Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-29
Gdańsk: Dostawa chemikaliów i artykułów chemicznych oraz płynu do mycia części zamiennych
Numer ogłoszenia: 72169 - 2012; data zamieszczenia: 29.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Poczta Polska S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Rakowieckiej 26, 00-940 Warszawa, w imieniu której działa Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Gdańsku , ul. Targ Rakowy 7/8, 80-940 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 0-58 32-66-105, faks 0-58 32-66-112.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa chemikaliów i artykułów chemicznych oraz płynu do mycia części zamiennych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa chemikaliów i artykułów chemicznych oraz płynu do mycia części zamiennych do stacji obsługi Zlecającego zlokalizowanych w: - Bydgoszczy przy ul. Gajowej 99 - Grudziądzu przy ul. Łyskowskiego 39/41 - Włocławku przy ul. Polnej 7/9 - Toruniu przy ul. Polnej 17 - Inowrocławiu przy ul. Dojazdowej 1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w 2 częściach zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części. Opis części zamówienia: Część 1 Dostawa chemikaliów i artykułów chemicznych Chemikalia i produkty chemiczne muszą spełniać wymagania jakościowe określone w Polskich Normach, zgodnie z ustawą z dnia 11 stycznia 2001 r. o substancjach i preparatach chemicznych. Część 2 Dostawa płynu do mycia części zamiennych. Wraz z płynem do mycia części zamiennych Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zlecającemu sześć stołów do mycia części w obiegu zamkniętym, do stacji obsługi wskazanych powyżej, dwa stoły do Bydgoszczy i po jednym stole do pozostałych stacji. Stoły będą przekazane Zlecającemu w użyczenie na czas trwania umowy. Płyn do mycia części zamiennych musi charakteryzować się trwałością, która zapewni powtarzalność tej czynności w okresie nie krótszym niż 10 miesięcy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 9.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: budynek Poczty Polskiej S.A. przy ul. Rynek Staromiejski 15, 87-100 Toruń, Dział Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.04.2012 godzina 09:30, miejsce: budynek Poczty Polskiej S.A. przy ul. Rynek Staromiejski 15, 87-100 Toruń, pok. 113 (kancelaria).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dokumenty potwierdzające umocowanie do złożenia oferty, które należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, w tym: a) w przypadku osoby prawnej lub jednostki organizacyjnej nieposiadającej osobowości prawnej - aktualny odpis z właściwego rejestru lub wydruk ze strony internetowej Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, b) w przypadku przedsiębiorcy, który podlega wpisowi do ewidencji działalności gospodarczej - aktualne zaświadczenie o wpisie do działalności gospodarczej lub wydruk ze strony internetowej Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, c) w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocników oprócz dokumentów, o których mowa w pkt. a i b również pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. Pełnomocnictwo winno określać jego zakres i być udzielone przez Wykonawcę lub osobę/y umocowane do wykonywania określonej czynności..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa chemikaliów i artykułów chemicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa chemikaliów i artykułów chemicznych do stacji obsługi Zlecającego zlokalizowanych w: - Bydgoszczy przy ul. Gajowej 99 - Grudziądzu przy ul. Łyskowskiego 39/41 - Włocławku przy ul. Polnej 7/9 - Toruniu przy ul. Polnej 17 - Inowrocławiu przy ul. Dojazdowej 1. 2. Chemikalia i produkty chemiczne muszą spełniać wymagania jakościowe określone w Polskich Normach, zgodnie z ustawą z dnia 11 stycznia 2001 r. o substancjach i preparatach chemicznych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa płynu do mycia części zamiennych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa płynu do mycia części zamiennych do stacji obsługi Zlecającego zlokalizowanych w: - Bydgoszczy przy ul. Gajowej 99 - Grudziądzu przy ul. Łyskowskiego 39/41 - Włocławku przy ul. Polnej 7/9 - Toruniu przy ul. Polnej 17 - Inowrocławiu przy ul. Dojazdowej 1. 2. Wraz z płynem do mycia części zamiennych Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zlecającemu sześć stołów do mycia części w obiegu zamkniętym, do stacji obsługi wskazanych w pkt 1, dwa stoły do Bydgoszczy i po jednym stole do pozostałych stacji. Stoły będą przekazane Zlecającemu w użyczenie na czas trwania umowy. Płyn do mycia części zamiennych musi charakteryzować się trwałością, która zapewni powtarzalność tej czynności w okresie nie krótszym niż 10 miesięcy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH W ROKU 2025 NA POTRZEBY WYŻYWIENIA UCZNIÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 48 W GDAŃSKU
- Usługa drukowania publikacji książkowych dla Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku
- Zagospodarowanie terenu przy ul. Królikarnia 13 w Gdańsku w ramach zadania: "Rewitalizacja Dolnego Miasta i Placu Wałowego wraz ze Starym Przedmieściem w Gdańsku".
- Świadczenie usług medycyny pracy i dodatkowych usług medycznych na rzecz pracowników spółki InnoBaltica Sp. z o.o.
- Dostawa komputerów przenośnych dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa chemii basenowej dla Centrum Sportu i Rekreacji w Gryfinie
- Dostawa chemii basenowej dla Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Mielcu w 2025 r.'
- Dostawa artykułów chemii gospodarczej do Domu Pomocy Społecznej w Nowogardzie
- Dostawa odczynników do sekwencjonowania bibliotek DNA w technologii NGS- na sekwenatorze MiSeqDx firmy Illumina, odczynników i środków czyszczących do urządzenia (...) w podziale na 12 części
- Sukcesywna dostawa środków czystości oraz artykułów gospodarczych dla Jednostek Gminy Stalowa Wola w 2025 roku
- 921231 EURO.
więcej: Produkty chemiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.