eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kostrzyn › Usuwanie, stwarzających zagrożenie lub obumarłych drzew z terenu miasta Kostrzyn nad Odrą

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-24

Ogłoszenie nr 72356 - 2017 z dnia 2017-04-24 r.

Kostrzyn: Usuwanie, stwarzających zagrożenie lub obumarłych drzew z terenu miasta Kostrzyn nad Odrą
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 33715-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 39403-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto KOstrzyn nad Odrą, krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Graniczna  2, 66470   Kostrzyn, państwo Polska, woj. lubuskie, tel. 95 727 81 47, faks , e-mail koscielska@kostrzyn.um.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): ww.kostrzyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usuwanie, stwarzających zagrożenie lub obumarłych drzew z terenu miasta Kostrzyn nad Odrą

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.2.2017.KB

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na usuwaniu, stwarzających zagrożenie lub obumarłych drzew z terenu miasta Kostrzyn nad Odrą, obejmujące następujące zadania: 1.1. Zadanie I - Pozyskiwanie i zrywka drzew zarażonych kornikiem ostrozębnym z terenów zalesionych zlokalizowanych przy ul. Północnej w Kostrzynie nad Odrą. Zakres prac przewidzianych do wykonania obejmuje w szczególności: 1) pozyskiwanie drewna opałowego i tartacznego (około 15020 m^3) - przygotowanie stanowiska do ścinki - ścinkę wyznaczonych drzew wraz z obalaniem, okrzesywaniem i manipulacją drewna zgodnie z obowiązującymi normami (optymalna manipulacja drewna celem otrzymania możliwie najlepszych jakościowo sortymentów), - wyrzynkę dłużyc, kłód i grubizny sosnowej, znoszenie grubizny stosowej, łupanie drewna stosowego (zgodnie z normą), - zakończenie prac ścinkowych i uporządkowanie powierzchni obejmujące w szczególności spalanie gałęzi i innych odpadów drzewnych we wskazanym miejscu, uprzątnięcie śmieci, itp., 2) zrywkę drewna (2084 szt.) - załadunek, transport po szlakach zrywkowych i wyładunek drewna na składzie, ułożeniem zerwanego drewna na legarach, - układanie stosów zgodnie z obowiązującymi normami, - poprawa szlaku po wykonanej zrywce, 3) selekcja drewna z podziałem na gatunki oraz oszacowaniem w m^3 ilości każdego rodzaju drewna, drzewo opałowe należy pociąć na kawałki o długości do 100 cm, przetransportować do Ośrodka Pomocy Społecznej przy ul. Niepodległości 17 w Kostrzynie nad Odrą złożyć i przekazać za pisemnym potwierdzeniem. Pozostałe drewno (dłużycowe) należy przygotować do sprzedaży. Podane w ust. 1 ilości drewna przewidziane do pozyskania w związku z realizacją umowy są szacunkowe i mogą ulec zwiększeniu bądź zmniejszeniu do 25%. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania I określa Formularz cenowy załącznik nr 2 do SIWZ, Wzór umowy - załącznik nr 9 do SIWZ 1.2. Zadanie II - Usunięcie i wykonanie cięć pielęgnacyjnych drzew i krzewów na terenach zieleni miejskiej Zakres prac przewidzianych do wykonania obejmuje w szczególności: 1) usunięcie drzew w ilości 21 szt. oraz krzewów o pow. 6 m^2 określonych w załączniku nr 1 do umowy. Na usunięcie tych drzew Zamawiający posiada wymagane prawem zezwolenie. 2) wykonanie zabiegów pielęgnacyjnych 50 szt. drzew (w tym usunięcie konarów suchych, złamanych bądź kolidujących z obiektami budowlanymi). 3) po wystąpieniu niebezpiecznych zjawisk meteorologicznych (burzy, silnych wiatrów itp.) dokonanie przeglądu drzew na terenie miasta i podjęcia w terminie 24 godzin działań objętych: a) zebranie wiatrołomów w ilości szacunkowej 10 szt., b) usunięcie lub podcinka złamanych przez wiatr konarów w ilości 10 szt., 4) po usunięciu drzew wyfrezowanie wszystkich karpin na głębokość co najmniej 20 cm pod powierzchnię gruntu, uzupełnienie w wyrównanie ziemią miejsc po usuniętych korzeniach, 5) uprzątnięcie terenu, w tym usunięcie gałęzi i liści wraz z ich utylizacją wykonaną zgodnie z obowiązującymi przepisami, 6) selekcja drewna z podziałem na gatunki oraz oszacowaniem w m^3 ilości każdego rodzaju drzewa. Drzewo opałowe należy pociąć na kawałki o długości do 100 cm, przetransportować do Ośrodka Pomocy Społecznej przy ul. Niepodległości 17 w Kostrzynie nad Odrą, złożyć i przekazać za pisemnym potwierdzeniem. Pozostałe drewno (dłużycowe) należy przygotować do sprzedaży. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania II określa Formularz cenowy, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ, Wzór umowy - załącznik nr 9 do SIWZ wraz z załącznikiem nr 1 do umowy Wykazem drzew i krzewów przeznaczonych do usunięcia i podcinki.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 77211400-6
Dodatkowe kody CPV: 77341000-3, 77210000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Pozyskiwanie i zrywka drzew zarażonych kornikiem ostrozębnym z terenów zalesionych zlokalizowanych przy ul. Północnej w Kostrzynie nad Odrą.
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT114921.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakład Usług Leśnych Marek Andrearczyk ,  ,  66-470 Kostrzyn nad Odrą,  66-470,  Kostrzyn nad Odrą,  kraj/woj. lubuskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 88372.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 87314.88
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 269237.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Usunięcie i wykonanie cięć pielęgnacyjnych drzew i krzewów na terenach zieleni miejskiej
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT32125.50
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Miejskie Zakłądy Komunalne Sp z o.o.,  ,  ul. Kopernika 4A,  66-470,  Kostrzyn nad Odrą,  kraj/woj. lubuskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 53569.08
Oferta z najniższą ceną/kosztem 53569.08
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 72057.60
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3   NAZWA: Usunięcie drzew metodą alpinistyczną na terenach parków miejskich w Kostrzynie nad Odrą.
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie w części dotyczącej Zadania III zostaje unieważnione na podstawie art. 93 ust.1 pkt. 4 ze względu na to, iż cena najkorzystniejszej oferty przewyższą kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.