eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Prudnik › Odbudowa drogi leśnej w leśnictwie Lipowa odcinek nr 1 - długość drogi 1595 mb

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-09

Prudnik: Odbudowa drogi leśnej w leśnictwie Lipowa odcinek nr 1 - długość drogi 1595 mb
Numer ogłoszenia: 72335 - 2008; data zamieszczenia: 09.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Prudnik, ul. Dąbrowskiego 34, 48-200 Prudnik, woj. opolskie, tel. 077 4363241.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.lasy.gov.pl/prudnik

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna LP.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa drogi leśnej w leśnictwie Lipowa odcinek nr 1 - długość drogi 1595 mb.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: roboty budowlane, a w szczególności odbudowa drogi leśnej o nawierzchni twardej tłuczniowej w leśnictwie Lipowa w oddz. 190, 191, 192 według poniższego opisu i dokumentacji technicznej. Podstawowe dane charakterystyczne: - długość całkowita drogi leśnej - 1595m - szerokość pasa drogowego - 4 - 8m - szerokość jezdni - 3.0m - szerokość poboczy - 0.75m - pochylenie poprzeczne jezdni jednostronne - 3% - rodzaj nawierzchni twarda nie ulepszona - tłuczniowa Konstrukcja nawierzchni: Warstwa odcinająca z piasku lub pospółki o grubości 10 cm, - warstwa dolna nawierzchni z tłucznia kamiennego , frakcji 63-125mm, grubość warstwy 20 cm, - warstwa górna nawierzchni z tłucznia kamiennego, frakcji 20-63mm, grubość warstwy 10cm. Tłuczeń kamienny o właściwościach: - gęstość właściwa 2,68 Mg/m3 - Ścieralność 11-25 % ubytku masy - Mrozoodporność 0,6 - 2,0 % - Wytrzymałość surowca w stanie powietrzno - suchym min 200 Mpa.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 6000,00 zł słownie złotych sześć tysięcy 00/100..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia (minimum jedno zamówienie o podobnym charakterze i rozmiarze); - posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia; - dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (kierownik budowy z uprawnieniami + brygada minimum 3 pracowników); - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia (wielkość środków na koncie lub zdolność kredytowa nie mniejsza niż 1/3 ceny złożonej oferty). Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania a ofertę uznaje się za odrzuconą. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: Wykonawcy przedłożą wraz z ofertą pełnomocnictwo wszystkich stron, (wymaga się solidarnej odpowiedzialności wykonawców). W odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzący w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na wykonawcę; w miejscu np. nazwa i adres wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum. Uwaga: wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem),
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty następujące oświadczenia: - oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. Nr 223, poz. 1655 z 2007 r. z późniejszymi zmianami) wg wzoru z załącznika nr 2 do SIWZ; - oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 pkt. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. Nr 223, poz. 1655 z 2007 r. z późniejszymi zmianami) wg wzoru z załącznika nr 3 do SIWZ; W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podst. Art. 24 ustawy tenże wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewi-dencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upły-wem terminu składania ofert), - oświadczenie potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne (wg wzoru z załącznika nr 4 do SIWZ); Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów opisanych w tym punkcie składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); b) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) Ponadto wykonawca taki składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy PZP (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów zastępuje się je oświadczeniem złożonym przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W celu poświadczenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty: - wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych o podobnym charakterze i zakresie jakie obejmuje zamówienie, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością zadaniom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje) - na formularzu ofertowym wg zał. nr 5 do SIWZ; - wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i kwalifikacji niezbędnych do wy-konania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - na formularzu ofertowym wg zał. nr 6 do SIWZ; - wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia: sprzętu, narzędzi i urządzeń, jakie posiada (lub jakimi dysponuje) wykonawca - wg zał. nr 7 do SIWZ; - dokumenty stwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia budowlane ( uprawnienia kierownika budowy + zaświadczenie o przynależności do OIIB); W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty: - informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Wykonawca zobowiązany jest ponadto załączyć do oferty następujące dokumenty: - wypełniony formularz ofertowy wg załącznika nr 1 do SIWZ, - pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum), - kosztorys ofertowy, szczegółowy z ceną jednostkową wg dołączonego przedmiaru robót jak w zał. nr 10 do SIWZ; - informacja o podwykonawcach wg zał. nr 8 do SIWZ W przypadku zamiaru zatrudnienia podwykonawców dane dotyczące podwykonawców nie sumują się z danymi Oferenta. Do ofert należy załączyć następujące dokumenty podwykonawców: - aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, - oświadczenie podwykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych, - oświadczenie podwykonawcy o wyrażeniu zgody na realizację powierzonych mu robót zgodnie z wymaganiami niniejszej specyfikacji, odpowiednimi przepisami i w terminach zgodnych z podanymi przez oferenta ofercie. W oświadczeniu muszą znaleźć się również wyszczególnione zakresy powierzonych robót. - Oświadczenie podwykonawcy, że może ubiegać się o udzielenie zamówienia - art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych. Jeżeli wykonawca nie zatrudnia podwykonawców na zał. nr 8 należy wpisać nie dotyczy, podpisać i dołączyć do oferty. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów, lub złożenie dokumentu w niewła-ściwej formie (np. nie poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 8 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 0,95
  • 2. Warunki gwarancji - 0,05

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. katowice.lasy.gov.pl/prudnik

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo: Prudnik ul. Dąbrowskiego 34 kod pocztowy 48-200 miejscowość Prudnik.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2008 godzina 09:00, miejsce: siedziba zamawiającego pokój nr 17.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.