Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-04-01
Istebna: DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO OZNACZANIA POZIOMU IGE-SPECYFICZNYCH W SYSTEMIE PANELOWYM Z DZIERŻAWĄ SPRZĘTU NIEZBĘDNEGO DO AUTOMATYCZNEGO WYKONANIA BADAŃ ORAZ ANALIZY WYNIKÓW
Numer ogłoszenia: 72423 - 2010; data zamieszczenia: 01.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzkie Centrum Pediatrii "Kubalonka" w Istebnej , Istebna 500, 43-470 Istebna, woj. śląskie, tel. 033 8575600, 8575606, faks 033 8575630.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wcpkubalonka.com
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO OZNACZANIA POZIOMU IGE-SPECYFICZNYCH W SYSTEMIE PANELOWYM Z DZIERŻAWĄ SPRZĘTU NIEZBĘDNEGO DO AUTOMATYCZNEGO WYKONANIA BADAŃ ORAZ ANALIZY WYNIKÓW.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa odczynników do oznaczania poziomu IgE-specyficznych w systemie panelowym z dzierżawą sprzętu niezbędnego do automatycznego wykonania badań oraz analizy wyniku. Warunki graniczne: 1) Zestaw zawiera wszystkie odczynniki oraz ewentualne materiały zużywalne potrzebne do wykonania badania 2) Dostawca zapewni dostępność paneli obejmujących najważniejsze alergeny: - wziewne - pokarmowe - mieszankę paneli wziewnych i pokarmowych - panel zawierający jad pszczoły i osy 3) Jeden panel przeznaczony jest dla jednego pacjenta 4) Wynik podawany jest w jednostkach międzynarodowych oraz przyporządkowany jest do standardowych sześciu klas 5) Ilość surowicy potrzebna do wykonania oznaczenia nie większa niż 300?l 6) Czas wykonania badania nie przekracza 5 godzin 7) Zostanie dostarczony panel umożliwiający kontrolę jakości lub zostanie zapewniona inna forma kontroli jakości metody 8) Dostawca zapewni kompletny sprzęt (w szczególności aparat samodzielnie pracujący, z automatycznym poborem, dozowaniem i aspiracją odczynników, będący kompletnym zestawem bez konieczności zakupu dodatkowego sprzętu) konieczny do automatycznego wykonania badań - inkubacji paneli, wraz z niezbędnym oprogramowaniem i aplikacjami na wymagane testy 9) Sprzęt musi posiadać aktualne badanie techniczne dopuszczające do pracy w laboratorium - stosowne dokumenty należy dostarczyć wraz ze sprzętem 10) Dostawca zapewni bezpłatne szkolenie pracowników obsługujących sprzęt 11) Dostawca zapewni sprzęt komputerowy (komputer stacjonarny z monitorem lub komputer przenośny z oprogramowaniem i drukarkę) oraz urządzenia umożliwiające automatyczny odczyt wyników badań, ich opracowanie, jeżeli to konieczne, wydruk wyniku badania jako pojedyncze sprawozdanie dla jednego pacjenta oraz archiwizację wyników badań. Sprzęt musi posiadać aktualne badanie techniczne dopuszczające do pracy w laboratorium - stosowne dokumenty należy dostarczyć wraz ze sprzętem 12) Wymagane jest oprogramowanie w języku polskim Wymagane dokumenty: 1) Metryki i instrukcje wykonania oznaczenia 2) Deklaracje CE 3) Karty charakterystyki substancji niebezpiecznych Zamówienie obejmuje dostawę według asortymentu, ilości i zgodnie z warunkami wskazanymi w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00 - Różne produkty lecznicze 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie będzie wymagane.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Wypełnioną i podpisaną ofertę (na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ) wraz z wypełnionym formularzem cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ) 2.Oświadczenie Wykonawcy (załącznik nr 3) 3.Parafowany przez wykonawcę wzór umowy (na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 i nr 5 do SIWZ).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wcpkubalonka.com
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzkie Centrum Pediatrii Kubalonka w Istebnej
43-470 Istebna 500.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.04.2010 godzina 09:45, miejsce: Wojewódzkie Centrum Pediatrii Kubalonka w Istebnej 43-470 Istebna 500 SEKRETARIAT.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa różnych produktów leczniczych
- Dostawa odczynników do badań genetycznych
- Dostawa leku do SPZOZ w Bychawie.
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych niezbędnych do wykonania badań wraz z dzierżawą analizatora
- Leki ogólne, środki spożywcze specjalnego przeznaczenia, suplementy diety, wyroby medyczne (II)
- ZAKUP ODCZYNNIKÓW, MATERIAŁÓW KONTROLNYCH, KALIBRATORÓW I MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH DO WYKONYWANIA ANALIZY OGÓLNEJ MOCZU WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORÓW
więcej: Różne produkty lecznicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.