eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzamotułyŚwiadczenie usługi ochrony osób i dozoru mienia oraz obsługi szatni

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-01-02

Ogłoszenie nr 720 - 2017 z dnia 2017-01-02 r.

Szamotuły: Świadczenie usługi ochrony osób i dozoru mienia oraz obsługi szatni
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 364042-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Szamotułach, krajowy numer identyfikacyjny 32411600000, ul. Aleja 1 Maja  , 64500   Szamotuły, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 612 921 913, faks 612 920 002, e-mail adm@szamotuly.sr.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.szamotuly.sr.gov.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Sąd

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usługi ochrony osób i dozoru mienia oraz obsługi szatni

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

A-212-60/16

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

A .siedziba Sądu Rejonowego w Szamotułach ul. Aleja 1 Maja 5a , 64-500 Szamotuły a) sprawowanie bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia przez pracownika Wykonawcy - całodobowo przez siedem dni w tygodniu - 1 pracownik Wykonawcy, b) sprawowanie bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia przez pracownika Wykonawcy w dniach roboczych od poniedziałku do piątku, oraz w soboty będące dla Zamawiającego dniami roboczymi tj.w poniedziałki od 07.30-18,00, od wtorku - piątku 07.30-15.30, w robocze soboty od 07.30-15.30- dodatkowo 1 pracownik Wykonawcy, c) całodobowego monitoringu lokalnego systemu alarmowego, d) całodobowego monitoringu lokalnego systemu ppoż, e) konwoju kasjera w dniach roboczych od poniedziałku do piątku, oraz w soboty będące dla Zamawiającego dniami roboczymi w wyznaczonych przez Zmawiającego godzinach z siedziby Sądu do siedziby banku, f) podjazdów grupy interwencyjnej. g) obsługi szatni w dniach roboczych od poniedziałku do piątku, oraz w soboty będące dla Zamawiającego dniami roboczymi tj. w poniedziałki od 07.30-18,00, od wtorku - piątku 07.30-15.30, w robocze soboty od 07.30-15.30- 1 pracownik Wykonawcy. h) Zamawiający wymaga (przy czym wymóg ten nie jest obligatoryjny jeśli Wykonawca nie wskaże takich osób w ofercie), iż Wykonawca oddeleguje do realizacji zamówienia wskazanego w pkt. a) i b) agentów posiadających szkolenie w zakresie obsługi interesanta, które odbyły się nie wcześniej niż cztery lata przed terminem składania ofert. Posiadanie szkoleń z zakresu obsługi interesanta potwierdzone być musi przedłożeniem przed podpisaniem umowy stosownych dokumentów wystawionych przez podmiot, który przeprowadził szkolenie, zajmujący się zawodowo szkoleniami. B. siedziba VI Zamiejscowego Wydziału Ksiąg Wieczystych ul. Sikorskiego 22, 64-400 Międzychód a) całodobowe monitorowanie systemu alarmowego w VI Zamiejscowym Wydziale Ksiąg Wieczystych w Międzychodzie wraz z podjazdami interwencyjnymi.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 79710000-4
Dodatkowe kody CPV: 98300000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT386169.76
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Biuro Usług Detektywistyczno-Ochronnych "LEX" Sp. z .o.o.,  biuro@lex-ochrona.com.pl,  ul. Poznańska 95,  62-800,  Kalisz,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 453543.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 453543.80
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 570173.88
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.