Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-20
Żnin: PCZ/II-ZP/04/2013 - Dzierżawa analizatora parametrów krytycznych wraz z dostawą odczynników.
Numer ogłoszenia: 72384 - 2013; data zamieszczenia: 20.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Pałuckie Centrum Zdrowia Sp. z o.o. , ul. Szpitalna 30, 88-400 Żnin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3031341 w. 181, faks 52 3031344.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalznin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o. o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PCZ/II-ZP/04/2013 - Dzierżawa analizatora parametrów krytycznych wraz z dostawą odczynników..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa analizatora parametrów krytycznych wraz z dostawą odczynników, materiałów kontrolnych i innych materiałów zużywalnych, niezbędnych do wykonania 2.550 oznaczeń, dla Pałuckiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o., w czasie określonym na 12 miesięcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym parametry techniczne analizatora, wymagane przez Zamawiającego, zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. Planowana ilość wykonywanych oznaczeń ok. 2.550 oznaczeń w czasie 12 m-cy. Zamawiający wymaga dostawy analizatora w terminie maksymalnie 7 dni od dnia zawarcia umowy. Zamawiający wymaga sukcesywnych dostaw odczynników, materiałów kontrolnych i innych materiałów zużywalnych, niezbędnych do wykonania ok. 2.550 oznaczeń, w czasie 12 miesięcy trwania umowy. Zamawiający zastrzega, że ilość oznaczeń wskazana przez Zamawiającego, jest ilością szacunkową, służącą do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej. Zapotrzebowanie na odczynniki, materiały kontrolne i inne materiały zużywalne, może ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, jednak zmniejszenie zamawianych ilości nie przekroczy 20% wartości umowy brutto w zakresie wyżej wymienionym. Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tytułu zamówienia mniejszej ilości asortymentu (odczynników, materiałów kontrolnych i materiałów eksploatacyjnych)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.40.00 - Analizatory 33.69.60.00 - Odczynniki i środki kontrastowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 700,00 zł (słownie: siedemset złotych). Szczegółowe informacje w SIWZ.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania powyższego warunku Wykonawca składa wraz z ofertą Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust 1 uPzp (Załącznik nr 4 do SIWZ); koncesję, zezwolenie lub licencję - (jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania) potwierdzającą uprawnienia Wykonawcy do wykonywania czynności w zakresie przedmiotu zamówienia lub Oświadczenie Wykonawcy o braku obowiązku posiadania koncesji, zezwolenia, lub licencji wraz z uzasadnieniem. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców, będzie odbywać się wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt.4 SIWZ, stanowiących załączniki do złożonych przez Wykonawców ofert.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania powyższego warunku Wykonawca składa wraz z ofertą wykaz wykonanych przez Wykonawcę dostaw aparatu (minimum 3 dostawy w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia), z podaniem dat wykonania, wartością oraz dokumentami potwierdzającymi, że dostawy zostały wykonane należycie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Dokument/dokumenty (Certyfikat CE i/lub Deklaracja Zgodności i/lub wpis (ewentualnie zgłoszenie) do Rejestru Wyrobów Medycznych), potwierdzający, że oferowane urządzenie spełnia wymagania przewidziane ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010 r., (Dz. U. z 2010r., Nr 107, poz. 679) - kserokopie dokumentu/ów załączyć do oferty. Materiały informacyjne dotyczące oferowanego analizatora (np. katalogi, foldery - w języku polskim, zawierające wszystkie wymagane informacje wynikające z opisu przedmiotu zamówienia w SIWZ) - załączyć do oferty.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oferta każdego Wykonawcy musi zawierać:Opis przedmiotu zamówienia zawierający parametry techniczno-użytkowe urządzenia, wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Załącznik nr 1 do SIWZ - załączyć do oferty. Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę - Załącznik nr 2 do SIWZ - załączyć do oferty. Formularz oferty - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę - Załącznik nr 3 do SIWZ. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust 1 uPzp - Załącznik nr 4 do SIWZ - załączyć do oferty. Koncesja, zezwolenie lub licencja - (jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania) potwierdzająca, uprawnienia Wykonawcy do wykonywania czynności w zakresie przedmiotu zamówienia lub Oświadczenie Wykonawcy o braku obowiązku posiadania koncesji, zezwolenia, lub licencji wraz z uzasadnieniem - załączyć do oferty. Wykaz wykonanych przez Wykonawcę dostaw aparatu wraz z referencjami (wg pkt. 4.1 c SIWZ) - załączyć do oferty. Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp - Załącznik nr 5 do SIWZ - załączyć do oferty. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy a w stosunku do osób fizycznych Oświadczenie (Załącznik nr 5a do SIWZ) w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp - załączyć do oferty. Oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków i składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne - wg pkt. 4.2 c) SIWZ - załączyć do oferty. Dokument/dokumenty (Certyfikat CE i/lub Deklaracja Zgodności i/lub wpis (ewentualnie zgłoszenie) do Rejestru Wyrobów Medycznych), potwierdzający, że oferowane urządzenie spełnia wymagania przewidziane ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010 r. - wg pkt 4.3 SIWZ - załączyć do oferty. Materiały informacyjne dotyczące oferowanego analizatora (np. katalogi, foldery - w języku polskim) zawierające wszystkie wymagane informacje wynikające z opisu przedmiotu zamówienia w SIWZ) - załączyć do oferty.Dowód wpłaty wadium - wg pkt. 6.2 SIWZ - załączyć do oferty.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli dotyczy). Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (jeżeli dotyczy).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku: - wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego; - zmiany stawki podatku VAT na produkty objęte zamówieniem, wprowadzonej właściwymi przepisami.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalznin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pałuckie Centrum Zdrowia Sp. z o. o. - ul. Szpitalna 30, 88-400 Żnin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat w siedzibie Zamawiającego..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŻNINA
- "POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI ORAZ UBEZPIECZENIE POJAZDÓW POWIATU ŻNIŃSKIEGO I SZKÓŁ NIEPUBLICZNYCH Z TERENU POWIATU ŻNIŃSKIEGO"
- Dostawa środków kontrastowych oraz elementów wymiennych do strzykawki automatycznej dla Pałuckiego Centrum Zdrowia Sp. z o. o. w Żninie
- "Modernizacja drogi powiatowej nr 2306C Piotrkowice - Słębowo od km 12+160 do km 13+280 na dł. 1,120 km i modernizacja drogi powiatowej nr 2304C Słabomierz - Żnin (na ul. Traugutta w m. Żnin)"
- ROBOTY BUDOWLANO-REMONTOWE NA OBIEKCIE PAROWOZOWNI W ŻNINIE
- Zakup systemów i urządzeń podnoszących bezpieczeństwo informacji w Starostwie Powiatowym w Żninie oraz w 6 jednostkach organizacyjnych Powiatu Żnińskiego celem zwiększenia poziomu cyberbezpieczeństwa.
- Oczyszczanie pomieszczeń w piwnicy budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Żninie przy ul. Dąbrowskiego 14
więcej: przetargi w Żninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa aparatury laboratoryjnej i sprzętu medycznego na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie (130)
- Dostawa środków kontrastowych oraz elementów wymiennych do strzykawki automatycznej dla Pałuckiego Centrum Zdrowia Sp. z o. o. w Żninie
- Dostawa odczynników do koagulologii wraz z dzierżawą analizatora głównego i zastępczego
- zakup i dostawa: odczynników wraz z dzierżawą analizatora do identyfikacji i oznaczania lekowrażliwości drobnoustrojów w MIC i SIR oraz wirówki laboratoryjna dla Działu Diagnostyki Laboratoryjnej.
- Dostawa odczynników i materiałów eksploatacyjnych wraz z dzierżawą sprzętu do badań immunohematologicznych na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o.
- Zakup automatycznego analizatora do analizy proteinogramów, hemoglobiny glikowanej oraz immunotypowania wraz z podłączeniem do systemu Szpitala
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.