Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-05-10
Toruń: Wywóz odpadów stałych z URBITOR Sp. z o.o. w Toruniu
Numer ogłoszenia: 72163 - 2013; data zamieszczenia: 10.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urbitor Sp. z o. o. , ul. Chrobrego 105/107, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 669 43 01, faks 56 660 48 20.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.urbitor.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz odpadów stałych z URBITOR Sp. z o.o. w Toruniu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest: a)udostępnienie przez Wykonawcę odkrytych kontenerów na odpady o wyszczególnionych pojemnościach, które będą umieszczone na terenach administrowanych przez Zamawiającego (Giełda przy ul. Towarowej, siedziba - ul. Chrobrego 105/107, Cmentarz Komunalny nr 1 - ul. Grudziądzka 22/30, Cmentarz Komunalny nr 2 - ul. Grudziądzka 139/141, Centralny Cmentarz Komunalny - ul. Grudziądzka 192/196); b)cykliczny odbiór wszelkich odpadów stałych niesegregowanych przez 5 dni w tygodniu - a w okresach święta Wszystkich Świętych (11.10.2013 - 12.11.2013r.) i Świąt Wielkanocnych (1. - 30.04.2014r.) przez 7 dni w tygodniu - oraz ich transport do miejsca przeznaczenia (tj. do regionalnej instalacji przetwarzania odpadów komunalnych dla miasta Torunia), według potrzeb Zamawiającego i zgłoszeń osób przez niego upoważnionych; c)mycie i dezynfekcja kontenerów oraz utrzymanie ich w sprawności technicznej. Usługa powinna być wykonywana zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska (Dz.U. 2001 nr 62 poz. 627 z poźn. zm.) oraz ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. 2013 nr 0 poz. 21), ustawą z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012r. poz. 391. z poźn. zm.) oraz aktami wykonawczymi wydanymi na podstawie powyższych ustaw, a także uchwałą Sejmiku Województwa Kujawsko-Pomorskiego nr XXVI/435/12 z dnia 12 września 2012r. w sprawie wykonania Planu gospodarki odpadami województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2012-2017 z perspektywą na lata 2018-2023. 3.2. Odpady nie są segregowane i pochodzą z: - zarządzanych cmentarzy komunalnych: trawa, liście, znicze i wieńce; - prowadzonej giełdy: odpady owoców, warzyw i artykułów spożywczych, opakowania; - komunalne. 3.3. Przewidywana ilość odpadów do wywozu- 3 148 m3 (trzy tysiące sto czterdzieści osiem metrów sześciennych). Przewidywana średnia waga odpadów wynosi 0,35 t/m3. Szczegółowe zestawienie poniżej: Szacunki dla okresu 12 miesięcy Cmentarze komunalne Siedziba spółki, Toruńska Giełda przy Towarowej Ilość metrów (m3) 2120 1028 Waga (t) 658 458 Ilość pojemników (szt.) 170 137 Rodzaj pojemników, jednorazowe zapotrzebowanie 1,1 m3: 1 szt. (szczyt: 1 szt.) 7,5 m3: 0 szt. (szczyt: 9 szt.) 15 m3: 2 szt. (szczyt: 14 szt.) 7,5 m3: 2 szt. 3.3.1. Liczby podane w tabeli jako szczyt są szacowaną ilością kontenerów wymaganych do równoczesnego podstawienia Zamawiającemu w okresie Świąt Wielkanocnych oraz przełomu października i listopada (tj. ok. 11. października - 12. listopada). 3.3.2. Wszelkie koszty związane z gromadzeniem i wywozem odpadów, w tym koszt eksploatacji pojemników, należy wkalkulować w oferowaną cenę jednostkową. 3.3.3. Częstotliwość wywozu oraz ilość pojemników może ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. 3.3.4. Przekazywanie odpadów będzie się odbywać na podstawie kart przekazania odpadów. 3.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo ewentualnego zmniejszenia ilości zamówienia w stosunku do zapotrzebowania określonego w punkcie 3.3 SIWZ. Z podanej ilości metrów sześciennych odpadów Zamawiający gwarantuje wykorzystanie co najmniej 70% wielkości zamówienia. Z tytułu wykorzystania mniejszej ilości m3 odpadów do wywozu w stosunku do założonych wielkości, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.51.10.00 - 09.51.10.00 .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2 do SIWZ). 2. Pozwolenie na prowadzenie składowiska odpadów lub odpowiednia umowa na korzystanie ze składowiska odpadów. 3. Pozwolenie na transport odpadów. 4. Wpis do Rejestru Działalności Regulowanej. 5. W przypadku magazynowania odpadów - zgoda właściwych organów na magazynowanie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2), 2. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenie referencji lub dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Uwaga: a) w wykazie należy wymienić usługi potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunku określonego w pkt 2. b) dla usług wymienionych w wykazie należy załączyć dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. 2. Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (zał. nr 3 oraz nr 4 do SIWZ).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.urbitor.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URBITOR sp. z o.o. w Toruniu
ul. Chrobrego 105/107 87-100 Toruń.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.05.2013 godzina 09:45, miejsce: URBITOR sp. z o.o. w Toruniu ul. Chrobrego 105/107 87-100 Toruń pokój nr 2 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- ZAPOBIEGANIE ZAGROŻENIOM W OPERACJACH LOTNICZYCH, ODSTRASZANIE PTACTWA I ZWIERZYNY NA TERENIE LOTNISKA WOJSKOWEGO W LATKOWIE
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Turobin
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Dostawa nowych, wolnych od wad, wykonanych zgodnie z normami branżowymi krzeseł ergonomicznych na potrzeby 4 jednostek organizacyjnych Gminy Miasta Toruń w ramach projektu: "Zdrowi i aktywni 2"
- Usługa udostępniania sali sekcyjnej wraz z wyposażeniem i obsługą technika sekcyjnego oraz miejsc do przechowywania zwłok na zlecenie Prokuratury Okręgowej w Toruniu i prokuratur rejonowych
- Usługa serwisowa aparatu BD BRUKER MALDI BIOTYPER SIRIUS
więcej: przetargi w Toruniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.