Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2017-04-24
Ogłoszenie nr 72179 - 2017 z dnia 2017-04-24 r.
Gdańsk: znak sprawy: 5/2017/BIGB O/POTULICE
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Bałtycka Instytucja Gospodarki Budżetowej BALTICA, krajowy numer identyfikacyjny
22115068800000, ul.
ul. Kurkowa
12,
80803
Gdańsk, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
58 728 70 00, e-mail
e.wierzbicka@igbbaltica.pl, faks
58 728 70 01.
Adres strony internetowej (URL):
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
www.igbbaltica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: igb
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
nie
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: znak sprawy: 5/2017/BIGB O/POTULICE
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1) Czekolada mleczna nadziewana różne smaki 100 g, ilość szacunkowa 15000 sztuk. CPV: 15842100-3. 2) Czekolada mleczna 100 g, ilość szacunkowa 15000 sztuk. CPV: 15842100-3. 3) Czekolada gorzka 100 g, ilość szacunkowa 10000 sztuk. CPV: 15842100-3. 4) Czekolada mleczna "bakaliowa" z rodzynkami i orzechami 100 g, ilość szacunkowa 10000 sztuk. CPV: 15842100-3. 5) Czekolada gorzka E.Wedel 100 g, ilość szacunkowa 7000 sztuk. CPV: 15842100-3. 6) Czekolada mleczna "nadziewana" E.Wedel 100 g, różne smaki, ilość szacunkowa 5000 sztuk. CPV: 15842100-3. 7) Czekolada mleczna E.Wedel 100 g, ilość szacunkowa 5000 sztuk. CPV: 15842100-3. 8) Czekolada mleczna z całymi orzechami laskowymi Alpen Gold NusseBeiser 100 g, ilość szacunkowa 8000 sztuk. CPV: 15842100-3 9) Czekolada mleczna z orzechami laskowymi Alpen Gold 90 g, ilość szacunkowa 6000 sztuk. CPV: 15842100-3. 10) Czekolada biała bourbon-wanilia Alpen Gold 90 g, ilość szacunkowa 6000 sztuk. CPV: 15842100-3. 11) Czekolada mleczna z orzechami laskowymi E.Wedel 100 g, ilość szacunkowa 3000 sztuk. CPV: 15842100-3. 12) Czekolada mleczna z rodzynkami i orzechami laskowymi - milka (Raisin&Nut) 100 g, ilość szacunkowa 3000 sztuk. CPV: 15842100-3.2. Grupa 2: 1) Baton Mars 47 g. Nugatowe nadzienie, karmel, mleczna czekolada, ilość szacunkowa 12000 sztuk. CPV: 15842220-0. 2) Baton Snickers 50 g. Nugatowe nadzienie, prażone orzeszki ziemne, karmel, ilość szacunkowa 12000 sztuk. CPV: 15842220-0. 3) Baton Lion 42 g. Nadziewany wafel z karmelem i płatkami ryżowymi w polewie kakaowej, ilość szacunkowa 12000 sztuk. CPV: 15842220-0. 4) Baton 3 Bit 41 g. Baton w czekoladzie mlecznej z nadzieniem mlecznym i herbatnikiem, ilość szacunkowa 4000 sztuk. CPV: 15842220-0. 5) Baton KitKat 40 g. Paluszek waflowy w mlecznej czekoladzie, ilość szacunkowa 5000 sztuk. CPV: 15842220-0. 6) Baton Pawełek różne smaki 45 g. Batonik z nadzieniem w mlecznej czekoladzie, ilość szacunkowa 8000 sztuk. CPV: 15842220-0. 7) Baton Twix 51 g (2x25,00 g). Ciasteczka oblane kremem i mleczną czekoladą, ilość szacunkowa 4000 sztuk. CPV: 15842220-0. 8) Baton Kinder Boueno 43 g. Dwa batony w opakowaniu, pojedynczo pakowane. Wafel pokryty mleczną czekoladą, wypełniony mleczno-orzechowym nadzieniem, ilość szacunkowa 4000 sztuk. CPV: 15842220-0. 9) Baton Bounty 57 g. Wiórki kokosowe oblane mleczną czekoladą, ilość szacunkowa 5000 sztuk. CPV: 15842220-0. 10) Wafelek kakaowy w polewie czekoladowej 30 g, ilość szacunkowa 10000 sztuk. CPV: 15842220-0. 11) Wafelek orzechowy w polewie czekoladowej 30 g, ilość szacunkowa 8000 sztuk. CPV: 15842220-0. 12) Wafelek Grześki 36 g, przekładany kremem kakaowym w czekoladzie, ilość szacunkowa 20000 sztuk. CPV: 15842220-0. 13) Wafle Familijne Jutrzenka różne smaki 180 g, ilość szacunkowa 10000 sztuk. CPV: 15842220-0. 14) Wafelek Princessa różne smaki 35-37 g przekładany kremem oblany mleczną czekoladą, ilość szacunkowa 9000 sztuk. CPV: 15842220-0. 15) Wafelek Prince Polo XXL różne smaki 50 g, ilość szacunkowa 9000 sztuk. CPV: 15842220-0. 16) Wafle teatralne w czekoladzie Kopernik 46 g, ilość szacunkowa 8000 sztuk. CPV: 15842220-0. 17) Rogal 7 Days Chipita o nadzieniu o różnych smakach 60 g, ilość szacunkowa 7000 sztuk. CPV: 15842220-0. 18) Rolada długoterminowa TAGO 200 g, różne smaki, ilość szacunkowa 4000 sztuk. CPV: 15842300-5. 19) Wafle przekładane kremem 150 g paczkowane , ilość szacunkowa 7000 sztuk. CPV: 15842220-0. 3. Grupa 3: 5) Markizy kakaowe Hit Bahlsen 220 g, ilość szacunkowa 5000 sztuk. CPV: 15842300-5. 6) Markizy kakaowe 500 g, ilość szacunkowa 5000 sztuk. CPV: 15842300-5. 7) Chałwa różne smaki - bez polewy 65 g, ilość szacunkowa 1300 sztuk. CPV: 15842300-5. 8) Cukierki Nimm2 90 g, ilość szacunkowa 1000 sztuk. CPV: 15842300-5. 9) Cukierki Werthers orginal 90 g, ilość szacunkowa 1000 sztuk. CPV: 15842300-5. 10) Landrynki-karmelki twarde miętowe 80 g, ilość szacunkowa 13000 sztuk. CPV: 15842300-5. 11) Landrynki-karmelki twarde o smaku owocowym 80 g , ilość szacunkowa 13000 sztuk. CPV: 15842300-5. 12) Krówki paczkowane 130, ilość szacunkowa 2000 sztuk. CPV: 15842300-5. 13) Jeżyki Jutrzenka różne smaki 140 g, ilość szacunkowa 3500 sztuk. CPV: 15842300-5. 14) Delicje E.Wedel różne smaki 147 g, ilość szacunkowa 7000 sztuk. CPV: 15842300-5. 15) Pieguski E.Wedel różne smaki 135 g, ilość szacunkowa 3500 sztuk. CPV: 15842300-5. 16) Krakuski florianki 143 g, ilość szacunkowa 1000 sztuk. CPV: 15842300-5. 17) Krakuski serduszka 143 g, ilość szacunkowa 1000 sztuk. CPV: 15842300-5. 18) Krakuski ciastka maślane 150 g, ilość szacunkowa 1000 sztuk. CPV: 15842300-5. 19) Krakuski deserowe z cukrem 150 g, ilość szacunkowa 1000 sztuk. CPV: 15842300-5. 20) Krakuski kokosowe 125 g, ilość szacunkowa 1000 sztuk. CPV: 15842300-5. 21) Biszkopty 120 g, ilość szacunkowa 5000 sztuk. CPV: 15842300-5. 22) Biszkopty z galaretką w polewie czekoladowej różne smaki 130 g, ilość szacunkowa 8000 sztuk. CPV: 15842300-5. 23) Herbatniki Petit Beurry 100 g, ilość szacunkowa 8000 sztuk. CPV: 15821200-1. 24) Paluszki solone 70 g - 80 g, ilość szacunkowa 20000 sztuk. CPV: 15842300-5. 25) Sękacz kakaowy 32 g, ilość szacunkowa 12000 sztuk. CPV: 15842300-5. 26) Ptasie mleczko waniliowe w polewie czekoladowej E.Wedel 380 g, ilość szacunkowa 1800 sztuk. CPV: 15842300-5. 27) Ptasie mleczko waniliowe w polewie czekoladowej 500 g, ilość szacunkowa 3000 sztuk. CPV: 15842300-5. 28) Pierniki w czekoladzie 400 g , ilość szacunkowa 1500 sztuk. CPV: 15842300-5. 29) Toffifee bombonierka 125 g. Orzech laskowy w karmelu, ilość szacunkowa 1000 sztuk. CPV: 15842300-5. 30) Napój czekoladowy instant - rozpuszczalny 300 g. CPV: 15841000-5, ilość szacunkowa 5000 sztuk. 31) Paluszki serowo-cebulowe 220 g - 250 g, ilość szacunkowa 2000 sztuk, CPV:15842300-5. 32) Lizaki serduszka,6 g /100 szt / ilość szacunkowa 500 opakowań, CPV 15842300-5. 33) Lizaki Chupa-Chups, ilość szacunkowa 1500 sztuk, CPV 15842300-5. 34) Draże kokosowe, paczkowane opakowanie o wadze 80 g ilość szacunkowa 2000 sztuk, CPV: 15842300-5. 35) Draże kakaowe paczkowane opakowanie o wadze 80 g ilość szacunkowa 2000 sztuk, CPV: 15842300-5. 36) Draże śmietankowe paczkowane opakowanie o wadze 80 g ilość szacunkowa 2000 sztuk, CPV: 15842300-5. 37) Kamyki orzechowe - kruche orzeszki arachidowe oblane kolorowym lukrem, paczkowane opakowanie o wadze 90 g - 100 g, ilość szacunkowa 2500 sztuk. CPV: 15842400-6. 38) BOMBONIERKA Ferrero Raffaello - opakowanie o wadze 150 g, ilość szacunkowa 600 sztuk. CPV: 15842300-5. 39) Rodzynki w czekoladzie o wadze 100 g, ilość szacunkowa 3000 sztuk. CPV: 15332412-5. 40) Drażetki Mentos o wadze 37 g - 43 g, różne smaki, ilość szacunkowa 400 sztuk. CPV:15842300-5. 41) Drażetki Tic-Tak o wadze 16 g, różne smaki, ilość szacunkowa 500 sztuk. CPV:15842300-5. 42) Cukierki Raczki o wadze 120 g, ilość szacunkowa 1000 sztuk. CPV: 15842300-5. 43) Krakersy o wadze 170 g , ilość szacunkowa 500 sztuk. CPV: 15842300-5. 44) Rurki TAGO - opakowania luzowe 3 kg, różne smaki, ilość szacunkowa 300 sztuk. CPV: 15842300-5. 45) Ciastka kruche z nadzieniem po środku - Słoneczniki TAGO - opakowania luzowe 2 kg, ilość szacunkowa 300 sztuk. CPV: 15842300-5. 46) Jogusie mix PSZCZÓŁKA - opakowanie zbiorcze 3 kg, mieszanka 4 cukierków z nadzieniem mlecznym o smakach: cytrynowym, brzoskwiniowym, malinowym i poziomkowym, ilość szacunkowa 400 sztuk. CPV: 15842300-5. 47) Michałki - opakowanie 2 kg, cukierki orzechowe oblane czekoladą, ilość szacunkowa 300 sztuk. CPV: 15842300-5. 4. Ilości szacunkowe dostarczanych artykułów mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Ostateczna ilość zamawianych artykułów będzie wynikała z faktycznych potrzeb zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający zastrzegają sobie prawo do nieodebrania całości zamówienia, z zastrzeżeniem, że ilość dostarczonego asortymentu nie będzie mniejsza niż 70 % wielkości całego zamówienia i z tego tytułu wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie finansowe lub prawne. 5. Artykuły nie mogą wykazywać oznak nieświeżości lub zepsucia. Mają być świeże, o dobrym smaku, w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach, które posiadają: kod kreskowy oraz nadrukowaną informację o nazwie środka spożywczego (skład), nazwie i adresie producenta, dacie przydatności do spożycia oraz wadze/gramaturze lub ilości j.m. (np. sztuk) w opakowaniu. 6. Termin ważności dostarczanych artykułów - minimum 6 miesięcy, liczony od dnia dostawy. Dostawa artykułów z krótszym terminem ważności może zostać realizowana po uprzednim uzyskaniu zgody od Zamawiającego. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość dostaw artykułów w opakowaniu o większej gramaturze lub ilości sztuk w opakowaniu (tzw. promocja) niż określone w siwz w rozdziale III (dotyczy tylko w okresie realizacji zamówienia na podstawie umowy). 8. Dopuszczalne są oferty równoważne, tzn. artykuły o innych nazwach handlowych niż określone przez zamawiającego, pod warunkiem, że będą posiadały parametry tj. gramaturę lub pojemność, albo ilość sztuk w opakowaniu taką samą jak opisany przez zamawiającego dany przedmiot zamówienia. W przypadku, kiedy przedmiot zamówienia został przez zamawiającego opisany za pomocą przedstawienia jego składu, to produkt równoważny oferowany przez wykonawcę w swoim składzie posiada takie same składniki jakie w opisie przedmiotu zamówienia zawarł zamawiający. Jeżeli opis przedmiotu zamówienia oprócz składu posiada również opis procentowego (%) udziału danego składnika w składzie artykułu, to produkt równoważny oferowany przez wykonawcę w swoim składzie posiada te same składniki, a udział procentowy (%) poszczególnych składników nie może być większy lub mniejszy niż 10% od opisanego przez zamawiającego procentowego (%) udziału danego składnika w składzie artykułu. Ponadto inne parametry produktu równoważnego oferowanego przez wykonawcę, w szczególności dotyczące smaku, aromatu, koloru, konsystencji nie mogą znacząco różnić się od artykułu opisanego przez zamawiającego. Na wykonawcy ciąży udowodnienie, że produkt równoważny spełnia wymogi i opis określony przez zamawiającego. W przypadku oferowania produktów równoważnych wykonawca do oferty załącza wypełniony załącznik nr 4 do siwz, tj. formularz dotyczący porównania parametrów artykułów 9. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Pzp. 10. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 11. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych . 12. Miejsce, sposób, terminy dostaw oraz forma i termin płatności: 13. Wykonawca dostarczać będzie ww. artykuły na swój koszt, zgodnie z wymogami sanitarnymi w sposób zapobiegający utracie walorów smakowych i odżywczych do magazynów Zamawiającego zlokalizowanych na terenie: a. Zakładu Karnego w Potulicach, ul. Aleja Parkowa 1; b. Aresztu Śledczego w Bydgoszczy, ul. Wały Jagiellońskie 4; c. Zakładu Karnego w Bydgoszczy-Fordonie, ul. Rynek 8; d. Zakładu Karnego w Koronowie, ul. Bydgoska 27; e. Aresztu Śledczego w Chojnicach, ul. Pietruszkowa 4; f. Zakładu Karnego Nr 1 w Grudziądzu, ul. Wybickiego 10/22; g. Zakładu Karnego Nr 2 w Grudziądzu, ul. Sikorskiego 13/17; h. Zakładu Karnego w Inowrocławiu, ul. Gabriela Narutowicza 46; i. Aresztu Śledczego w Toruniu, ul. Piekary 53; j. Zakładu Karnego we Włocławku, ul. Bartnicka 10; k. Oddziału Zewnętrznego Aresztu Śledczego w Bydgoszczy, ul. Toruńska 276; l. Kawiarni ODK Zacisze, 89-526 Lubiewo; m. Oddziału Zewnętrznego w Czersku, ul. Dworcowa 29, Czersk; n. Oddziału Zewnętrznego w Strzelewie, gm. Sicienko. Realizacja dostaw do magazynu w uzgodnionych terminach, w godz. 8:00-12:00.Termin płatności: 30 dni, forma płatności: przelew.
II.5) Główny kod CPV: 15.89.40.00 - Przetworzone produkty spożywcze
Dodatkowe kody CPV:15842100-1, 15851250-5, 15842220-0, 15842300-5
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Określenie warunków: Określenie warunków: Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie Informacje dodatkowe: Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie Informacje dodatkowe:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. a) W przypadku wykonawcy wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. konsorcjum, spółka cywilna) ww. dokument składają wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje zamawiającemu, zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, w formie oryginału oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której jest mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do siwz
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
60 % cena | |
40 % termin realiz.rekla. |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą dotyczyć w szczególności: 1) nazwy, adresu oraz osób reprezentujących strony, a także osób wymienionych w § 6 pkt 1 i/lub pkt 2; 2) cen artykułów wymienionych w załączniku nr 1 do umowy, o kwotę nie większą niż wynikającą ze wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych, podanego przez GUS publikowanego na stronie internetowej: www.stat.gov.pl. Wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych liczony jest miesięcznie od terminu obowiązywania umowy, o którym mowa w § 2 pkt 1; 3) urzędowej stawki podatku VAT na artykuły wymienione w załączniku nr 1 do umowy; 4) każdej zmiany, która jest korzystna lub neutralna dla zamawiającego; 5) zmiany której nie można było przewidzieć na etapie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 6) terminu zakończenia (przedłużenia) obowiązywania niniejszej umowy, o którym mowa w § 2 pkt 1, z zastrzeżeniem § 3 pkt 3; 7) dopisania do § 5 pkt 1 ppkt 1 magazynu zlokalizowanego w OZ w Chełmnie, ul. 22 stycznia 3a.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 04/05/2017, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1
Nazwa: Grupa 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Czekolada mleczna nadziewana różne smaki 100 g, ilość szacunkowa 15000 sztuk. CPV: 15842100-3.
2) Czekolada mleczna 100 g, ilość szacunkowa 15000 sztuk. CPV: 15842100-3.
3) Czekolada gorzka 100 g, ilość szacunkowa 10000 sztuk. CPV: 15842100-3.
4) Czekolada mleczna "bakaliowa" z rodzynkami i orzechami 100 g, ilość szacunkowa 10000 sztuk. CPV: 15842100-3.
5) Czekolada gorzka E.Wedel 100 g, ilość szacunkowa 7000 sztuk. CPV: 15842100-3.
6) Czekolada mleczna "nadziewana" E.Wedel 100 g, różne smaki, ilość szacunkowa 5000 sztuk. CPV: 15842100-3.
7) Czekolada mleczna E.Wedel 100 g, ilość szacunkowa 5000 sztuk. CPV: 15842100-3.
8) Czekolada mleczna z całymi orzechami laskowymi Alpen Gold NusseBeiser 100 g, ilość szacunkowa 8000 sztuk. CPV: 15842100-3
9) Czekolada mleczna z orzechami laskowymi Alpen Gold 90 g, ilość szacunkowa 6000 sztuk. CPV: 15842100-3.
10) Czekolada biała bourbon-wanilia Alpen Gold 90 g, ilość szacunkowa 6000 sztuk. CPV: 15842100-3.
11) Czekolada mleczna z orzechami laskowymi E.Wedel 100 g, ilość szacunkowa 3000 sztuk. CPV: 15842100-3.
12) Czekolada mleczna z rodzynkami i orzechami laskowymi - milka (Raisin&Nut) 100 g, ilość szacunkowa 3000 sztuk. CPV: 15842100-3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15842100-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
60 % cena | |
40%termin realizacji reklamacji | |
Część nr: 2
Nazwa: Grupa 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Baton Mars 47 g. Nugatowe nadzienie, karmel, mleczna czekolada, ilość szacunkowa 12000 sztuk. CPV: 15842220-0.
2) Baton Snickers 50 g. Nugatowe nadzienie, prażone orzeszki ziemne, karmel, ilość szacunkowa 12000 sztuk. CPV: 15842220-0.
3) Baton Lion 42 g. Nadziewany wafel z karmelem i płatkami ryżowymi w polewie kakaowej, ilość szacunkowa 12000 sztuk. CPV: 15842220-0.
4) Baton 3 Bit 41 g. Baton w czekoladzie mlecznej z nadzieniem mlecznym i herbatnikiem, ilość szacunkowa 4000 sztuk. CPV: 15842220-0.
5) Baton KitKat 40 g. Paluszek waflowy w mlecznej czekoladzie, ilość szacunkowa 5000 sztuk. CPV: 15842220-0.
6) Baton Pawełek różne smaki 45 g. Batonik z nadzieniem w mlecznej czekoladzie, ilość szacunkowa 8000 sztuk. CPV: 15842220-0.
7) Baton Twix 51 g (2x25,00 g). Ciasteczka oblane kremem i mleczną czekoladą, ilość szacunkowa 4000 sztuk. CPV: 15842220-0.
8) Baton Kinder Boueno 43 g. Dwa batony w opakowaniu, pojedynczo pakowane. Wafel pokryty mleczną czekoladą, wypełniony mleczno-orzechowym nadzieniem, ilość szacunkowa 4000 sztuk. CPV: 15842220-0.
9) Baton Bounty 57 g. Wiórki kokosowe oblane mleczną czekoladą, ilość szacunkowa 5000 sztuk. CPV: 15842220-0.
10) Wafelek kakaowy w polewie czekoladowej 30 g, ilość szacunkowa 10000 sztuk. CPV: 15842220-0.
11) Wafelek orzechowy w polewie czekoladowej 30 g, ilość szacunkowa 8000 sztuk. CPV: 15842220-0.
12) Wafelek Grześki 36 g, przekładany kremem kakaowym w czekoladzie, ilość szacunkowa 20000 sztuk. CPV: 15842220-0.
13) Wafle Familijne Jutrzenka różne smaki 180 g, ilość szacunkowa 10000 sztuk. CPV: 15842220-0.
14) Wafelek Princessa różne smaki 35-37 g przekładany kremem oblany mleczną czekoladą, ilość szacunkowa 9000 sztuk. CPV: 15842220-0.
15) Wafelek Prince Polo XXL różne smaki 50 g, ilość szacunkowa 9000 sztuk. CPV: 15842220-0.
16) Wafle teatralne w czekoladzie Kopernik 46 g, ilość szacunkowa 8000 sztuk. CPV: 15842220-0.
17) Rogal 7 Days Chipita o nadzieniu o różnych smakach 60 g, ilość szacunkowa 7000 sztuk. CPV: 15842220-0.
18) Rolada długoterminowa TAGO 200 g, różne smaki, ilość szacunkowa 4000 sztuk. CPV: 15842300-5.
19) Wafle przekładane kremem 150 g paczkowane , ilość szacunkowa 7000 sztuk. CPV: 15842220-0.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15842220-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
60 % cene | |
40 % termin reaizacji reklamaci | |
Część nr: 3
Nazwa: Grupa 3
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Markizy kakaowe Hit Bahlsen 220 g, ilość szacunkowa 5000 sztuk. CPV: 15842300-5.
2) Markizy kakaowe 500 g, ilość szacunkowa 5000 sztuk. CPV: 15842300-5.
3) Chałwa różne smaki - bez polewy 65 g, ilość szacunkowa 1300 sztuk. CPV: 15842300-5.
4) Cukierki Nimm2 90 g, ilość szacunkowa 1000 sztuk. CPV: 15842300-5.
5) Cukierki Werthers orginal 90 g, ilość szacunkowa 1000 sztuk. CPV: 15842300-5.
6) Landrynki-karmelki twarde miętowe 80 g, ilość szacunkowa 13000 sztuk. CPV: 15842300-5.
7) Landrynki-karmelki twarde o smaku owocowym 80 g , ilość szacunkowa 13000 sztuk. CPV: 15842300-5.
8) Krówki paczkowane 130, ilość szacunkowa 2000 sztuk. CPV: 15842300-5.
9) Jeżyki Jutrzenka różne smaki 140 g, ilość szacunkowa 3500 sztuk. CPV: 15842300-5.
10) Delicje E.Wedel różne smaki 147 g, ilość szacunkowa 7000 sztuk. CPV: 15842300-5.
11) Pieguski E.Wedel różne smaki 135 g, ilość szacunkowa 3500 sztuk. CPV: 15842300-5.
12) Krakuski florianki 143 g, ilość szacunkowa 1000 sztuk. CPV: 15842300-5.
13) Krakuski serduszka 143 g, ilość szacunkowa 1000 sztuk. CPV: 15842300-5.
14) Krakuski ciastka maślane 150 g, ilość szacunkowa 1000 sztuk. CPV: 15842300-5.
15) Krakuski deserowe z cukrem 150 g, ilość szacunkowa 1000 sztuk. CPV: 15842300-5.
16) Krakuski kokosowe 125 g, ilość szacunkowa 1000 sztuk. CPV: 15842300-5.
17) Biszkopty 120 g, ilość szacunkowa 5000 sztuk. CPV: 15842300-5.
18) Biszkopty z galaretką w polewie czekoladowej różne smaki 130 g, ilość szacunkowa 8000 sztuk. CPV: 15842300-5.
19) Herbatniki Petit Beurry 100 g, ilość szacunkowa 8000 sztuk. CPV: 15821200-1.
20) Paluszki solone 70 g - 80 g, ilość szacunkowa 20000 sztuk. CPV: 15842300-5.
21) Sękacz kakaowy 32 g, ilość szacunkowa 12000 sztuk. CPV: 15842300-5.
22) Ptasie mleczko waniliowe w polewie czekoladowej E.Wedel 380 g, ilość szacunkowa 1800 sztuk. CPV: 15842300-5.
23) Ptasie mleczko waniliowe w polewie czekoladowej 500 g, ilość szacunkowa 3000 sztuk. CPV: 15842300-5.
24) Pierniki w czekoladzie 400 g , ilość szacunkowa 1500 sztuk. CPV: 15842300-5.
25) Toffifee bombonierka 125 g. Orzech laskowy w karmelu, ilość szacunkowa 1000 sztuk. CPV: 15842300-5.
26) Napój czekoladowy instant - rozpuszczalny 300 g. CPV: 15841000-5, ilość szacunkowa 5000 sztuk.
27) Paluszki serowo-cebulowe 220 g - 250 g, ilość szacunkowa 2000 sztuk, CPV:15842300-5.
28) Lizaki serduszka,6 g /100 szt / ilość szacunkowa 500 opakowań, CPV 15842300-5.
29) Lizaki Chupa-Chups, ilość szacunkowa 1500 sztuk, CPV 15842300-5.
30) Draże kokosowe, paczkowane opakowanie o wadze 80 g ilość szacunkowa 2000 sztuk, CPV: 15842300-5.
31) Draże kakaowe paczkowane opakowanie o wadze 80 g ilość szacunkowa 2000 sztuk, CPV: 15842300-5.
32) Draże śmietankowe paczkowane opakowanie o wadze 80 g ilość szacunkowa 2000 sztuk, CPV: 15842300-5.
33) Kamyki orzechowe - kruche orzeszki arachidowe oblane kolorowym lukrem, paczkowane opakowanie o wadze 90 g - 100 g, ilość szacunkowa 2500 sztuk. CPV: 15842400-6.
34) BOMBONIERKA Ferrero Raffaello - opakowanie o wadze 150 g, ilość szacunkowa 600 sztuk. CPV: 15842300-5.
35) Rodzynki w czekoladzie o wadze 100 g, ilość szacunkowa 3000 sztuk. CPV: 15332412-5.
36) Drażetki Mentos o wadze 37 g - 43 g, różne smaki, ilość szacunkowa 400 sztuk. CPV:15842300-5.
37) Drażetki Tic-Tak o wadze 16 g, różne smaki, ilość szacunkowa 500 sztuk. CPV:15842300-5.
38) Cukierki Raczki o wadze 120 g, ilość szacunkowa 1000 sztuk. CPV: 15842300-5.
39) Krakersy o wadze 170 g , ilość szacunkowa 500 sztuk. CPV: 15842300-5.
40) Rurki TAGO - opakowania luzowe 3 kg, różne smaki, ilość szacunkowa 300 sztuk. CPV: 15842300-5.
41) Ciastka kruche z nadzieniem po środku - Słoneczniki TAGO - opakowania luzowe 2 kg, ilość szacunkowa 300 sztuk. CPV: 15842300-5.
42) Jogusie mix PSZCZÓŁKA - opakowanie zbiorcze 3 kg, mieszanka 4 cukierków z nadzieniem mlecznym o smakach: cytrynowym, brzoskwiniowym, malinowym i poziomkowym, ilość szacunkowa 400 sztuk. CPV: 15842300-5.
43) Michałki - opakowanie 2 kg, cukierki orzechowe oblane czekoladą, ilość szacunkowa 300 sztuk. CPV: 15842300-5.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15842300-5
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
60% cena | |
40% termin realizacji reklamacji |
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Usługa dobrowolnej opieki medycznej dla pracowników Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego i członków ich rodzin
- Dostawa trzech samochodów osobowych do Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego im. prof. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku - znak sprawy Adm 19A/2024
- Usługi weterynaryjne, sterylizacji,kastracji kotów wolno bytujących w obrębie dzielnicy Nowy Port oraz Śródmieścia w ramach B. Obywat. M. Gdańska w 2025 pod nadzorem Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt
- Dostawa zatapiarek dla Copernicus PL Sp. z o.o. w Gdańsku.
- Dostawa urządzeń służących do celów naukowo - badawczych realizowanych w ramach projektu naukowego OPUS-25
- Dozór obiektów administrowanych przez Zamawiającego w formie ochrony fizycznej i monitoringu elektronicznego w 2025 roku w budynkach Skarbu Państwa
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Siemianowicach Śląskich od stycznia do grudnia 2025 r
- DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2 IM. JÓZEFA WYBICKIEGO W GRÓJCU
- DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1 W GRÓJCU
- Sukcesywna dostawa artykułów ogólnospożywczych do Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców PSG W Białej Podlaskiej
- DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI W PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ W LESZNOWOLI
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki w Szkole Podstawowej nr 3 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Olsztynie w 2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.