To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-03-03
Zgierz: Sprzątanie przystanków komunikacji miejskiej na terenie miasta Zgierza.
Numer ogłoszenia: 72113 - 2011; data zamieszczenia: 03.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 7374 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Usługi Komunikacyjne w Zgierzu, pl. Kilińskiego 7, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 042 7162149, faks 042 7162149.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna Urzędu Miasta Zgierza.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie przystanków komunikacji miejskiej na terenie miasta Zgierza..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: : I. Informacje ogólne: 1) Zamawiający powierza, a Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania porządku i czystości na 149 przystankach autobusowych i tramwajowych komunikacji miejskiej na terenie miasta Zgierza, zwanych dalej przystankami. 2) Wykaz przystanków stanowią załączniki nr 1 oraz nr 2 do opisu przedmiotu zamówienia. 3) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia liczby przystanków objętych przedmiotem zamówienia o maksymalnie 20 szt. 4) Przystanek, jest to miejsce zatrzymywania się pojazdów transportu publicznego, oznaczone odpowiednimi znakami drogowymi wraz z przynależnym chodnikiem o długości 10 metrów przed i 10 metrów za znakiem przystankowym. 5) Przystanek jest wyposażony w kosz na śmieci. 6) Przystanek może być wyposażony w słupek przystankowy lub wiatę z znakiem przystankowym. II. Obowiązki Wykonawcy: 1) Wykonawca zobowiązany jest od poniedziałku do soboty (włącznie) w czasie całego roku kalendarzowego, do wykonywania na przystankach następujących czynności: a/ utrzymania porządku na chodnikach przynależnych do przystanków oraz wokół wiat na powierzchni określonej w pkt I.4, a także na pętlach autobusowych i tramwajowych na których znajdują się przystanki, b/ W czasie opadów śniegu wszystkie przystanki powinny być uprzątane z śniegu, błota, lodu i innych zanieczyszczeń oraz posypywane piaskiem, codziennie w każdy dzień tygodnia, powyższe dotyczy również pętli tramwajowych i autobusowych, na których znajduje się słupek przystankowy. Usunięty śnieg nie powinien hamować ruchu pieszego oraz samochodowego w (przeciwnym wypadku powinien być wywieziony na uzgodnione miejsce składowania), c/ opróżniania koszy na śmieci i wywóz odpadów zgodnie z postanowieniami zawartymi w ustawie z dnia 13 września 1996r. O utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz. U. Nr 236, poz. 2008 z póź. zmianami), d/ bieżącego uzupełniania brakujących koszy na śmieci, e/ zrywania ogłoszeń i plakatów wieszanych na przystankach bez zgody Zamawiającego, f/ usuwania ogłoszeń z oszklonych części wiat. 2) Czynności wykonywane okresowo lub w uzgodnionych terminach: a/ mycie wiat przystankowych oraz wskazanych słupków przystankowych cztery razy w ciągu roku w terminach uzgodnionych z Zamawiającym za pomocą myjki wysokociśnieniowej. Czynności opisane w niniejszym punkcie powinny zostać ukończone w ciągu 14 dni od uzgodnionej daty rozpoczęcia prac, b/ zgromadzenia zapasów piasku niezbędnego do posypywania przystanków w okresie zimowym. 3) Do zadań Wykonawcy będzie należał odbiór koszy od Zamawiającego bądź wskazanego przez Zamawiającego dostawcę oraz uzupełnianie ich braków na przystankach. 4) Kosze na śmieci będą kupowane przez Zamawiającego i ustawiane na przystankach komunikacji miejskiej przez Wykonawcę. 5) Wykonawca zobowiązuje usunąć śmieci, śnieg oraz posypać piaskiem w trybie awaryjnym wskazane przez Policję, Straż Miejską lub Dyżurną Służbę Prezydenta przystanki. 6) Prace objęte niniejszą umową Wykonawca będzie realizował zgodnie z zapisami: a/ ustawy z dnia 13 września 1996r. O utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz. U. Nr 236, poz. 2008 z póź. zmianami), b/ regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy miasto Zgierz (uchwała Rady Miasta Zgierza nr XLIV/428/06 z dnia 23 lutego 2006r.) ogłoszona w Monitorze Samorządowym Miasta Zgierza, dzienniku Urzędowym Województwa Łódzkiego oraz w prasie lokalnej, c/ ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. O odpadach (tekst jednolity Dz. U. Nr 185 poz. 1243 z póź. zmianami). 7) Wykonawca przyjmuje na siebie obowiązki wytwórcy i posiadacza odpadów zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. O odpadach (tekst jednolity Dz. U. Nr 185 poz. 1243 z póź. zmianami). III. Częstotliwość wykonywania czynności: 1) W okresie kiedy nie ma opadów śniegu czynności określone w pkt II.1 powinny być wykonywane od poniedziałku do soboty (włącznie): a/ codziennie do godz. 12.00, w stosunku do przystanków wyszczególnionych w załączniku nr 1, b/ co drugi dzień do godz. 12.00, w stosunku do przystanków wyszczególnionych w załączniku nr 2, 2) W czasie opadów śniegu wszystkie przystanki powinny być na bieżąco uprzątane z śniegu, błota, lodu i innych zanieczyszczeń i posypywane piaskiem codziennie w każdy dzień tygodnia. Powyższe dotyczy również pętli tramwajowych i autobusowych, na których znajduje się słupek przystankowy. Usunięty śnieg nie powinien hamować ruchu pieszego oraz samochodowego (w przeciwnym wypadku powinien być wywieziony na uzgodnione miejsce składowania). 3) Działania opisane w pkt. II. 5 powinny zostać zakończone w ciągu 3 godzin od momentu zgłoszenia. IV. Kontrola wykonywanych prac: 1) Jakość wykonywanych prac będzie kontrolowana przez pracowników Zamawiającego. 2) Kontrola wykonania prac objętych umową może odbywać się w godz. 12.00 - 14.00, po wcześniejszym telefonicznym powiadomieniu Wykonawcy, którego przedstawiciel będzie mógł w niej uczestniczyć. 3) Za zanieczyszczenia będące następstwem czynów o charakterze chuligańskim zaistniałe po godz. 14.00 Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.02.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
- Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., ul. Łęczycka 24, 95-100 Zgierz, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 305640,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 237822,00
Oferta z najniższą ceną: 237822,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1841767,20
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- ,,Utrzymanie zieleni w pasach drogowych w tym konserwacja i utrzymanie drzewostanu w latach 2025-2026"
- Wynajem trzech sal użytkowych dla 5 osób, 15 osób, 58 osób wraz z pełnym wyposażeniem dla potrzeb projektu " Rodzina w komplecie"
- Sporządzenie planu ogólnego gminy Zgierz, prognozy oddziaływania na środowisko oraz opracowania ekofizjograficznego gminy Zgierz.
- Dostawa i realizacja talonów wartościowych lub kart podarunkowych na podstawowe artykuły żywnościowe, chemiczne i przemysłowe dla klientów MOPS w Zgierzu, ul. Długa 56
- USŁUGĘ SERWISOWANIA I WYNAJMU URZĄDZEŃ SANITARNYCH NA TERENACH KOMPLEKSÓW WOJSKOWYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ 31 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
- "Remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych na terenie Powiatu Zgierskiego w 2025 r."
więcej: przetargi w Zgierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKU I LOKALACH SZCZECIŃSKIEGO CENTRUM ŚWIADCZEŃ W 2025 ROKU
- Kompleksowe sprzątanie obiektów wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni Oddziału regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Gdańsku oraz podległych Placówek Terenowych.
- Oczyszczanie nawierzchni ulic, chodników, parkingów, zatoczek, przystanków autobusowych i ścieżek rowerowych na terenie gminy Kartuzy w roku 2025
- Usługa utrzymania czystości budynku i posesji Sądu Rejonowego w Krośnie Odrzańskim przy ul. Piastów 10L oraz Wydziałów Zamiejscowych w Gubinie przy ul. Piastowskiej 16
- Odśnieżanie i zwalczanie śliskości nawierzchni na terenach będących własnością Siedleckiego TBS Sp. z o. o. oraz na terenach komunalnych osiedli mieszkaniowych Miasta Siedlce w sezonie 2024/2025
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych i chodników na terenie gminy Rząśnik w 2025 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.