To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-24
Ogłoszenie nr 72291 - 2017 z dnia 2017-04-24 r.
Poznań: zakup opieki informatycznej dla sądu okręgowego i sądów funkcjonalnych na systemy teleinformatyczne do obsługi postępowania sądowego w celu zapewnienia ciągłości pracy tych systemów i wprowadzania modyfikacji, wynikających ze zmian w przepisach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 52243-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Poznaniu, krajowy numer identyfikacyjny
32385500000, ul.
ul. Hejmowskiego
2,
61736
Poznań, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
61 62 83 004, faks
61 62 83 035, e-mail
inwest@SOP.internetdsl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: sąd
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
zakup opieki informatycznej dla sądu okręgowego i sądów funkcjonalnych na systemy teleinformatyczne do obsługi postępowania sądowego w celu zapewnienia ciągłości pracy tych systemów i wprowadzania modyfikacji, wynikających ze zmian w przepisach
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP-226-2/17
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakup opieki informatycznej do funkcjonujących systemów "Sędzia 2", "KNS 2" [ZETO Świdnica] dla Sądu Okręgowego oraz "Sędzia 2", "KNS 2", "KURATOR 2", KDiN, Moduł Wykonawczy KNS [ZETO Świdnica, ALBIT, CURRENDA] dla 12 Sądów Rejonowych - Funkcjonalnych na okres kolejnego roku
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
72210000-0
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: zakup opieki informatycznej dla Sądu Okręgowego i podległych Sądów Funkcjonalnych na wybrane systemy teleinformatyczne do obsługi postępowania tj. KNS 2, SĘDZIA 2 i KURATOR 2 w celu zapewnienia ciągłości pracy tych systemów i wprowadzania modyfikacji, wynikających ze zmian w przepisach |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT286200.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 365605.20 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: zakup opieki informatycznej dla na system teleinformatyczny Księga Dochodów i Należności [KDiN] do obsługi należności sądowych w celu zapewnienia ciągłości pracy tego systemu i wprowadzania modyfikacji, wynikających ze zmian w przepisach. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT10976.47 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 13501,06 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Zakup opieki informatycznej dla na system teleinformatyczny Moduł Wykonawczy (Należności sądowe) do obsługi należności sądowych w celu zapewnienia ciągłości pracy tego systemu i wprowadzania modyfikacji, wynikających ze zmian w przepisach. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2400.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 2952.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki
na podstawie art. 67 ust 1 lit. a i b
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Podstawa prawna: art. 67 ust. 1 pkt 1 lit a) i b) Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.) zwanej dalej ustawą. Zamawiający może zastosować tryb zamówienia z wolej ręki w na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a) Pzp, jeżeli z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze dostawy, usługi lub roboty budowlane może wykonać tylko jeden wykonawca oraz na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b) Pzp, jeżeli dostawy, usługi lub roboty budowlane mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych, wynikających z odrębnych przepisów - jeżeli nie istnieje rozsądne rozwiązanie alternatywne lub rozwiązanie
zastępcze, a brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężenia parametrów zamówienia. Z uwagi na uwarunkowania techniczne towarzyszące przedmiotowi zamówienia oraz niedysponowanie przez zamawiającego autorskimi prawami majątkowymi, pozwalającymi na modyfikację kodów źródłowych systemów, przedmiot zamówienia może być wykonany tylko przez Wykonawcę co do poszczególnych systemów tj. ZETO Świdnica Sp. z o.o. z siedzibą w Świdnicy w systemie KNS 2, ALBIT w Kielcach co do
Księgi Dochodów i Należności oraz CURRENDA Sp. z o.o. w Sopocie co do Moduł Wykonawczy (Należności Sądowe). Umowy na zakup i wdrożenie powyższych oraz kolejne umowy serwisowe przewidują udzielenie
licencji na czas nieokreślony. Właścicielami praw autorskich i Licencjodawcami do poszczególnych systemów są: ZETO Świdnica Sp. z o.o. z siedzibą w Świdnicy w systemie KNS 2, Sędzia 2 i KURATOR 2, ALBIT w
Kielcach co do Księgi Dochodów i Należności oraz CURRENDA Sp. z o.o. w Sopocie co do Moduł Wykonawczy (Należności Sądowe). Użytkownikami tych systemów informatycznych są odpowiednio: Sąd Okręgowy w Poznaniu oraz podlegle mu Sądy Rejonowe - Funkcjonalne w: Grodzisku Wielkopolskim,
Nowym Tomyślu, Wolsztynie, Chodzieży, Śremie, Kościanie, Obornikach, Środzie Wielkopolskiej, Złotowie, Gostyniu, Rawiczu oraz we Wrześni. Zamawiający jako użytkownik posiada licencje zezwalające na korzystanie z oprogramowania, między innymi zgodnie z poniższymi zasadami: - Licencjobiorca zapobiega użytkowaniu systemów przez osoby nieupoważnione, - Licencjobiorca nie dokonuje czynności, zmierzających do poznania kodu źródłowego oprogramowania, który stanowi i zawiera tajemnice firmowe
Licencjodawcy, - Licencjobiorca nie wynajmuje, nie oddaje w leasing, nie udziela licencji, nie dystrybuuje, nie dokonuje transferu, nie odstępuje nieodpłatnie, nie reprodukuje, nie dokonuje modyfikacji i nie udziela
oprogramowania lub jego dokumentacji. W umowach na zakup licencji znajdują się zapisy, że oprogramowanie SĘDZIA 2, KNS 2, KURATOR 2, KDiN oraz Moduł Wykonawczy (Należności Sądowe) oraz wszelkie prawa z nimi związane, pozostają własnością poszczególnych Licencjodawców. Przejęcie realizacji
zamówienia z zachowaniem postanowień licencji użytkownika do przedmiotowych systemów informatycznych przez wyłoniony w warunkach konkurencji podmiot, jest ograniczone zasobami posiadanej
wiedzy i doświadczenia, wymaganych do świadczenia wyżej wymienionych usług. Mowa przede wszystkim o braku dokumentacji technicznej dot. budowy systemu, braku kodów źródłowych, złożoności projektowej i
poziomie skomplikowania rozwiązań zastosowanych w tych systemach. Zamawiający zwrócił się do Wykonawców,z którymi zamierza zawrzeć umowy , z wnioskiem o rozważenie możliwość sprzedaży praw majątkowych do wspomnianych systemów. Wykonawcy nie zgodzili się jednak na propozycję sprzedaży.
Udzielenie zamówienia z wolnej ręki jest uzasadnione ponadto z uwagi na uwarunkowania techniczne towarzyszące przedmiotowi zamówienia, tj. wdrożenie przez Kierownictwo jednostki nadrzędnej tj. Sądu Apelacyjnego w Poznaniu, rozwiązań informatycznych o charakterze centralnym i jednolitym dla wszystkich sądów całej apelacji, realizowanych właśnie przy wykorzystaniu systemu informatycznego Sędzia 2. W grudniu 2014 roku było to ujednolicenie systemu informatycznego do obsługi spraw we wszystkich sądach apelacji poznańskiej oraz zakup licencji dla kilku sądów, które systemu SĘDZIA 2 nie miały. Następnie w lipcu i wrześniu 2015 roku nastąpiło wdrożenie elektronicznej wymiany danych między sądami apelacji
poznańskiej, przy wykorzystaniu funkcjonalności eksportu i importu spraw z systemu SĘDZIA 2. Co za tym idzie brak opieki informatycznej dla Sądu Okręgowego w Poznaniu i podległych Sądów Rejonowych -
Funkcjonalnych, uniemożliwi dalszą realizację wdrożonych rozwiązań informatycznych. Jednocześnie wobec braku takiej unifikacji w stosunku do systemów KDiN oraz Moduł Wykonawczy (Należności Sądowe),należało utrzymać obecny stan tych systemów w kilku jednostkach. Wobec powyższego udzielenie zamówienia z wolnej ręki na świadczenie usługi opieki informatycznej przez firmy: ZETO Świdnica Sp. z o.o. z siedzibą w Świdnicy co do systemów KNS 2, Sędzia 2 i KURATOR 2, ALBIT w Kielcach co do Księgi Dochodów i Należności oraz CURRENDA Sp. z o.o. w Sopocie co do Moduł Wykonawczy (NależnościSądowe), jako posiadaczy wiedzy, doświadczenia i technologii, umożliwiającej świadczenie usług opieki informatycznej, a także z uwagi na uwarunkowania techniczne towarzyszące przedmiotowi zamówienia, jest
w pełni uzasadnione.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Remont nawierzchni chodnika w ul. Podkomorskiej w Poznaniu (odc. od ul. Cześnikowskiej do ul. Marszałkowskiej; strona zachodnia)
- Zakup wiertarki ortopedycznej oraz haków chirurgicznych automatycznych w ramach realizacji zadania "Zakup niezbędnego sprzętu na potrzeby Bloku Operacyjnego Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu"
- Wykonacie prac konserwatorskich i restauratorskich oraz remontowo-budowlanych i częściowo rekonstrukcyjnych przy cokołach i kamiennych murkach z tralkami oraz przy dwóch wazach parkowych
- Wykonanie usługi w zakresie napraw, badań technicznych oraz przeglądów okresowych samochodów służbowych i przyczep GDDKiA Oddział w Poznaniu Rejon w Lesznie.
- Remont sanitariatów oraz pomieszczenia socjalnego w budynku Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu
- Dostawa analizatora elementarnego
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.