To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-03-15
Chełmek: Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych dla Urzędu Miejskiego w Chełmku w 2010
Numer ogłoszenia: 72174 - 2010; data zamieszczenia: 15.03.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 19476 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chełmek, ul. Krakowska 11, 32-660 Chełmek, woj. małopolskie, tel. 033 8449040, 8449000, faks 033 8449019.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych dla Urzędu Miejskiego w Chełmku w 2010.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów biurowych i eksploatacyjnych do Urzędu Miejskiego w Chełmku do 31 grudnia 2010 r. 2. Lista materiałów i ich ilości podane dla części A i B będą brane pod uwagę tylko dla porównania i oceny złożonych ofert. Zamówienie będzie realizowane w formie zlecenia do wartości środków jaką zamawiający posiada w budżecie (oddzielnie dla części A i B). 3. Realizacja każdego zlecenia częściowego nastąpi w terminie 3 dni od terminu zgłoszenia. 4. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest do jednoznacznego określenia zaoferowanych produktów, charakteryzując je poprzez wskazanie np.: na konkretny wybór, nazwanie określenie marki, znaku towarowego lub innych przypisanych wyłącznie temu produktowi cech, również w przypadku składania oferty równoważnej. 5. Wykonawca składając ofertę równoważną musi wykazać w treści składanej oferty, że oferowany towar spełnia wymagania i parametry techniczne określone przez Zamawiającego. Część VII A Dostawa materiałów biurowych: 1. Papier uniwersalny nadający się do drukarek, faksów i kserokopiarek (klasy Polspeed): a) Format A3 w ryzach tj. 500 szt. o gramaturze min. 80 g/m2, i białości min. 146 według skali białości CIE, lub lepszy - za 1 ryzę, b) Format A4 w ryzach tj. 500 szt. o gramaturze min. 80 g/m2 i białości min. 146 według skali białości CIE - za 1 ryzę, c) Papier do kolorowych drukarek laserowych, A4 w ryzach tj. 250 szt. o gramaturze min. 250 g/m2 , biały - za 1 ryzę, 2. Koszulki przeźroczyste A4 w opakowaniu 100 sztuk - za 1 opakowanie, 3. Koszulki przeźroczyste A5 w opakowanie 100 sztuk - za 1 opakowanie, 4. Koperty: - białe samoklejące C 6 w opakowaniu 500 sztuk - za 1 opakowanie, - białe samoklejące C5 w opakowaniu 50 sztuk - za 1 opakowanie, - białe samoklejące B5 w opakowaniu 50 sztuk - za 1 opakowanie, - białe samoklejące C4 w opakowaniu 50 sztuk - za 1 opakowanie, - białe samoklejące B4 w opakowaniu 50 sztuk - za 1 opakowanie, - brązowe E4 poszerzone boki i spód w opakowaniu 50 sztuk - za 1 opakowanie, - z folią bombelkową C4, B4, C5 po z każdego typu - za 1 sztukę, 5. Segregator (klasy Esselte) oklejony na zewnątrz i wewnątrz poliolefiną , różne kolory: a) A4/50mm - za 1 sztukę, b) A4/75mm - za 1 sztukę, c) A4/80mm - za 1sztukę, 7. Teczki biurowe: wiązane białe papierowe A4 - za 1 sztukę, 8. Skoroszyt kartonowy, zawieszka, oczkowy - za 1 sztukę, 9. Skoroszyty plastikowe : a) twarde uniwersalne - za 1 sztukę, b) twarde wpinane - za 1 sztukę, c) miękkie uniwersalne - za 1 sztukę, d) miękkie twarde wpinane - za 1 sztukę, 10. Obwoluty typu L , format A4 w opakowaniu 25 sztuk - za 1 opakowanie, 11. Obwoluty typu L , format A5 w opakowaniu 25 sztuk - za 1 opakowanie, 12. Kostka kolorowa nie klejona o wymiarach 8,5x8,5x4 cm. - za 1 sztukę, 13. Karteczki samoprzylepne, żółte o rozmiarach - za 1 sztukę, - 38-51 mm - 76-127 mm - 76-102 mm - 51-76 mm - 76-76 mm 14. Teczka z gumką wykonana z mocnego kartonu, barwionego i lakierowanego z jednej strony (różne kolory) - za 1 sztukę, 15. Klip metalowy w opakowaniu 12 sztuk - za 1 opakowanie, a) 25 mm, b)32 mm, c) 41 mm, d) 51mm; 16. Taśma samoklejąca, przezroczysta bezbarwna -18mm x10m - za 1 sztukę, 17. Taśma ( typu i klasy Scotch Magic - zielona) w pudełku 19mm x 33m - za 1 sztukę, 18. Klej (klasy AMOS) opakowanie 15g - za 1 sztukę, 19. Korektor w piórze szybkoschnący - za 1 sztukę, 20. Korektor w taśmie - za 1 sztukę, 21. Długopis (klasy i typu Zenit 7), wkład w kolorze czarnym i niebieskim - za 1 sztukę, 22. Cienkopisy (klasy Stabilo) czarne, czerwone, niebieskie - za 1 sztukę, 23. Marker pernamentny, czarny ze ścięta końcówką - za 1 sztukę, 24. Zakreślacz różne kolory (klasy Donau lub Stabilo Boss lub Pelikan) - za 1 sztukę, 25. Ołówek HB z gumką - za 1 sztukę, 26. Blok biurowy w kratkę, min. 50 kartek - za 1 sztukę, - A4 - A5 27. Spinacze o wysokiej jakości metalu: a) trójkątne rozmiar 25mm 100 sztuk w opakowaniu - za 1 opakowanie, b) okrągłe rozmiar 33 mm 100 sztuk w opakowaniu - za 1 opakowanie, c) okrągłe rozmiar 50 mm 100 sztuk w opakowaniu - za 1 opakowanie, 28. Zszywki 1000 sztuk w opakowaniu - za 1 opakowanie, a) rozmiar - 24/6; b) rozmiar - 24/6-8; 29. Przekładki kolorowe do segregatora, dziurkowane:2, format 240 x105 mm, różne kolory. - 100 sztuk w opakowaniu - za 1 opakowanie, 30. Pasek skoroszytowy do segregatora 10 sztuk w opakowaniu - za 1 sztukę 31. Koszulki /obwoluty na dokumenty z klapką - otwierane z boku 10 sztuk w opakowaniu - za 1 sztukę, 32. Brulion A4, 96 kartkowy, gruba okładka - za 1 sztukę, 33.Zeszyt A4 w kratkę, 60 stron - za 1 sztukę, 34.Zeszyt A3 w kratkę, 60 stron - za 1 sztukę, 35. Zakładki indeksujące przezroczyste wąskie 4 kolory wymiary 12x43 min- 100 szt w opakowaniu, 36. Tablica korkowa o wymiarach 60x40 cm - za 1 sztukę, 37. Tablica korkowa o wymiarach 90x60 cm - za 1 sztukę, 38. Pinezki tablicowe ( do tablic korkowych ) minimum 50 szt. w opakowaniu.- za 1 opakowanie 39. Mechanizm skoroszytowy z metalowa blaszką, 4 dziurki - wąsy wykonane z ekologicznego PP pakowane po min. 25 szt. - za 1 opakowanie. 40. Holdery z taśmą - (identyfikator osobisty) - - za 1 sztukę, 41. Identyfikator wyposażony w samozaciskowy klips i agrafkę - - za 1 sztukę, 42. Naboje do pióra wiecznego - Parker z dużym zasobnikiem - za 1 opakowanie, 43. Naboje do pióra wiecznego - Waterman - za 1 opakowanie, 44. Klej w płynie z pędzelkiem , pojemność min. 50 ml - za 1 sztukę, 45. Nożyczki biurowe wymiar 16 cm. - za 1 sztukę, 46. Kredki pastelowe, drewniane o miękkim wkładzie 12 kolorowe - za 1 opakowanie, 47. Pojemnik na czasopisma wykonany z plastiku o wymiarach 210x320x255 mm - za 1 sztukę 48. Pisaki, różne kolorowy ścięta końcówka, grubość linii pisania minimum 2mm - za 1 opakowanie, 49. Pisak kreślarski grubość linii pisania 0,05 mm średnicy - za 1 sztukę, 50. Spinacz archiwizacyjny biały plastikowy przeznaczony do błyskawicznego spinania dokumentów 50 sztuk w opakowaniu - za 1 opakowanie, 51.Temperówka z pojemnikiem - za 1 sztukę, 52. Gumka do mazania - za 1 sztukę, 53. Półki na dokumenty z plastiku do formacie A4 - za 1 sztukę, 54.Papier kolorowy pastelowy 80G/m2 ryza 500 arkuszy - za 1 ryzę, 55.Papier kolorowy błyszczący szkolny - za 1 sztukę, 56.Bristol o wymiarach ok. 2mx2m - za 1 sztukę 57. Pojemnik metalowy na spinacze - za 1 sztukę, 58. Kartoteka obrotowa na 500 kart wizytowych, metalowa - za 1 sztukę, 59. Wizytownik na 200 szt. wizytówek - za 1 sztukę. Część VII B Dostawa materiałów eksploatacyjnych do wyceny ( za 1 szt.): 1.Kaseta z tonerem do kserokopiarki a) Toshiba 2060. b) Toshiba 1350 E 2.Kaseta z tonerem do kserokopiarki - Sharp AR - M 160. 3.Kaseta z tonerem o symbolu 15 A do drukarki HP Laser Jet 1200. 4.Kaseta z tonerem o symbolu13 A do drukarki HP Laser Jet 1300. 5.Kaseta z tonerem o symbolu 12 A do drukarki HP Laser Jet 1010. 6.Kaseta z tonerem o symbolu 06 A do drukarki HP Laser Jet 6L. 7.Kaseta z tonerem o symbolu 49 A do drukarki HP Laser Jet 1320. 8.Kaseta z tonerem o symbolu 36A do drukarki HP M1120 9.Kaseta z tuszem do drukarki HP Desk Jet- 1220 c. a) tusz czarny o symbolu 45. b) tusz kolorowy o symbolu 78. 10.Kaseta z tonerem do drukarki HP Laser Jet 1600 o symbolu: a) Q6000A b) Q6001A c) Q6002A d) Q6003A 11.Kaseta z tonerem o symbolu 92 A do drukarki HP Laser Jet 1100. 12.Kaseta z tonerem do drukarki Phaser 3435 XEROX 106R 01414 (D4) 13.Kaseta z tonerem o symbolu CB540 A 14.Kaseta z tonerem o symbolu CB541 A 15.Kaseta z tonerem o symbolu CB542 A 16.Kaseta z tonerem o symbolu CB443 A 17.Toner do kserokopiarki TOSHIBA 1340 o symbolu T-1350E 18.Toner do urządzenia wielofunkcyjnego XEROX WorkCentre 5016 19.Tusz czarny o symbolu 338 20.Tusz kolorowy o symbolu 343 21.Płyta CD (klasy Verbatim) 700 MB (w kopertach - każda płyta musi być pakowana osobno, dopuszcza się pakowane w szpuli + koperta do każdej płyty). 22.Płyta DVD+R, (klasy Verbatim) (w kopertach - każda płyta musi być pakowana osobno,dopuszcza się pakowane w szpuli + koperta do każdej płyty). 1. W przypadku składania ofert na materiały eksploatacyjne Zamawiający wymaga aby zaoferowane materiały były: oryginalne, nieregenerowane, nieposiadające elementów z recyklingu. 2. W przypadku zaoferowania materiałów eksploatacyjnych równoważnych, Zamawiający zastrzega, aby produkty zamienne(wszystkie komponenty użyte do produkcji np. Tonerów równoważnych) były wyprodukowane przez danego producenta od podstaw a oferowane zamienniki posiadały wszystkie funkcje materiałów oryginalnych, np. poziom tuszu. 3. W przypadku złożenia oferty równoważnej na materiały eksploatacyjne Wykonawca ma obowiązek dołączenia do oferty: a) Oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowane materiały eksploatacyjne są oryginalne, nieregenerowane i nie posiadają elementów z recyklingu. Oświadczenie musi zawierać zobowiązanie Wykonawcy do naprawy urządzenia w przypadku awarii spowodowanej zastosowaniem materiałów dostarczonych przez Wykonawcę. b) deklaracji zgodności ( w języku polskim) producenta materiałów równoważnych lub jego upoważnionego przedstawiciela na produkt równoważny stwierdzającej, że wyrób jest zgodny z zasadami i wymaganiami w rozumieniu art. 5 ust 16 ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 o systemie oceny zgodności, Dz. U. Nr 204, poz. 2087 z 2004 r., tj. należy przez to rozumieć wymagania, które powinien spełniać wyrób wprowadzony do obrotu, określone w dyrektywach nowego podejścia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.76.20 - Papier do pisania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa materiałów biurowych:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.02.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Biuro Max s.c. Agnieszka i Tomasz Gumkowscy, ul. Jagiellońska 3, 32-500 Chrzanów, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24590,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 373,60
Oferta z najniższą ceną: 373,60 / Oferta z najwyższą ceną: 519,37
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do wyceny
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.02.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Jaza sp. z o.o., ul. Promienistych 5/10, 31-416 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32786,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2088,85
Oferta z najniższą ceną: 2088,85 / Oferta z najwyższą ceną: 3959,91
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI CHEŁMEK
- Usługi gospodarczo - porządkowe w SGZOZ w Chełmku
- Budowa drogi gminnej łączącej ul. Poziomkową z ul. Tuwima w km od 0+014,86 do km 0+723,64 w miejscowości Chełmek, Gmina Chełmek
więcej: przetargi CHEŁMEK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy materiałów biurowych dla Warszawskiego Szpitala Południowego sp. z o. o.
- Dostawa zużywalnych materiałów papierniczo-plastycznych do szkół
- Zakup i dostawa tuszy, tonerów oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Uniwersytetu Morskiego w Gdyni w roku 2025/2026
- Doposażenie dla zawodu TPS oraz MPS w ramach realizacji projektu pn.: "Z kwalifikacjami w przyszłość".
- Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych
- Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.