eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StaszówMycie codzienne i nabłyszczanie, Worki na odpady medyczne dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Staszowie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-07

Staszów: Mycie codzienne i nabłyszczanie, Worki na odpady medyczne dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Staszowie.
Numer ogłoszenia: 72237 - 2009; data zamieszczenia: 07.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , ul. 11 Listopada 78, 28-200 Staszów, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8642281 w. 204, faks 015 8643675.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzzoz.info

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Mycie codzienne i nabłyszczanie, Worki na odpady medyczne dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Staszowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy: MYCIE CODZIENNE I NABŁYSZCZANIE, WORKI NA ODPADY MEDYCZNE wyszczególnione w załącznikach do poszczególnych pakietów. Liczba pakietów - 2. Pakiet 1 - Mycie codzienne i nabłyszczanie - załącznik nr 1 Pakiet 2 - Worki na odpady medyczne - załącznik nr 2 (Do Pakietu nr 2 wymaga się kserokopii atestu/certyfikatu lub opinii na folię/rękaw lub gotowe worki wykonane z polietylenu LD-PE poświadczających, że mogą być one stosowane do zbierania odpadów medycznych wystawione przez PZH lub inny uprawniony podmiot na terenie UE)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00 - Środki czyszczące 39.83.13.00 - Środki do czyszczenia podłóg 39.83.12.00 - Detergenty 39.83.12.40 - Preparaty czyszczące 18.93.00.00 - Worki i torby .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Do przetargu nie wymaga się wnoszenia wadium przez Wykonawców.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2. Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy: - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4, - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, - wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych Wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3, - nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą, 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna. 4. Ocena ofert w zakresie poszczególnych pakietów będzie niezależna od siebie. Odrzucenie oferty Wykonawcy w zakresie jednego pakietu nie powoduje automatycznie odrzucenia jego oferty w zakresie innego pakietu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: a) Formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez Wykonawcę z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4. b) Formularze cenowe (załączniki asortymentowe do poszczególnych pakietów) w zakresie wybranych przez wykonawcę pakietów od 1 do 2 - wypełnione i podpisane przez Wykonawcę. c) Oświadczenie akceptujące stawiane warunki zamówienia i projektu umowy. d) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. f) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. g) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 i art. 24 Prawa zamówień publicznych - Załącznik numer 6 do SIWZ. h) Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że dostarczany asortyment towarów posiada atest lub świadectwo dopuszczające do obrotu przez MziOS a także atest wydany przez P.Z.H. lub inną uprawniona jednostkę - jeżeli dotyczy. i) Kserokopia atestu/certyfikatu/opinii na rękaw lub worki foliowe wykonane z polietylenu LD-PE o grubości folii nie mniejszej niż 0,04mm do worków o rozm. 600x600mm i grubości nie mniejszej niż 0,06mm na worki większe od 600x600mm, oraz odpowiednio oznaczone potwierdzające że, przeznaczone są one do zbierania, gromadzenia odpadów medycznych - wystawione przez PZH lub inny uprawniony podmiot na terenie UE (przetłumaczone na język polski) - dotyczy pakietu nr 2. j) Aktualne karty charakterystyki do oferowanych wyrobów - pakiet nr 1. 2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę/osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzzoz.info.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Staszowie ul. 11 Listopada 78 28 - 200 Staszów..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Staszowie ul. 11 Listopada 78 28 - 200 Staszów..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1 - Mycie codzienne i nabłyszczanie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Niskopieniący, na bazie alkoholu, myjąco-czyszczący środek do mycia podłóg, lamperii, szkła. Nie pozostawiający smug. Ph od 7,0 do 8,5. Stężenie roztworu roboczego 0,1-0,2% 55 op. Skoncentrowany środek, skomponowany na bazie kwasów naturalnych (np. kwas cytrynowy) do codziennego czyszczenia powierzchni sanitarnych i toalet. Usuwający osady wapienne i wszelkiego rodzaju zabrudzenia we wszelkich pomieszczeniach i urządzeniach sanitarnych. Do stosowania na flizy, armaturę, porcelanę sanitarną, tworzywa sztuczne, chrom, stal chromową. Ph od 1,0 do 2,5. Stężenie roztworu roboczego 0,1 - 0,2% 25 op. Preparat o odczynie kwaśnym do czyszczenia powierzchni wodoodpornych. Skutecznie usuwający osady wapienne, pozostałości mydła i tłuszczu oraz inne zanieczyszczenia. Pozostawiający w pomieszczeniu świeży, długotrwały zapach. Nadający się do mycia glazury oraz armatury w sanitariatach i toaletach. Ph od 1 do 1,5. Stężenie roztworu roboczego nie mniejsze niż 10%. 40 op. Specjalny preparat czyszczący do linoleum. Rozpuszcza ekstremalnie szybko i całkowicie stare warstwy wosku i powłoki akrylowe. Usuwa także skutecznie wszelkie powłoki zabezpieczające. Stężenie roztworu roboczego 10- 11%. Ph od 10 do 11. 30 op. Uniwersalna, konserwująca powłoka na bazie polimerów do stosowania na powierzchniach podłogowych odpornych na działanie wody. Wytrzymała, elastyczna, odporna na ścieranie. Nadająca wysoki połysk. Odporna na zawierające alkohol środki dezynfekujące. Uzyskanie optymalnego efektu poprzez położenie 2 warstw (należy dołączyć technologię nakładania akrylu). Ph od 8 do 8,5 60 op..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9, 39.83.13.00-9, 39.83.12.00-8, 39.83.12.40-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2 - Worki na odpady medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Worki niebieskie 60/50L op. 50 szt. w rolkach, z nadrukiem na worku lub naklejką z napisem patrz zał. nr 5 poz. 6 do SIWZ, 1 800 op. 2. Worki czerwone 60/50L op. 50 szt. w rolkach z nadrukiem na worku lub naklejką z napisem patrz zał. nr 5 poz. 6 do SIWZ, 800 op. 3. Worki (duże) niebieskie poj. 70/120L wykonane z tworzywa I gatunku LD-PE z nadrukiem na worku lub naklejką z napisem patrz zał. nr 5 poz. 1 do SIWZ, minimalna grubość folii nie mniejsza od 0,06mm, wielkość liter nadruku ok. 25mm pismo drukowane kolor nadruku czarny 11 000 szt. 4. Worki (duże) niebieskie poj. 70/120L wykonane z tworzywa I gatunku LD-PE z nadrukiem na worku lub naklejką z napisem patrz zał. nr 5 poz. 4 do SIWZ, minimalna grubość folii nie mniejsza od 0,06mm, wielkość liter nadruku ok. 25mm pismo drukowane kolor nadruku czarny 11 000 szt. 5. Worki (duże) czerwone poj. 70/120L z nadrukiem na worku lub naklejką z napisem patrz zał. nr 5 poz. 2 do SIWZ, pozostałe parametry jak w poz. 3 wykonane z tworzywa I gatunku LD-PE, minimalna grubość folii nie mniejsza od 0,06mm 16 000 szt. 6. Worki (duże) czerwone poj. 70/120L z nadrukiem na worku lub naklejką z napisem patrz zał. nr 5 poz. 5 do SIWZ, pozostałe parametry jak w poz. 3 wykonane z tworzywa I gatunku LD-PE, minimalna grubość folii nie mniejsza od 0,06mm 6 000 szt. 7. Worki (duże) żółte poj. 70/120L z nadrukiem na worku lub naklejką z napisem patrz zał. nr 5 poz. 3 do SIWZ, pozostałe parametry jak w poz. 3. 1 000 szt. 8. Worki czarne (duże) na zwłoki wym. 210 x 90 cm folia czarna (surowiec pierwotny) z boku wszyty suwak lub obszerna zakładka zapinana na rzepy. 30 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9, 18.93.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.