Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-11
Sosnowiec: Wykonanie gadżetów promocyjnych z charakterystycznymi elementami miasta Sosnowca
Numer ogłoszenia: 72302 - 2011; data zamieszczenia: 11.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta , al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 32 2960600, faks 32 296 06 05.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.sosnowiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie gadżetów promocyjnych z charakterystycznymi elementami miasta Sosnowca.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych z charakterystycznymi elementami miasta Sosnowca na potrzeby Urzędu Miejskiego. Zakres zamówienia obejmuje: wykonanie artykułów, umiejscowienie projektów graficznych logo, oraz innych oznaczeń na zamawianych artykułach promocyjnych, transport wraz z wyładunkiem produktów do miejsca wskazanego przez zamawiającego. Dostarczone materiały promocyjne muszą być wysokiej jakości, pełnowartościowe, pierwszego gatunku, bez wad, posiadać właściwe atesty, pochodzić z bieżącej produkcji, być fabrycznie nowe i nie być przedmiotem praw osób trzecich. Wykonawca umieści materiały promocyjne w opakowaniach zapobiegających ich uszkodzeniu podczas transportu. Próbki dołączone do oferty muszą spełniać wszelkie wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia, za wyjątkiem nadruków, logo, herbu, hasła promocyjnego oraz napisu Sosnowiec. Projekty materiałów promocyjnych zostaną wykonane przez Wykonawcę i zatwierdzone przez Zamawiającego, na podstawie przykładowego materiału promocyjnego dostarczonego do Zamawiającego w terminie 7 dni roboczych od daty podpisania umowy. Korekty wzorów zgłoszone przez Zamawiającego przed ostateczną akceptacją będą przedstawiane przez Wykonawcę w ciągu 2 dni roboczych, od dnia w którym Zamawiający zgłosił uwagi. Zakres przedmiotu zamówienia zostaje podzielony na 3 części : Część I - Zadanie I, Część II - Zadanie II, Część III- Zadanie III, zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR I do niniejszego ogłoszenia- INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy stanowiące nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień co zamówienie podstawowe.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.34.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Weryfikacja spełniania tego warunku dokonywana będzie w oparciu o dotychczas wykonane usługi. Wykonawca musi wykazać wykonanie co najmniej jednej usługi polegającej na wykonaniu materiałów promocyjnych i informacyjnych o łącznej wartości co najmniej 40.000 zł brutto. Przedmiotem zamówienia może być również suma wartości usług( zleceń) po warunkiem, że były one wykonane w ciągu jednego roku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Ewentualne pełnomocnictwo. Jeżeli osoba(-y) podpisująca(-ce) ofertę działa(-ją) na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazać uprawienie do podpisania oferty (pełnomocnictwo szczegółowe). Pełnomocnictwo to musi być dołączone do oferty i być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Wykonawcy chcąc wspólnie ubiegać się o zamówienie - np.: (konsorcjum) - mają obowiązek ustanowienia pełnomocnika. Pełnomocnik musi mieć upoważnienie co najmniej do reprezentowania w postępowaniu wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Jakość - 30
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Możliwość przedłużenia terminu wykonywania zlecenia cząstkowego w przypadku wystąpienia: - szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych, - konieczność zawieszenia wykonania prac na warunkach określonych we wzorze umowy, - zdarzeń losowych mających charakter siły wyższej, - innych szczególnych okoliczności niezależnych od wykonawcy. Dopuszcza się zmiany: podwykonawstwa za uprzednią zgodą zamawiającego: - powierzenia podwykonawcom innej części prac niż wskazane w ofercie wykonawcy, - zmiana podwykonawcy na etapie realizacji prac, sposobu realizacji przedmiotu zamówienia tylko wtedy, gdy wynika to ze zmian w obowiązujących przepisach prawa, inne niemożliwe do przewidzenia na etapie przygotowania specyfikacji istotnych warunków zamówienia a nie wykraczające poza przedmiot zamówienia treść oferty. Zmiany wynagrodzenia umownego: - zamawiający nie przewiduje przez okres obowiązywania umowy zmian w zakresie wynagrodzenia wykonawcy, - w przypadku jeżeli w okresie realizacji przedmiotu umowy wystąpi ustawowa zmiana stawki podatku VAT, wówczas Strony podpiszą aneks do umowy aktualizujący wynagrodzenie wykonawcy. W tym przypadku niezmienne pozostanie wynagrodzenie kosztorysowe netto wykonawcy, zaś wartość podatku VAT będzie dostosowywana do obowiązujących przepisów. Nastąpi konieczność zmiany osób wykonujących zamówienie z następujących powodów: - śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych osób wykonujących zamówienie, - nie wywiązywania się osób wykonujących zamówienie z obowiązków wynikających z powierzonych im zadań, - jeżeli zmiana osoby wykonującej zamówienie stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od wykonawcy np. rezygnacji. Zmiana jest możliwa jedynie na nowe osoby o kwalifikacjach i doświadczeniu nie niższych niż zaproponowane przez wykonawcę w ofercie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.sosnowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Sosnowcu, Wydział Informacji i Promocji Miasta Al. Zwycięstwa 20, piętro 1, pokój 203 lub za zaliczeniem pocztowym.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.04.2011 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Sosnowcu, Wydział Informacji i Promocji Miasta Al. Zwycięstwa 20, piętro 1, pokój 203..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Reklamówka foliowa, 10.000 sztuk a) Surowiec: Folia błyszcząca, grubość folii: 0,085mm, b)Wymiary: 400x500mm, c) Zdobienie: Nadruk pełny kolor obie strony. 1strona - logo Sosnowca wraz z hasłem promocyjnym Sosnowiec łączy zgodnie z SIW i Księgą Znaku; 2 strona - adres strony internetowej www.sosnowiec.pl, d) Wymiary logo (maksymalne):: 170x100 mm; e) Wymiary adresu strony (maksymalne): 170x20mm 2. Smycz - Taśma w kolorze zielonym, 5.000 sztuk a)Wymiary taśmy: - długość taśmy: ok. 900 mm; - szerokość taśmy: ok. 15 mm; - grubość taśmy ok. 1 mm b) Zdobienie: metodą sublimacji, z nadrukiem logo Sosnowca wraz z hasłem promocyjnym Sosnowiec łączy oraz adresem strony internetowej www.sosnowiec.pl zgodnie z SIW i Księgą Znaku, po obu stronach, c) Zakończona metalowym karabińczykiem w kolorze srebrnym oraz zapięciem na telefon dwuelementowym ze sznurkiem. UWAGI: a) Ilość logotypów oraz hasła Sosnowiec łączy na obu stronach po 11. b) Wielkość nadruku: ok. 40mm szerokości i 9 mm wysokości 3. Smycz - Taśma w kolorze granatowym, 5.000 sztuk a). Wymiary taśmy: - długość taśmy: ok. 900 mm; - szerokość taśmy: ok. 15 mm; - grubość taśmy ok. 1 mm b) Zdobienie: metodą sublimacji, z nadrukiem logo Sosnowca wraz z hasłem promocyjnym Sosnowiec łączy oraz adresem strony internetowej www.sosnowiec.pl zgodnie z SIW i Księgą Znaku, po obu stronach, c) Zakończona metalowym karabińczykiem w kolorze srebrnym oraz zapięciem na telefon dwuelementowym ze sznurkiem. UWAGI: a) Ilość logotypów oraz hasła Sosnowiec łączy na obu stronach po 11. b) Wielkość nadruku: ok. 40mm szerokości i 9 mm wysokości. 4. Klasyczna koszulka koloru zielonego (kolor zbliżony do Pantone dla powlekanych 376C, zgodnie z SIW i Księgą Znaku) unisex, 500 sztuk a) Surowiec: bawełna 100%, gramatura nie mniejsza niż 150 g/m2 , b) Rozmiary: rozmiar S - rozmiar M - rozmiar L - rozmiar XL - c) Zdobienia: - nadruk z prawej strony piersi: logo Sosnowca wraz z hasłem promocyjnym Sosnowiec łączy zgodnie z SIW i Księgą Znaku - wymiar ok. 130x115mm - nadruk na prawym rękawku: adres strony internetowej www.sosnowiec.pl w polu prostokąta ok. 80 x7mm w kolorze białym zgodnie z SIW i Księgą Znaku - nadruk z lewej strony dolnej części koszulki logo Sosnowca zgodnie z wizualizacją- wymiar ok. 250x210mm(przód) i 130x100mm(tył) UWAGI: a) Ściągacz pod szyją bawełniany o elastycznym splocie, taśma wzmacniająca przy szyi, podwójny szew wokół wykroju szyi, przy rękawach i u dołu koszulki bez szwów bocznych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.34.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Długopis plastikowy koloru zielonego zbliżonego do Pantone dla powlekanych 376C, nie transparentny, automatyczny z antystresowym wahadłowym mechanizmem. 5.000 sztuk a) Wymienny wkład koloru niebieskiego, b) Zdobienie: Logo Sosnowca wraz z hasłem promocyjnym Sosnowiec łączy na korpusie, w jednym kolorze zgodnie z SIW i Księgą Znaku oraz adres strony: internetowej www.sosnowiec.pl na klipsie w jednym kolorze z SIW i Księgą Znaku, c) Wymiary długopisu: ok. 140x20 mm; d) Wymiary logo (maksymalne): Długopis - 20x13 mm;, e) Wymiary adresu strony (maksymalne): Klips - 33x4 mm, 2. Długopis metalowy koloru granatowego z mechanizmem wysuwania i chowania wkładu za pomocą przycisku na nasadce. 2.000 sztuk a)Wymiary: ok.140x9mm, tolerancja ok. +/- 3mm. b) Zdobienie: Grawer laserowy monochromatyczny zawierający Logo miasta wraz z napisem Sosnowiec Łączy zgodnie z SIW i Księgą Znaku, umiejscowienie zgodnie ze wzorem dostarczonym przez zamawiającego dostosowane do wielkości długopisu. UWAGI: a) Wkład długopisu w kolorze niebieskim 3.Brelok metalowy z obrotowym dyskiem w środku 1.000 sztuk a)Wymiary breloka: ok.35 mm średnica, grubość ok.4mm, obrotowe kółko w środku średnica ok. 22mm b) Zdobienie: Grawer laserowy monochromatyczny zawierający Logo miasta wraz z napisem Sosnowiec Łączy zgodnie z SIW i Księgą Znaku, umiejscowienie zgodnie ze wzorem dostarczonym przez zamawiającego dostosowane do wielkości długopisu. c)wielkość znakowania: ok. 15mm x 15 mm d)Brelok wykończony kółkiem o średnicy 30mm e) opakowanie jednostkowe: czarny kartonik 4. Brelok miś - odblaskowy z twardego odblaskowego plastiku. 8.000 sztuk a)Surowiec: twardy odblaskowy plastik b) Wymiary: 70x50x6mm c) Zdobienie: Logo Sosnowca wraz z hasłem promocyjnym Sosnowiec łączy w pełnym kolorze zgodnie z SIW i Księgą Znaku. UWAGI: a) Brelok wykończony łańcuszkiem oraz kółkiem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.34.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie III.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Układanka (puzzle) ze zdjęciami miasta 500 sztuk a) wymiary 600mmx400mm b) ilość puzzli w układance 600 sztuk c) puzzle kreda 130g przyklejone do tektury 1,5mm, d) kolor puzzli 4+0 CMYK + lakier depresyjny, e) puzzle pocięte zapakowane w foliowy woreczek, f) opakowanie kartonowe o wymiarach 280mmx180mmx40mm z wydrukowanym zdjęciem jak na układance pełny kolor (4+0), g) opakowanie składa się w 2 części wieczko i denko wykonane z tektury 0,9 mm, h) pudełko zapakowane w folię termokurczliwą. 2. Zakładka do książki ze zdjęciami miasta Sosnowca 10 różnych wzorów 30.000 sztuk (3.000 X 10 wzorów). a) wymiary 200mmx50mm, b) papier : Karton kreda 200g, c) kolor: dwustronny pełny kolor(4+4), dwustronne foliowanie błysk, d) prostokątne narożniki,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.34.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- ZP-6/25 dostawa: nici chirurgicznych, staplerów, klipsów, siatek wszczepialnych, hemostatyków - wyrobów medycznych
- Zakup koparki podsiębiernej.
- ZP-2200-16/25 DOSTAWA PRODUKTÓW LECZNICZYCH, KONTRASTÓW DO DIAGNOSTYKI OBRAZOWEJ DO TK
- "Realizacja inwestycji Budżetu Obywatelskiego 2025 o numerze: BO25/II/14, BO25/III/10,21, BO25/I/12, BO25/I/1, BO25/IV/18, BO25/V/7, BO25/O/16 oraz BO25/I/5"
- ZP-19/25 dostawa implantów ortopedycznych
- Remont łazienek
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja dwudniowej konferencji wraz z noclegiem i wyżywieniem, a także zaprojektowanie,wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby konferencji nt. promowania zasadności uczenia się,KPO
- Sukcesywny druk i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych Województwa Łódzkiego
- Wykonanie i dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w 2025r. z podziałem na części
- Zakup i dostarczenie artykułów promocyjno - reklamowych
- Dostawa materiałów pomocniczych/informacyjno-edukacyjnych
- Dostawa metalowych przypinek
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.