To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-24
Ogłoszenie nr 72436 - 2017 z dnia 2017-04-24 r.
Zakopane: Sukcesywny zakup paliw płynnych poprzez tankowanie pojazdów będących w dyspozycji Zamawiającego na stacji paliw Wykonawcy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 58159-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: TESKO Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Spółka z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
49002384300000, ul.
ul. Szymony
,
34500
Zakopane, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
18 20 25 614, faks
18 20 25 637, e-mail
mwalega@tesko.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.tesko.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Komunalna Spółka Prawa Handlowego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywny zakup paliw płynnych poprzez tankowanie pojazdów będących w dyspozycji Zamawiającego na stacji paliw Wykonawcy
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):2-ZP/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowy zakup paliw: benzyny bezołowiowej oraz oleju napędowego do pojazdów Zamawiającego, spełniających normy: PN:EN 590:2013-12 i PN:EN 228:2013-04 oraz wymogi Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2015 poz. 1680) na stacji paliw Wykonawcy. 2. Szacunkowe ilości paliw płynnych, będących przedmiotem zakupu: - BENZYNA BEZOŁOWIOWA 95 - 15 000 litrów, - OLEJ NAPĘDOWY Ekodiesel - 180 000 litrów, 3. Oferowana w sprzedaży przez Wykonawcę Benzyna bezołowiowa 95 powinna odpowiadać Polskiej Normie PN-EN 22:2013-04 "Paliwa do pojazdów samochodowych. Benzyna Bezołowiowa. Wymagania i metody badań" oraz Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 09.10.2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych, przy czym przepisy rozporządzenia są bezwzględnie obowiązujące. 4. Oferowana w sprzedaży przez Wykonawcę benzyna bezołowiowa 95 musi być zgodna na dzień składania ofert z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa. W przypadku zmiany przepisów lub ich zastąpienia innymi przepisami kupowana przez Zamawiającego benzyna bezołowiowa 95 musi spełniać wymagania wynikające z przepisów obowiązujących na dzień sprzedaży. 5. Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany obowiązany jest okazać "świadectwo jakości paliwa" potwierdzające zgodność zatankowanego paliwa z wymaganiami Polskich Norm oraz przepisów obowiązujących w tym zakresie. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do pobierania prób zatankowanego paliwa i przekazywania ich do niezależnego laboratorium celem sprawdzenia jego jakości. 7. Ujawnienie niezgodności parametrów fizykochemicznych próbki paliw z przedstawionymi w ofercie będzie uznawane za niezgodne z zamówieniem, a Wykonawca zostanie obciążony kosztami badań laboratoryjnych oraz karami wynikającymi z zapisów umowy. 8. Wykonawca winien posiadać co najmniej jedną stację paliw na terenie miasta Zakopane (należy wskazać lokalizację tejże stacji w ofercie przetargowej) posiadającą system monitoringu wizyjnego. Stacja paliw musi spełniać wymogi przewidziane przepisami dla stacji paliw, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 listopada 2005r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1853). 9. Możliwość tankowania samochodów Zamawiającego przez 7 dni w tygodniu (również w święta i dni ustawowo wolne od pracy) od 6:00 do 24:00. Zamawiający dopuszcza przerwę w otwarciu stacji paliw spowodowaną dostawą paliwa na stację , w takiej sytuacji Wykonawca jest zobowiązany powiadomić Zamawiającego o przerwie z 12 godzinnym wyprzedzeniem. Awaryjne tankowanie według potrzeb po wcześniejszym zgłoszeniu Zamawiającego. 10.Tankowanie paliwa do pojazdów Spółki na stacji paliw Wykonawcy odbywać się będzie bezgotówkowo. Wykonawca wystawiać będzie fakturę VAT (maksymalnie dwa razy w miesiącu) która musi zawierać: datę tankowania, rodzaj i ilość pobranego paliwa, cenę jednostkową jednego litra paliwa z uwzględnieniem upustu/marży, markę i numer rejestracyjny pojazdu, nazwisko i imię osoby pobierającej, czytelny podpis osoby pobierającej. 11. Faktury VAT mają spełniać aktualnie obowiązujące przepisy prawa podatkowego obowiązujące na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. 12. Do każdej faktury Wykonawca dołączy wykaz każdorazowego tankowania, które powinno zawierać co najmniej: - ilościowe i wartościowe specyfikacje tankowanego paliwa dla poszczególnych pojazdów (wg numerów rejestracyjnych), - datę tankowania, - dane pojazdu tj. nr rejestracyjny, - podpis kierowcy. 13. Szczegółową formę i zakres informacji Zamawiający ustali z Wykonawcą na etapie podpisywania umowy. 14. Wykonawca musi zapewnić możliwość wjazdu na stację pojazdów ciężkich - specjalnych Zamawiającego w tym m.in.: -śmieciarki, -piaskarki, -pługu, -koparki, - autobusów niskopodłogowych klasy MIDI, 15. Zamawiający przekaże Wykonawcy listę z wykazem osób i pojazdów uprawnionych do tankowania. 16. Plombowanie zbiorników paliw pojazdów Zamawiającego będzie następować każdorazowo po zatankowaniu pojazdu przez uprawnionego pracownika stacji paliw Wykonawcy, plombownicą dostarczoną przez Zamawiającego. 17. Oferowany w sprzedaży przez Wykonawcę olej napędowy powinien odpowiadać Polskiej Normie PN-EN 590: 2012-12 "Paliwa do pojazdów samochodowych. Oleje Napędowe. Wymagania i metody badań" oraz Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 09.10.2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych, przy czym przepisy rozporządzenia są bezwzględnie obowiązujące. 18. Oferowana w sprzedaży przez Wykonawcę olej napędowy musi być zgodny na dzień składania ofert z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa. W przypadku zmiany przepisów lub ich zastąpienia innymi przepisami kupowany przez Zamawiającego olej napędowy musi spełniać wymagania wynikające z przepisów obowiązujących na dzień sprzedaży 19. Olej napędowy przeznaczony jest m.in. do zasilania silników w autobusach miejskich spełniających normy emisji spalin Euro 6, pracujących w trudnych warunkach komunikacji miejskiej. 20. W okresie zimowym (od 16 listopada do końca lutego) olej napędowy Ekodiesel powinien być dostosowany do użytku w niskich temperaturach, a zwłaszcza w temperaturach poniżej minus 20oC- tzw. "olej napędowy o polepszonych właściwościach niskotemperaturowych". Zgodnie z Załącznikiem nr 3 do Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
09100000-0
Dodatkowe kody CPV:
09132100-4,
09134100-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164; zm.: Dz. U. z 2016 r. poz. 831, poz. 996, poz. 1020, poz. 1250, poz. 1265, poz. 1579 i poz. 1920., dalej zwana: "Ustawą PZP").
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT793361.34 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 697050.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami drogowymi prowadzonymi przez Powiat Tatrzański w roku 2025
- Remont drogi powiatowej nr 1649K Łysa Polana - Morskie Oko w km od 3+680,00 do km 5+980,00 w miejscowości Brzegi, Powiat Tatrzański
- Sukcesywny zakup paliw płynnych poprzez tankowanie pojazdów na stacji paliw Wykonawcy
- Budowa mediów w Dolinie Kościeliskiej - część I
- "Dostawę fabrycznie nowego samochodu specjalistycznego typu śmieciarka - rok produkcji 2025"
- Wymiana nawierzchni asfaltowej na odcinku od "startej dyżurki" do szlabanu wjazdowego na parking pracowniczy "P" wraz z robotami uzupełniającymi w Szpitalu Powiatowym w Zakopanem
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.