To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-03-08
Starogard Gdański: Obsługa bankowa Gminy Miejskiej Starogard Gdański.
Numer ogłoszenia: 72434 - 2012; data zamieszczenia: 08.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 43434 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Starogard Gdański, ul. Gdańska 6, 83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, tel. 58 5306006, faks 58 5306111.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa bankowa Gminy Miejskiej Starogard Gdański..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług bankowych dla Gminy Miejskiej Starogard Gdański, obejmujących prowadzenie rachunku Gminy Miejskiej Starogard Gdański i rachunków jej jednostek oraz innych usług wymienionych w tej dokumentacji przez okres 5 lat. Przedmiot zamówienia obejmuje: (podane w pkt l i 2 ilości rachunków mogą ulegać zmianom) 1) otwarcie i prowadzenie rachunku podstawowego i 17 rachunków pomocniczych Gminy Miejskiej Starogard Gdański. Budżet Gminy Miejskiej Starogard Gdański na rok 2012 kształtuje się na poziomie 140 mln zł. Przewidywany średni dzienny stan środków na rachunku: 1-2 mln zł. 2) otwarcie i prowadzenie 19 rachunków podstawowych i 23 rachunków pomocniczych gminnych jednostek organizacyjnych: 1. Publiczna Szkoła Podstawowa Nr l im. Henryka Sienkiewicza, ul. Zblewska 18: r-ek podstawowy + 1 rachunek pomocniczy; 2. Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Marii Konopnickiej, ul. Jana III Sobieskiego 6a: r-ek podstawowy + 1 rachunek pomocniczy; 3. Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Władysława Broniewskiego, ul. Gen. Józefa Wybickiego 17: r-ek podstawowy + 1 rachunek pomocniczy; 4. Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 4 im. Juliusza Słowackiego, AL Jana Pawła II4: r-ek podstawowy + 1 rachunek pomocniczy; 5. Publiczne Gimnazjum Nr l im. Mikołaja Kopernika, AL Jana Pawła II10: r-ek podstawowy + 1 rachunek pomocniczy; 6. Publiczne Gimnazjum Nr 2 im Adama Mickiewicza, ul. Romualda Traugutta 2: r-ek podstawowy + 1 rachunek pomocniczy; 7. Publiczne Gimnazjum Nr 3 im. Stanisława Staszica, ul. 2 Pułku Szwoleżerów Rokitnianskich 4: r-ek podstawowy + 1 rachunek pomocniczy; 8. Zespól Szkol Publicznych im. Jana Pawła II; Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 6, Publiczne Gimnazjum Nr 4, ul. Bpa Konstantego Dominika 32: r-ek podstawowy + 1 rachunek pomocniczy; 9.Miejski Zespól Obsługi Przedszkoli i Placówek Oświatowych, ul.Sikorskiego 26: r-ek podstawowy + 4 rachunki pomocnicze; 10. Miejskie Przedszkole Publiczne Nr 2, AL Jana Pawła II 7: r-ek podstawowy + 1 rachunek pomocniczy; 11. Miejskie Przedszkole Publiczne Nr 3, AL Wojska Polskiego 8b: r-ek podstawowy + 1 rachunek pomocniczy; 12. Miejskie Przedszkole Publiczne Nr 4, ul. Władysława Reymonta 7: r-ek podstawowy + 1 rachunek pomocniczy; 13. Miejskie Przedszkole Publiczne Nr 5 im. Janusza Korczaka, AL Jana Paw ła II 8: r-ek podstawowy + 1 rachunek pomocniczy; 14. Miejskie Przedszkole Publiczne Nr 6, AL Jana Pawła II 5: r-ek podstawowy + 1 rachunek pomocniczy; 15. Miejskie Przedszkole Publiczne Nr 8, Os. Konstytucji 3 Maja 15: r-ek podstawowy + 1 rachunek pomocniczy; 16. Miejskie Przedszkole Publiczne Nr 10, Os. 60-lecia Odzyskania Niepodległości Polski 8: r-ek podstawowy + 1 rachunek pomocniczy; 17. Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, al. Jana Pawła II 6: r-ek podstawowy + 2 rachunki pomocnicze; 18. O środek Sportu i Rekreacji, ul. Olimpijczyków Starogardzkich: r-ek podstawowy + 1 rachunek pomocniczy; 19. Miejski Zakład Komunikacji, ul. Tczewska 20 : r-ek podstawowy + 1 rachunki pomocniczy; 3) realizacja poleceń przelewu na rachunki zamawiającego w banku obsługującym, 4) realizacja poleceń przelewu na rachunki zamawiającego w innych bankach (łączna przewidywana ilość operacji -przelewów dziennie: 25-30), 5) obsługa płatności masowych, 6) przyjmowanie wpłat gotówkowych, 7) dokonywanie wypłat gotówkowych, 8) sporządzanie wyciągów dziennych (po zmianie salda), 9) usługa typu home-banking dla jednostek Zamawiającego zainteresowanych / spośród wskazanych w pkt 27, zapewniająca podanie do godz. 13 - tej danego dnia aktualnego stanu rachunków, 10) uruchomienie kredytu w rachunku bieżącym do wysokości ok. 2,5 mln zł. (podana kwota ma charakter szacunkowy i na tym etapie służy wyłącznie ocenie warunków kredytu podanych w ofertach)...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.10.00.00 - (3) Usługi bankowe i inwestycyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BANK SPÓŁDZIELCZY W STAROGARDZIE GDAŃSKIM
jakie przetargi wygrała firma
BANK SPÓŁDZIELCZY W STAROGARDZIE GDAŃSKIM
- Bank Spółdzielczy w Starogardzie Gdańskim, ul. Rynek 8, 83-200 Starogard Gdański, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 752483,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 690500,00
Oferta z najniższą ceną: 690500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 690500,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z STAROGARDU GDAŃSKIEGO
- Remont nawierzchni drogi powiatowej nr 2721G w miejscowości Lubichowo
- Ratujemy szpital dla kotów - modernizacja dachu i budynku schroniska dla bezdomnych zwierząt w Starogardzie Gdańskim - budżet obywatelski
- Remont nawierzchni drogi powiatowej nr 2711G na odcinku Lipinki Królewskie-Lubichowo polegający na usunięciu przełomów typu ciężkiego
- DOSTAWA KONTRASTÓW I WYROBÓW MEDYCZNYCH DLA ZAKŁADU DIAGNOSTYKI OBRAZOWEJ I ODDZIAŁU INTENSYWNEGO NADZORU KARDIOLOGICZNEGO
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku II postępowanie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.