Ogłoszenie z dnia 2016-06-07
Rzeszów: Dostawa papieru, materiałów biurowych oraz maszyn biurowych dla potrzeb KRUS OR w Rzeszowie, KRUS PT w Jaśle oraz KRUS PT w Przeworsku
Numer ogłoszenia: 72161 - 2016; data zamieszczenia: 07.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Rzeszowie, ul. Słowackiego 7, 35-060 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 8621266, faks 17 8622526.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa papieru, materiałów biurowych oraz maszyn biurowych dla potrzeb KRUS OR w Rzeszowie, KRUS PT w Jaśle oraz KRUS PT w Przeworsku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego papieru do drukarek i kserokopiarek, materiałów biurowych oraz maszyn biurowych do siedziby Zamawiającego - Oddziału Regionalnego KRUS w Rzeszowie oraz do siedzib Placówek Terenowych KRUS w Jaśle i Przeworsku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy wraz z załącznikiem. 2. Zamawiający wymaga, aby oferta była kompletna. Brak którejkolwiek z pozycji spowoduje odrzucenie oferty. 3. Przy określeniu przedmiotu zamówienia Zamawiający w niektórych pozycjach posłużył się nazwą producenta lub produktu. Nazwa producenta lub produktu ma jedynie na celu precyzyjne określenie przedmiotu zamówienia (produkt wzorcowy), ponieważ Zamawiający dopuszcza jednocześnie składanie ofert o parametrach równoważnych innych producentów. 4. Zamawiający dopuszcza w pozycjach, o których mowa w pkt 3, zaoferowanie produktów równoważnych, pod warunkiem, iż oferowane materiały będą zgodne z opisem Zamawiającego, a pod względem wszystkich parametrów technicznych oraz wymagań jakościowych będą takie same albo lepsze. 5. Zamawiający wymaga od Wykonawcy co najmniej 6 miesięcznej gwarancji na dostarczony papier i materiały biurowe. Na materiały objęte gwarancją producenta dłuższą niż 6 miesięcy Zamawiający wymaga gwarancji zgodnej z gwarancją producenta. Okres gwarancji liczony będzie od daty odbioru przedmiotu zamówienia. 6. Na dostarczone maszyny biurowe Zamawiający wymaga od Wykonawcy co najmniej 12 miesięcznej gwarancji. W przypadku gdy okres gwarancji producenta jest dłuższy, okres gwarancji Wykonawcy będzie zgodny z okresem gwarancji producenta. Okres gwarancji liczony będzie od daty odbioru przedmiotu zamówienia. 7. Jeżeli dostarczony papier lub materiały biurowe będą uszkodzone lub nie będą spełniać minimalnych warunków określonych w Załączniku Nr 1 do SIWZ, zamawiający ma prawo je zwrócić do Wykonawcy. Wykonawca prześle w zamian właściwe materiały biurowe w czasie 7 dni od daty otrzymania reklamacji. Reklamacja może być zgłaszana przez Zamawiającego mailem lub faksem. 8. Materiały biurowe i papier muszą pochodzić z bieżącej produkcji tzn. zostały wyprodukowane nie wcześniej niż w IV kwartale 2015 roku. 9. Miejsce dostaw będących przedmiotem zamówienia: 1) Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Rzeszowie, ul. Słowackiego 7, 35-060 Rzeszów, 2) Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Placówka Terenowa w Jaśle, ul. Mickiewicza 4a, 38-200 Jasło, 3) Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Placówka Terenowa w Przeworsku, ul. Krasickiego 1, 37-200 Przeworsk. Wykonawca dostarczy towar we własnym zakresie, na własny koszt, w sposób zapewniający jego całość i nienaruszalność do miejsc, o których mowa powyżej.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KAZIMIERZ SZCZYGIELSKI FIRMA HANDLOWA "AKS"
jakie przetargi wygrała firma
KAZIMIERZ SZCZYGIELSKI FIRMA HANDLOWA "AKS"
- Kazimierz Szczygielski Firma Handlowa AKS, ul. Jagiellońska 2, 37-200 Przeworsk, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 95583,24 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 115982,61
Oferta z najniższą ceną: 115982,61 / Oferta z najwyższą ceną: 121057,43
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Postępowanie przeprowadzono w trybie zapytania o cenę, na podstawie art. 69 - 73 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164), gdyż przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy - P.z.p. Potwierdza to publikacja Urzędu Zamówień Publicznych pod tytułem: Wytyczne dotyczące interpretacji przesłanek pozwalających na przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie negocjacji z ogłoszeniem, dialogu konkurencyjnego, negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki i zapytania o cenę
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Opracowanie dokumentacji projektowej (...) dla zadania pn.: Dostosowanie budynków PZDW do zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami" - RDW Ustrzyki Dolne - II postępowanie
- Produkt leczniczy Kaplacyzumab do stosowania w programie lekowym NFZ leczenia podczas epizodu nabytej zakrzepowej plamicy małopłytkowej w połączeniu z wymianą osocza i immunosupresją ...
- Usługa cateringowa zbiorowego żywienia w Szkole Podstawowej nr 34 w Rzeszowie
- Zakup drobnego sprzętu laboratoryjnego, badawczego i medycznego
- Opracowanie dokumentacji geologiczno-inżynierskich.
- Zakup osprzętu do ciągników rolniczych będących na wyposażeniu PZDW - 3 zadania
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu multimedialnego i informatycznego do Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie przemysłu chemicznego w Zespole Szkół im. Ignacego Łukasiewicza w Policach
- DOSTAWA TUSZY, TONERÓW DO DRUKAREK ATRAMENTOWYCH, LASEROWYCH, FAKSÓW I URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego dla Politechniki Warszawskiej Filii w Płocku
więcej: Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.