Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-23
Dąbrowa: Budowa budynku socjalno-administracyjnego w Prądach ul. Sportowa - posadzki, ściany działowe, stolarka, instalacje elektryczne i tynki wewnętrzne.
Numer ogłoszenia: 72374 - 2009; data zamieszczenia: 23.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Dąbrowa , ul. ks. prof. J. Sztonyka 56, 49-120 Dąbrowa, woj. opolskie, tel. 0-77 464 10 10, faks 0-77 464 10 60.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminadabrowa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynku socjalno-administracyjnego w Prądach ul. Sportowa - posadzki, ściany działowe, stolarka, instalacje elektryczne i tynki wewnętrzne..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku socjalno-administracyjnego w Prądach ul. Sportowa dz. nr 297 km. 1 polegająca m.in. na wykonaniu: -ścian działowych, -tynków wewnętrznych, -montażu stolarki, -izolacji i warstwy wyrównawcze pod posadzki -instalacji elektrycznej wewnętrznej, -przyłącza energetycznego zgodnie z dokumentacją projektowa stanowiącą załącznik do SIWZ w zakresie określonym w przedmiarze robót stanowiącym załącznik do specyfikacji.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.21.21.40 - Obiekty rekreacyjne 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.06.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie za-mówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. W celu potwierdzenia posiadania ww. wymagań wykonawca przedstawi dokumenty określone w pkt. 10 SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony i podpisany formularz `oferta wykonawcy` wraz z podaniem ceny oferty. /Cena oferty winna zawierać koszty robót budowlanych wynikające z projektu budowlanego w zakresie przedmiarów robót oraz koszty wszystkich robót towarzyszących, bez których wykonanie zamówienia byłoby niemożliwe/. oraz jako załączniki ponumerowane wg porządku przedstawionego poniżej. nr 1 - oświadczenie w trybie art. 22 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych /wzór w zał. SIWZ/, nr 2 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, iż profil działania oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia /wydany (lub potwierdzony) nie wcześniej niż 6 m-cy od daty składania ofert/, nr 2a - umowę spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza jest prowadzona w formie spółki cywilnej. nr 3 - zaakceptowany projekt umowy /projekt w załączeniu SIWZ/, nr 4 - kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą cenę zamówienia + nośniki kosztów, nr 5 - oświadczenie o podjęciu obowiązków kierownika budowy wraz z kopią uprawnień /dot. branży budowlanej oraz branży elektrycznej/..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminadabrowa.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego pok. nr 10, lub za zaliczeniem pocztowym, cena SIWZ wynosi 25 zł plus VAT.W przypadku przekazania SIWZ pocztą należy doliczyć koszty zaliczenia pocztowego..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.04.2009 godzina 09:00, miejsce: Siedziba zamawiającego w pok. 5 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI DĄBROWA
więcej: przetargi DĄBROWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych dla zadnia inwestycyjnego pn."Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Domarasiewicza 1 w Skierniewicach"
- "Poznajemy fortyfikacje graniczne - modernizacja i rozbudowa ekspozycji Podziemnego Miasta Osówka"
- Roboty budowlane wraz z częściowym wyposażeniem w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Rozwój infrastruktury kształcenia zawodowego w powiecie jarocińskim dla potrzeb nowoczesnej gospodarki"
- Wykonywanie robót w branży budowlanej, związanych z usuwaniem awarii, oraz wykonywaniem remontów w: A) budynkach komunalnych B) budynkach wspólnot mieszkaniowych C) lokalach mieszkalnych
- Wykonywanie remontów, napraw bieżących i usuwanie awarii w obiektach budowlanych oraz na terenach zewnętrznych
- Modernizacja Gminnej Oczyszczalni Ścieków w Przysiekach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.