcesoria medyczne jednorazowego użytku, użyto określeń wskazujących znaki towarowe, patenty lub pochodzenie produktu wówczas należy mieć na uwadze, że takiemu wskazaniu towarzyszą wyrazy lub równoważne co oznacza produkty o takiej samej lub wyższej jakości, odpowiadające poszczególnym pozycjom sprzętu medycznego i akcesoriów medycznych opisanym w formularzach asortymentowo-cenowych, tj. załącznikach nr 2.1-2.5 do SIWZ. Termin wykonania zamówienia: Dostawa sprzętu medycznego i akcesoriów medycznych jednorazowego użytku realizowana będzie w okresie 12 miesięcy od zawarcia umowy poprzez sukcesywne dostawy. Miejsce realizacji: Magazyn zamawiającego zlokalizowany przy Szpitalu Rejonowym w Pionkach, ul.15-go Stycznia 1. Powyższe dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Niniejsze postępowanie prowadzi się języku polskim, postanowienia art.9 ust.3 nie mają zastosowania. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Kryterium, jakim zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty jest cena. Znaczenie kryterium: cena (wartość brutto zadania) - 100%. Miejsce i termin składania ofert: Ofertę należy złożyć w sekretariacie lub przesłać na adres zamawiającego, tj. Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, ul. Sienkiewicza 11, 26-670 Pionki, do dnia 16.04.2008r. do godz. 10:30. Informacje dodatkowe: 1.Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej, 2.Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów, 3.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej, 4.Osoba uprawniona do porozumiewania się z wykonawcami: - mgr Katarzyna Świdzikowska, tel.fax. (048) 612 18 66, w godz. 07:30 - 14:30 tel. kom. 0 604 288 604 w godz. 07:30 - 16:30 adres poczty elektronicznej: k.swidzikowska@op.pl 5.Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: SZP - 10/ 2008 6.Sposób uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia: do 16.04.2008r., odbiór osobisty lub za pobraniem pocztowym (na podstawie wniosku wykonawcy o przekazanie specyfikacji): płatne 12,00 PLN, można też pobrać nieodpłatnie na stronie internetowej zamawiającego www.spzzozpionki.pl
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zadanie nr 1 - ostrza wymienne chirurgiczne,.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 1 - ostrza wymienne chirurgiczne,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.11-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zadanie nr 2 - papiery medyczne,.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: papiery medyczne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.00.00.00-3, 21.22.22.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zadanie nr 3 - cewnik do wenesekcji.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: cewnik do wenesekcji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zadanie nr 4 - sterylizacja,.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sterylizacja.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.20.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: zadanie nr 5 - akcesoria do autoklawu STATIM 5000,.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: akcesoria do autoklawu STATIM 5000,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 21.22.22.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PIONEK
- Rozbudowa drogi gminnej ul. Kościuszki w Pionkach
- Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego dla Gminy Pionki, w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu.
- Dostawy leków
więcej: przetargi w Pionkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sterylnego i niesterylnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ OBŁOŻEŃ I ODZIEŻY JEDNORAZOWEGO UŻYTKU Z PODZIAŁEM NA 2 ZADANIA DLA POTRZEB SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W PUŁAWACH
- Zakup i dostawa produktów do sterylizacji wyrobów medycznych
- Sukcesywna dostawa środków czystości i higienicznych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
- Dostawa materiałów jednorazowych do SPZOZ w Choszcznie - III.24
- Dostawa wyrobów medycznych, wyrobów medycznych do diagnostyki In vitro, środków dezynfekcyjnych i dezynfekcyjno-myjących i sprzętu laboratoryjnego
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.