eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźDoręczanie przekazów pieniężnych, osobom uprawnionym do otrzymania świadczeń z pomocy społecznej oraz ich drukowanie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-02-20

Łódź: Doręczanie przekazów pieniężnych, osobom uprawnionym do otrzymania świadczeń z pomocy społecznej oraz ich drukowanie
Numer ogłoszenia: 72422 - 2013; data zamieszczenia: 20.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 25030 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi, ul. Piotrkowska 149, 90-440 Łódź, woj. łódzkie, tel. 0-42 6324034, faks 0-42 6324130.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Doręczanie przekazów pieniężnych, osobom uprawnionym do otrzymania świadczeń z pomocy społecznej oraz ich drukowanie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zmówienia: przedmiotem zamówienia jest drukowanie oraz doręczanie przekazów pieniężnych, osobom uprawnionym do otrzymania świadczeń z pomocy społecznej. 2. Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 64 11 00 00 - 0 usługi pocztowe 3. Przekazy pieniężne w ilości 16 500 szt. będą dostarczane klientom Miejskiego Ośrodka Społecznej II Wydział Pracy Środowiskowej przy ul. Grota - Roweckiego 30, na terenie miasta Łodzi i innych miejscowości na terenie całego kraju. 4. Liczba przekazów pieniężnych określona w pkt.3 jest wielkością orientacyjną. 5. Doręczanie przekazów pieniężnych adresatom powinno odbywać się na zasadach określonych w § 35 i § 38 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 9 stycznia 2004 roku w sprawie warunków wykonywania powszechnych usług pocztowych / Dz.U. Nr 5 poz. 34 z późniejszymi zmianami/. 6. Wykonawca powinien posiadać minimum 7 placówek na terenie II Wydziału Pracy Środowiskowej obejmującego swym zasięgiem terytorialnym Centrum Obsługi Mieszkańców dzielnicy Śródmieścia oraz dzielnicy Widzew przeznaczonych do obsługi klienta ( odbioru przekazów ), czynnych 5 dni w tygodniu przez minimum 8 godzin dziennie. 7. Realizacja zamówienia przez Wykonawcę będzie odbywać się w następujący sposób: a) Zamawiający przekaże na 3 dni robocze przed datą nadania przekazów pieniężnych, Wykonawcy informację za pomocą nośnika elektronicznego sporządzanego w dwóch egzemplarzach, zawierającą następujące dane: - imię i nazwisko adresata, - adres, - nr nadania, - kwotę i opłatę w złotych. b) przekazanie przez Zamawiającego na konto Wykonawcy kwoty środków pieniężnych na realizację przekazów; c) doręczanie przekazów pieniężnych adresatowi winno nastąpić w terminie nie dłuższym niż 4 dni roboczych od dnia otrzymania przez Wykonawcę środków finansowych; d) przekazanie Zamawiającemu zestawienia przekazów pieniężnych, zawierającego co najmniej: - imię i nazwisko; - adres zamieszkania lub pobytu osoby uprawnionej do wypłaty; - kwotę do wypłaty; - adnotację o doręczeniu e) kwota świadczenia może być wypłacona wyłącznie adresatowi, z zastrzeżeniem litery f i g; f) kwota świadczenia może być wypłacona także osobie posiadającej jednorazowe pisemne upoważnienie udzielone przez adresata i potwierdzone przez pracownika Zamawiającego, imienną pieczątką i podpisem oraz pieczątką nagłówkową Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej II Wydział Pracy Środowiskowej ul. Grota -Roweckiego 30; g) w przypadku pobytu w szpitalu jednorazowe pisemne upoważnienie udzielone przez adresata musi być potwierdzone przez lekarza jego podpisem i imienną pieczątką oraz pieczęcią szpitala; h) Wykonawca jest zobowiązany doręczyć przekaz adresatowi w ciągu maksymalnie 4 dni od daty otrzymania od Zamawiającego zestawienia wypłat i środków pieniężnych na wypłaty; i) w przypadku nieobecności adresata w miejscu zamieszkania lub pobytu przekaz będzie awizowany. Od następnego dnia po awizowaniu adresat będzie mógł odebrać przekaz w punkcie kasowym wskazanym przez Wykonawce na awizie; j) w przypadku nie zgłoszenia się adresata po odbiór przekazu, placówka kasowa w której jest on przechowywany przekazuje najpóźniej w siódmym dniu licząc od dnia następnego po pozostawieniu pierwszego zawiadomienia, powtórne zawiadomienie o możliwości jego odbioru. Termin odbioru przekazów w placówce kasowej wynosi 14 dni od dnia następnego po dniu doręczenia zawiadomienia; k) Wykonawca zobowiązany jest przetwarzać przekazane przez Zamawiającego dane osobowe adresatów wyłącznie w zakresie i celu przewidzianym w umowie oraz zabezpieczyć te dane zgodnie z ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych / Dz. U. z 2002 roku nr 101 poz. 926 z późniejszymi zmianami /; l) drukowanie ( wypełnienie ) przez Wykonawcę przekazów pieniężnych następuje na podstawie informacji przekazanych przez Zamawiającego. 8. Płatność za realizacje przedmiotu zamówienia następować będzie przelewem na konto Wykonawcy w terminie 30 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury przez Zamawiającego. 9. Faktura będzie wystawiona raz w miesiącu. 10. Wymagania stawiane Wykonawcy: a) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość opisaną dla przedmiotu zamówienia; b) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy; c) ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy; d) określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów faks oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 11. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00-0.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • InPost Sp. z o.o,, ul. Malborska 130, 30-624 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 82500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 73590,00

  • Oferta z najniższą ceną: 73590,00 / Oferta z najwyższą ceną: 84150,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.