Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-07
Koszalin: Ochrona fizyczna osób i mienia w obiektach Sądu Rejonowego w Koszalinie przy ul. Gen. Wł. Andersa 17 oraz przy ul. A. Grottgera 4
Numer ogłoszenia: 72427 - 2009; data zamieszczenia: 07.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Koszalinie , ul. gen. Wł. Andersa 34, 75-950 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3428609, faks (094) 347-69-60, 342-29-07.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona fizyczna osób i mienia w obiektach Sądu Rejonowego w Koszalinie przy ul. Gen. Wł. Andersa 17 oraz przy ul. A. Grottgera 4.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem umowy jest świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach Sądu Rejonowego w Koszalinie przy ul. Gen. Wł. Andersa 17 oraz przy ul. A. Grottgera 4 obejmującej: - stałą bezpośrednią ochronę wykonywaną w dni pracy Sądu w godzinach od 6.30 do 21.00 przez jednego pracownika ochrony posiadającego poświadczenie bezpieczeństwa wymagane przy dostępie do informacji niejawnych opatrzonych klauzulą co najmniej poufne- w obiekcie przy ul. Gen. Wł. Andersa 17, - stałą bezpośrednią ochronę wykonywaną w dni pracy Sądu w godzinach od 8.30 do 15.30 przez jednego pracownika ochrony posiadającego poświadczenie bezpieczeństwa wymagane przy dostępie do informacji niejawnych opatrzonych klauzulą co najmniej poufne - w obiekcie przy ul. Gen. Wł. Andersa 17, - stałą bezpośrednią ochronę wykonywaną w dni pracy Sądu w godzinach od 6.30 do 21.00 przez jednego pracownika ochrony posiadającego poświadczenie bezpieczeństwa wymagane przy dostępie do informacji niejawnych opatrzonych klauzulą co najmniej poufne - w obiekcie przy ul. A. Grottgera 4, - stały dozór sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych - przez wszystkie dni tygodnia, przez 24 godziny na dobę - z obiektów przy ul. Gen. Wł. Andersa 17 oraz przy ul. A. Grottgera 4, - zapewnienie grupy interwencyjnej na pilne wezwanie. 1. Zakres usługi wykonywanej w obiekcie przy ul. Gen. Wł. Andersa 17: 1.1. pobieranie klucza przed godz. 6.30 od dyżurnego ochrony obiektu przy ul. Gen. Wł. Andersa 34 oraz zwrot klucza po zamknięciu obiektu o godz. 21.00 do dyżurnego ochrony obiektu przy ul. Gen. Wł. Andersa 34, 1.2. otwieranie obiektu o godz. 6.30 oraz zamykanie i zabezpieczanie obiektu o godz. 21.00, 1.3. wydawanie kluczy (za pokwitowaniem) uprawnionym pracownikom Zamawiającego oraz ich odbieranie po zakończeniu pracy, 1.4. wydawanie kluczy osobom wykonującym usługi utrzymania czystości na terenie obiektu oraz odbieranie od nich kluczy a także rejestrowanie godzin pracy tych osób, 1.5. kontrola osób wchodzących do budynku pod kątem posiadania niebezpiecznych przedmiotów, 1.6. wzywanie osób do opuszczenia obiektu w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na jego terenie lub stwierdzenia zakłócenia porządku, 1.7. zatrzymanie sprawców czynów zabronionych i przekazanie ich policji, 1.8. ochrona obiektu przed włamaniem, kradzieżą mienia, dewastacją i innymi zamachami na mienie będące własnością Zamawiającego, 1.9. zabezpieczanie śladów i innych dowodów czynów zabronionych popełnionych na terenie obiektu, 1.10. sprawdzanie zabezpieczenia obiektu i pomieszczeń, 1.11. bieżące informowanie Zamawiającego o nieprawidłowościach w zabezpieczeniu mienia, 1.12. działania zmierzające do uniemożliwienia powstania szkód i ich minimalizacji w przypadku wybuchu pożaru i innych zdarzeń losowych, 1.13. monitorowanie drogą radiową obiektu w zakresie powiadomienia o włamaniu i sygnalizacji napadu, 1.14. przyjmowanie sygnałów alarmowych i informacyjnych z dozorowanego obiektu do bazy elektronicznego systemu ostrzegania, 1.15. zdalne kontrolowanie urządzeń alarmowych zainstalowanych w nadzorowanym obiekcie, 1.16. pełne rejestrowanie przychodzących z dozorowanego obiektu sygnałów alarmowo - informacyjnych, 1.17. obsługa monitoringu wizyjnego, 1.18. bezzwłoczne wysyłanie grupy interwencyjnej - patrolu samochodowego, a w razie potrzeby powiadomienie o alarmie dyżurnego Komendy Miejskiej Policji w celu podjęcia wspólnych działań, 1.19. utrzymanie ładu i porządku publicznego. 2. Zakres usługi wykonywanej w obiekcie przy ul. A. Grottgera 4: 2.1. pobieranie klucza przed godz. 6.30 od dyżurnego ochrony obiektu przy ul. Gen. Wł. Andersa 34 oraz zwrot klucza po zamknięciu obiektu o godz. 21.00 do dyżurnego ochrony obiektu przy ul. Gen. Wł. Andersa 34, 2.2. otwieranie obiektu o godz. 6.30 oraz zamykanie i zabezpieczanie obiektu o godz. 21.00, 2.3. wydawanie kluczy (za pokwitowaniem) uprawnionym pracownikom Zamawiającego oraz ich odbieranie po zakończeniu pracy, 2.4. wydawanie kluczy osobom wykonującym usługi utrzymania czystości na terenie obiektu oraz odbieranie od nich kluczy a także rejestrowanie godzin pracy tych osób, 2.5. kontrola osób wchodzących do budynku pod kątem posiadania niebezpiecznych przedmiotów, 2.6. wzywanie osób do opuszczenia obiektu w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na jego terenie lub stwierdzenia zakłócenia porządku, 2.7. zatrzymanie sprawców czynów zabronionych i przekazanie ich policji, 2.8. ochrona obiektu przed włamaniem, kradzieżą mienia, dewastacją i innymi zamachami na mienie będące własnością Zamawiającego, 2.9. zabezpieczanie śladów i innych dowodów czynów zabronionych popełnionych na terenie obiektu, 2.10. sprawdzanie zabezpieczenia obiektu i pomieszczeń, 2.11. bieżące informowanie Zamawiającego o nieprawidłowościach w zabezpieczeniu mienia, 2.12. działania zmierzające do uniemożliwienia powstania szkód i ich minimalizacji w przypadku wybuchu pożaru i innych zdarzeń losowych, 2.13. monitorowanie drogą radiową obiektu w zakresie powiadomienia o włamaniu i sygnalizacji napadu, 2.14. przyjmowanie sygnałów alarmowych i informacyjnych z dozorowanego obiektu do bazy elektronicznego systemu ostrzegania, 2.15. zdalne kontrolowanie urządzeń alarmowych zainstalowanych w nadzorowanym obiekcie, 2.16. pełne rejestrowanie przychodzących z dozorowanego obiektu sygnałów alarmowo - informacyjnych, 2.17. obsługa monitoringu wizyjnego, 2.18. bezzwłoczne wysyłanie grupy interwencyjnej - patrolu samochodowego, a w razie potrzeby powiadomienie o alarmie dyżurnego Komendy Miejskiej Policji w celu podjęcia wspólnych działań, 2.19. utrzymanie ładu i porządku publicznego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 2.1. Potencjał kadrowy. Wykonawca wskaże do wykonania niniejszego zamówienia co najmniej 2 osoby w obiekcie przy ul. Gen. Wł. Andersa 17 - 1 osoba w godz. 6.30-21.00 i 1 osoba w godz. 8.30-15.30 oraz co najmniej 1 osobę w obiekcie przy ul. Grottgera 4 (w godzinach 6.30-21.00), z których każda posiada wynikający z jednego kontraktu co najmniej 12 miesięczny staż pracy polegającej na ochronie osób i mienia nabyty w ciągu ostatnich 3 lat licząc od dnia składania ofert. 2.2. Doświadczenie. Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat (licząc od dnia wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej 3 trwające co najmniej 12 miesięcy w ramach jednego kontraktu, usługi ochrony osób i mienia na rzecz podmiotów prowadzących działalność zbliżoną do działalności Zamawiającego. 2.3. Potencjał techniczny. Wykonawca musi wykazać się: a) posiadaniem systemu zarządzania jakością ISO 9001-2000 lub równoważnym w zakresie usługi ochrony osób i mienia, b) posiadaniem na terenie miasta Koszalina minimum 4 grup interwencyjnych wyposażonych w samochody, funkcjonujące tak, aby co najmniej jedna z nich mogła podjąć interwencję w czasie maksymalnie 15 minut w dzień i 5 minut w nocy, c) posiadaniem systemu łączności radiowej pozwalającego na radiowe komunikowanie się pracownikowi ochrony oraz grupie interwencyjnej z centrum monitorowania wyposażonym w stację monitorowania (radiowe urządzenie nadawczo odbiorcze funkcjonujące w sieci radiokomunikacji ruchomej lądowej typu dyspozytorskiego), d) posiadaniem możliwości monitorowania obiektów Zamawiającego drogą radiową pozwalającą na stały dozór sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych, e) dysponowaniem pracownikami posiadającymi poświadczenia bezpieczeństwa wymagane przy dostępie do informacji niejawnych opatrzonych klauzulą co najmniej poufne. 2.4. Potencjał finansowo - ekonomiczny Wykonawca musi wykazać się posiadaniem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia na wartość nie mniejszą niż 800.000,00 PLN, które będzie uaktualniane przez cały okres obowiązywania umowy. 2.5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki określone w pkt 2.2. oraz w pkt 2.3. ppkt b. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w pkt 7 niniejszej instrukcji oświadczeń i dokumentów, wg formuły spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do wypełnionego Formularza oferty należy dołączyć: 1.1. oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp - zał. nr 1 do oferty, 1.2. oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp - zał. nr 2 do oferty, 1.3. informację o osobach, które będą skierowane do wykonania zamówienia (Potencjał kadrowy) - zał. nr 3 do oferty, 1.4. informację o doświadczeniu zawodowym Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe). Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji prace zostały wykonane należycie - zał. nr 4 do oferty, 1.5. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.6. Koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz. U. z 2005 r. Nr 145 poz. 1221 z późn. zm.), 1.7. zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi potwierdzające, iż Wykonawca posiada wdrożony system zarządzania jakością ISO 9001-2000 lub równoważny, 1.8. wykaz pojazdów, którymi dysponuje Wykonawca przeznaczonych dla grup interwencyjnych - zał. nr 5 do oferty, 1.9. Pozwolenie Radiowe Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej na używanie radiowych urządzeń nadawczo - odbiorczych pracujących w sieci radiokomunikacji ruchomej lądowej typu dyspozytorskiego obejmującej swym zasięgiem miasto Koszalin, 1.10. Pozwolenie Radiowe Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej na używanie radiowych urządzeń nadawczo - odbiorczych pracujących w sieci typu monitorowanie systemów alarmowych, obejmującej swym zasięgiem miasto Koszalin, 1.11. aktualne poświadczenia bezpieczeństwa pracowników bezpośrednio wykonujących zamówienie, wymagane przy dostępie do informacji niejawnych opatrzonych klauzulą co najmniej poufne, 1.12. polisę lub inny dokument ubezpieczenia (w przypadku braku polisy) potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż wymagana przez Zamawiającego, 1.13. pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt .1.6. składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości oraz nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio do kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: 4.1. Podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4.2. Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. 1.1., 1.12. powinny być złożone przez każdy podmiot..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Doświadczenie - okres prowadzonej działalności w zakresie bezpośredniej ochrony fizycznej - 10
- 3 - Doświadczenie - ilość budynków objętych wykonaną lub wykonywaną w okresie prowadzonej działalności usługą ochrony mienia i osób o charakterze i z - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://koszalin.so.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Koszalinie
75-950 Koszalin
ul. Gen. Wł. Andersa 34 - pok. 90.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Koszalinie 75-950 Koszalin ul. Gen. Wł. Andersa 34 - pok. 90 lub 91.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Przeglądy serwisowe ciągników z uwagi na przepracowane motogodziny
- Ochrona fizyczna osób i mienia w budynku przy ul. Wł. Andersa 34 w Koszalinie będącym siedzibą Prokuratury Okręgowej w Koszalinie oraz Sądu Rejonowego w Koszalinie
- Bieżące utrzymanie i konserwacja urządzeń sygnalizacji świetlnych w ciągach dróg wojewódzkich na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Koszalinie
- Dostawa części eksploatacyjnych do maszyn drogowych tj. noży do kosiarek bijakowych i frezarki do pni
- Czyszczenie separatorów wraz z wywozem i utylizacją odpadów w ciągach dróg wojewódzkich na terenie działania RDW w Chojnie
- DZP.261.6.2025 Obsługa i serwis stacji uzdatniania wody wraz z sukcesywną dostawą środków chemicznych dla Parku Wodnego Koszalin
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona fizyczna osób i mienia w budynku przy ul. Wł. Andersa 34 w Koszalinie będącym siedzibą Prokuratury Okręgowej w Koszalinie oraz Sądu Rejonowego w Koszalinie
- Ochrona fizyczna osób, obiektu i mienia Sądu Rejonowego w Kołobrzegu
- Ochrona dronowa Parku Zakrzówek w Krakowie.
- Ochrona fizyczna osób wraz z zapewnieniem grupy interwencyjnej
- Świadczenie usług ochrony fizycznej, mienia i obiektów Prokuratury Regionalnej w Szczecinie przy ul. Mickiewicza 151d, 153 i ul. Brzozowskiego 1,2 oraz przy ul. Edmunda Bałuki 11 w Szczecinie
- Świadczenie usługi całodobowej ochrony oraz dozoru osób i mienia w budynkach Wejherowskiego Centrum Kultury - Filharmonii Kaszubskiej i Kamienicy Sztuki, wraz z konwojowaniem wartości pieniężnych.
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.