eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałopoleDostawa sortów mundurowych leśnika i sortów bhp dla pracowników Nadlesnictwa Strzelce w 2010 roku.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-03-31

Białopole: Dostawa sortów mundurowych leśnika i sortów bhp dla pracowników Nadlesnictwa Strzelce w 2010 roku.
Numer ogłoszenia: 72207 - 2010; data zamieszczenia: 31.03.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 64988 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Strzelce, Maziarnia, 22-135 Białopole, woj. lubelskie, tel. 082 5683210 w. 18, 5683225, faks 082 5683210, 5683225.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PGL Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sortów mundurowych leśnika i sortów bhp dla pracowników Nadlesnictwa Strzelce w 2010 roku..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Sorty mundurowe leśnika wykonane wg wzorów określonych: a) Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 marca 2007 r. w sprawie wzoru mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia (Dz. U. z 2007 r., nr 51, poz. 342) b) Zarządzeniem Nr 57 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 31 maja 1999r. wzorcami mundurów i przedmiotów uzupełniających mundury leśnika oraz wzorcową dokumentacją techniczną; c) Zarządzeniem nr 68 Dyrektora Generalnego lasów państwowych z dnia 20 lipca 2001r., w sprawie określenia rodzajów tkanin, jakie mogą być używane do szycia mundurów leśnika, d) Zarządzeniem nr 16 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 marca 2005r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno - technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika. 2. Sorty bhp - odzież i obuwie robocze odpowiadające wymaganiom określonym w Polskich Normach - odzież ochronna (ubrania) PN-EN 340:1996 - obuwie ochronne PN 345:1996 - odzież ochronna p. deszczowa PN 343:2004 4. Wielkość przedmiotu zamówienia w zakresie umundurowania określona jest na 4561 pkt, ustalonych w oparciu o zarządzenie nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 28.06.1999 r. oraz zarządzenia nr 34 Dyrektora Generalnego LP z dnia 7.06.2000 r. 5. Łączną ilość zamówienia na poszczególne elementy umundurowania i sorty bhp określona jest w dziale III SIWZ. 7. Zamawiający ustala, że maksymalna wartość nominalna zamówienia wynosi 125% ceny ofertowej. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo redukcji wielkości zamówienia o 20%. Jeżeli zajdzie konieczność dokonania redukcji Zamawiający, niezwłocznie powiadomi o tym Wykonawcę. 9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). 10. Wykonawca zapewni 12 miesięczną (liczoną od daty dostawy - podpisania odbioru dostawy) gwarancję na dostarczone przedmioty umundurowania i sorty bhp na warunkach określonych w umowie i wynikających z rękojmi. 11. Wykonawca musi posiadać dokumentację z warunkami technicznymi surowców i materiałów, które mogą być zastosowane do produkcji elementów umundurowania. 12. Wykonawca zapewni dostawę elementów umundurowania dla osób nietypowych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki 18.20.00.00 - Odzież wierzchnia 18.31.00.00 - Bielizna osobista 18.33.00.00 - Koszulki i koszule 18.42.00.00 - Dodatki odzieżowe 18.44.00.00 - Kapelusze i nakrycia głowy 18.81.00.00 - Obuwie inne niż sportowe oraz ochronne 18.83.00.00 - Obuwie ochronne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.03.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • IRMAK P.P.H.U. Ireneusz Kapłan, ul. Turkusowa 8/23, 20-572 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60638,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 54885,00

  • Oferta z najniższą ceną: 54885,00 / Oferta z najwyższą ceną: 54885,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.