Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-05-10
Nowa Sól: Zakup i dostawa artykułów ogólnospożywczych dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 im. Marii Dąbrowskiej w Nowej Soli
Numer ogłoszenia: 72287 - 2013; data zamieszczenia: 10.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 im. Marii Dąbrowskiej , ul. Wrocławska 33A, 67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie, tel. 068 3874761, faks 068 3874761.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsp2-nitki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa artykułów ogólnospożywczych dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 im. Marii Dąbrowskiej w Nowej Soli.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość zamówienia nie jest równa i nie przekracza kwoty określonej na podstawie przepisu art.11 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.Przedmiotem postępowania o udzielenia zamówienia publicznego jest zakup i dostawa artykułów ogólnospożywczych dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Nowej Soli. 1.Rodzaj i podana ilość artykułów objętych postępowaniem określona jest szczegółowo w : Zadanie nr 1 - dostawa pieczywa - w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1.1. i opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2.1. do SIWZ. Zadanie nr 2 - dostawa artykułów ogólnospożywczych - w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1.2. i opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2.2. do SIWZ. Zadanie nr 3 - dostawa warzyw i owoców - w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1.3. i opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2.3. do SIWZ. Zadanie nr 4 - dostawa ziemniaków - w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1.4. i opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2.4. do SIWZ. Zadanie nr 5 - dostawa mięsa i wyrobów wędliniarskich - w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1.5. i opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2.5. do SIWZ. Zadanie nr 6 - dostawa drobiu - w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1.6. i opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2.6. do SIWZ. Zadanie nr 7 - dostawa nabiału - w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1.7. i opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2.7. do SIWZ. Zadanie nr 8 - dostawa jaj - w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1.8. i opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2.8. do SIWZ. Zadanie nr 9 - dostawa ryb - w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1.9. i opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2.9. do SIWZ. Zadanie nr 10 - dostawa różnych produktów spożywczych - w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1.10. i opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2.10. do SIWZ. Zadanie nr 11 - dostawa produktów głęboko mrożonych - w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1.11. i opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2.11. do SIWZ. Wykonawca powinien zapoznać się z warunkami określonymi dodatkowo w załączniku nr 4 do SIWZ - formularzu istotnych postanowień umowy. 2.Przedmiot zamówienia winien być wytwarzany zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności z: a) ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006 r. Nr 171, poz. 1225), oraz aktami wykonawczymi wydanymi na podstawie tej ustawy, b) ustawą z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2006 r. Nr 17, poz. 127) oraz aktami wykonawczymi wydanymi na podstawie tej ustawy, c) rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 19 grudnia 2002 r. w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności, substancji pomagających w przetwarzaniu, dozwolonych substancji dodatkowych i innych składników żywności (Dz. U. z 2003 r . Nr 21, poz.179), d) rozporządzeniem (WE) nr 1935 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004r., w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością oraz uchylające Dyrektywy 80/590/EWG i 89/109/EWG, e) rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 16 grudnia 2002 r. w sprawie znakowania środków spożywczych i dozwolonych substancji dodatkowych (Dz. U. Nr 220, poz. 1856 z 2002r.z późn. zm), f) ustawą z dnia 21 grudnia 2000r o jakości handlowej artykułów rolno - spożywczych. (tj. Dz. U. z 2005 r. Nr 187, poz. 1577 z późn. zm.). 3.Przedmiot zamówienia odpowiadać musi polskim normom. 4.Produkt winien być oznakowany zgodnie z obowiązującym prawem sanitarnym oraz obowiązującymi przepisami. 5.Zamówienia dokona przedstawiciel Zamawiającego drogą telefoniczną w dzień poprzedzający dostawę do godz. 15.00. 6.W szczególnych przypadkach, wynikających z potrzeby Zamawiającego, wykonawca winien przyjąć doraźne zamówienie w trybie pilnej realizacji. 7.Wykonawca dostarczy zamówiony towar w terminie wskazanym przez Zamawiającego własnym ubezpieczonym transportem - spełniającym wymogi sanitarno- higieniczne - i na własny koszt do siedziby Zamawiającego. 8.Dysponenci i kierowcy winni posiadać aktualne świadectwa zdrowia oraz decyzje sanitarne na środki transportu. 9.Podane w formularzu cenowym i opisie przedmiotu zamówienia ilości stanowią szacunkowe zapotrzebowanie, jakie zamawiający przewiduje zakupić w okresie obowiązywania umowy. 10.Z tytułu niezrealizowania wskazanych w formularzu cenowym i opisie przedmiotu zamówienia ilości Wykonawcy nie będą przysługiwały roszczenia przeciw Zamawiającemu. 11.Zamawiający może dokonać zmiany asortymentowej określonej w przedmiocie zamówienia w ramach limitu finansowego. 12.Szczegółowa ilość zamawianych artykułów będzie określana każdorazowo jednostkowymi zamówieniami. 13.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę przedmiotu zamówienia w miejsce wskazane przez zamawiającego 14.Zamawiający nie poniesie żadnych konsekwencji w związku z niezrealizowaniem umowy w ilościach w niej zawartych..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9, 15.80.00.00-6, 03.11.00.00-5, 03.21.21.00-1, 15.10.00.00-9, 15.11.20.00-6, 15.50.00.00-3, 03.14.25.00-3, 15.20.00.00-0, 15.80.00.00-6, 15.89.60.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Dokumenty wymagane w ofercie: 1.1. formularz ofertowy - sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 SIWZ; 1.2.formularz cenowy - załącznik - w zależności od zadania - nr 1.1., 1.2. 1.3, 1.4, 1.5., 1.6., 1.7., 1.8, 1.9., 1.10., 1.11. do specyfikacji. Wykonawca składając ofertę na wybrane Zadanie wypełnia i dołącza formularz cenowy tylko dla tego zadania 1.3. formularz istotnych postanowień umowy - załącznik nr 4 SIWZ 1.4.oświadczenie dot. Systemu HACCP - załącznik nr 5 SIWZ 1.5.wykaz podwykonawców - załącznik nr 6 SIWZ 1.6.pełnomocnictwo - w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie - określające zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu - stosownie do art. 23 ustawy; 1.7.dokument potwierdzający umocowanie osoby podpisującej ofertę do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy (jeżeli umocowanie nie wynika wprost z dokumentów, o których mowa w pkt 3 ppkt 3.2.); 1.8.pozostałe oświadczenia i dokumenty, o których mowa w Rozdz. XIV SIWZ;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Istotne dla stron postanowienia zawarte są w załączniku nr 4 SIWZ tj. w formularzu istotnych postanowień umowy. 2.Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron, wyrażoną na piśmie w drodze aneksu do umowy, nie naruszając ustawy. 3.Zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jest możliwa jeżeli konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany są korzystne dla Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsp2-nitki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespól Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2, ul. Wrocławska 33, 67 -100 Nowa Sól, budynek C - internat - pok.4.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2, ul. Wrocławska 33, 67 -100 Nowa Sól, budynek A - sekretariat szkoły.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa pieczywa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość zamówienia nie jest równa i nie przekracza kwoty określonej na podstawie przepisu art.11 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Zadanie nr 1 - dostawa pieczywa - w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1.1. i opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2.1. do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa artykułów ogółnospożywczych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość zamówienia nie jest równa i nie przekracza kwoty określonej na podstawie przepisu art.11 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Zadanie nr 2 - dostawa artykułów ogólnospożywczych - w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1.2. i opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2.2. do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa warzyw i owoców.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość zamówienia nie jest równa i nie przekracza kwoty określonej na podstawie przepisu art.11 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Zadanie nr 3 - dostawa warzyw i owoców - w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1.3. i opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2.3. do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.11.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dostawa ziemniaków.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość zamówienia nie jest równa i nie przekracza kwoty określonej na podstawie przepisu art.11 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Zadanie nr 4 - dostawa ziemniaków - w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1.4. i opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2.4. do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.21.21.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: dostawa mięsa i wyrobów wędliniarskich.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość zamówienia nie jest równa i nie przekracza kwoty określonej na podstawie przepisu art.11 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Zadanie nr 5 - dostawa mięsa i wyrobów wędliniarskich - w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1.5. i opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2.5. do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: dostawa drobiu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość zamówienia nie jest równa i nie przekracza kwoty określonej na podstawie przepisu art.11 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Zadanie nr 6 - dostawa drobiu - w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1.6. i opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2.6. do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: dostawa nabiału.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość zamówienia nie jest równa i nie przekracza kwoty określonej na podstawie przepisu art.11 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Zadanie nr 7 - dostawa nabiału - w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1.7. i opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2.7. do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: dostawa jaj.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość zamówienia nie jest równa i nie przekracza kwoty określonej na podstawie przepisu art.11 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Zadanie nr 8 - dostawa jaj - w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1.8. i opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2.8. do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: dostawa ryb.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość zamówienia nie jest równa i nie przekracza kwoty określonej na podstawie przepisu art.11 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Zadanie nr 9 - dostawa ryb - w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1.9. i opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2.9. do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.20.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: dostawa różnych produktów spożywczych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość zamówienia nie jest równa i nie przekracza kwoty określonej na podstawie przepisu art.11 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Zadanie nr 10 - dostawa różnych produktów spożywczych - w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1.10. i opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2.10. do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: dostawa produktów głęboko mrożonych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość zamówienia nie jest równa i nie przekracza kwoty określonej na podstawie przepisu art.11 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Zadanie nr 11 - dostawa produktów głęboko mrożonych - w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1.11. i opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2.11. do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.60.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z NOWEJ SOLI
- Sukcesywne dostawy drobnego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby Laboratorium bakteriologiczno - serologicznego i odczynników na potrzeby Laboratorium Analitycznego WS SP ZOZ w Nowej Soli
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Sekcji Żywienia WS SP ZOZ w Nowej Soli
- Dostawa serwerów, systemów operacyjnych, systemu zapewniającego tworzenie kopii zapasowych i replikację wraz ze szkoleniem i wsparciem technicznym w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd.
- Zakup oraz dostawa samochodu 9 - osobowego na potrzeby Centrum Obsługi Placówek Opiekuńczo - Wychowawczych w Kożuchowie
- Remont drogi powiatowej nr 1027F Nowa Sól - Stany
- Remont nawierzchni bitumicznych emulsją i grysami
więcej: przetargi w Nowej Soli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 14 im. ks. G. Piramowicza w Gdańsku na 2025r.
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2025
- Dostawy drobiu wykonywane sukcesywnie do 31.05.2026 r.
- Sukcesywne dostawy mięsa i wędlin na potrzeby Powiatowej Bursy Szkolnej w Człuchowie
- "Sukcesywna dostawa produktów spożywczych na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 4 w Gdyni przy ul. Chwaszczyńska 26 "
- Dostawy mięsa i wędlin na potrzeby działu żywienia Domu Pomocy Społecznej "Pod Sosnami" w Pułtusku
więcej: Rośliny uprawne, produkty warzywnictwa i ogrodnictwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.