Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-09
Rypin: Przebudowa ulicy Konopnickiej - budowa chodnika
Numer ogłoszenia: 72265 - 2008; data zamieszczenia: 09.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Rypina, ul. Warszawska 40, 87-500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2802721.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rypin.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Konopnickiej - budowa chodnika.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót polegających na budowie chodnika z kostki betonowej pol - bruk w ciągu ulicy Konopnickiej na odcinku pomiędzy skrzyżowaniami z ulicami Ogrodową i Warszawską w Rypinie. Zakres zamówienia Zakres robót obejmie wykonanie: - korytowania z wywiezieniem ziemi, - warstw odsączających z piasku grubości 10 cm, - podbudowy betonowej na wjazdach na posesje grubości 12 cm, - regulacji istniejących urządzeń podziemnych, - obrzeży betonowych na podsypce piaskowej - około 800 mb, - nawierzchni z kostki betonowej o grubości 6 cm na podsypce piaskowo - cementowej grubości 5 cm - około 640 m2, - nawierzchni z kostki betonowej o grubości 8 cm na podsypce piaskowo - cementowej grubości 5 cm na szerokości wjazdów na posesje - około 175 m2,
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy, 5) wykonał w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie jedną robotę odpowiadającą swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia i o wartości brutto minimum 30 000,00 zł, 6) wniosą wadium w kwocie 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100). Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ 2) Podpisany projekt umowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ 3) Oświadczenie o udzieleniu gwarancji na przedmiot postępowania stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ. 4) Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ 5) Oświadczenie o wskaźnikach ekonomicznych zawartych w ofercie stanowiące załącznik nr 5 do SIWZ. 6) Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków: a) oświadczenie, że Wykonawca może ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 Ustawy oraz, że nie podlega On wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy - załącznik nr 6 do SIWZ. b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) wykaz wykonanej minimum 1 roboty budowlanej w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania; wartość brutto wykazanej roboty musi wynosić minimum 30 000,00 zł - załącznik nr 7 do SIWZ, d) potwierdzenie wniesienia wadium w kwocie 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100) - szczegóły w części VIII SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rypin.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Rypinie ul. Warszawska 40 87 - 500 Rypin pokój nr 115.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Rypinie ul. Warszawska 40 87 - 500 Rypin pokój nr 104.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z RYPINA
więcej: przetargi w Rypinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Zakroczym, ul. Stalowa
- Bieżące utrzymanie dróg publicznych gminnych, dróg wewnętrznych i innych nawierzchni terenów Gminy Miejskiej Ciechanów w okresie od daty zawarcia umowy do 31 grudnia 2025 r.
- Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg w 2025 roku na terenie miasta Krosna
- Rozbudowa drogi gminnej ulicy Konwaliowej w miejscowości Stegna, gmina Jednorożec
- Remonty cząstkowe dróg i chodników w 2025 roku na terenie miasta Krosna
- "Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Grodziskiego"
więcej: Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.