To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-03-08
Libiąż: Dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Samorządowego Nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi w Libiążu.
Numer ogłoszenia: 72446 - 2012; data zamieszczenia: 08.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 44078 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedszkole Samorządowe Nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi, Plac Zwycięstwa 2, 32-590 Libiąż, woj. małopolskie, tel. 32 627 14 24, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Samorządowego Nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi w Libiążu..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego Nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi w Libiążu Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15800000-6 Różne produkty spożywcze, 03220000-9 Warzywa, owoce i orzechy, 15300000-1 Owoce, warzywa i podobne produkty, 15600000-4 Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych. 1)Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą przez cały okres trwania umowy w dni robocze (tj. od poniedziałku do piątku), transportem Wykonawcy na własny koszt i odpowiedzialność: warzywa i owoce - 2 razy w tygodniu: poniedziałki i czwartki w godz. 700 - 830, pozostałe artykuły spożywcze - raz w miesiącu w godz. 800 - 900. 2)Miejscem wykonania zamówienia jest siedziba Zamawiającego tj. budynek Przedszkola Samorządowego Nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi w Libiążu, Plac Zwycięstwa 2, 32-590 Libiąż. 3)Zakres ilościowy oraz asortyment przedmiotu zamówienie został określony w opisie przedmiotu zamówienia - formularzu ofertowo - cenowym, stanowiącym Załączniki nr 1 do siwz. 4)Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia w trakcie realizacji umowy ilościowego zakresu opisanego przedmiotu zamówienia, stanowiącego Załącznik nr 1 do siwz, z przyczyn niezależnych i nieprzewidzianych, za co nie ponosi odpowiedzialności. Podane ilości są wielkościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w zależności od faktycznych potrzeb. 5)W przypadku zmniejszenia ilości przedmiotu zamówienia Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie wynikające ze zrealizowanych dostaw, natomiast w przypadku zwiększenia ilości przedmiotu zamówienia Wykonawca otrzyma wynagrodzenie obliczone po cenach określonych w formularzu ofertowym - cenowym. 6)Każdorazowa wielkość partii dostawy uzgadniana będzie telefonicznie, za pomocą faxu lub poczty elektronicznej w terminie umożliwiającym Wykonawcy sprawne i terminowe zrealizowanie zamówienia. 7)Rozliczenia za wykonywaną dostawę dokonywane będą partiami (etapami), na podstawie dokonywanych zamówień. Wynagrodzenie stanowić będzie iloczyn ilości zamawianych artykułów żywnościowych oraz ceny jednostkowej. 2.Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. CZĘŚĆ A: Artykuły spożywcze - ilość i asortyment określony został w Załączniku nr 1 do siwz. CZĘŚĆ G: Warzywa i owoce - ilość i asortyment określony został w Załączniku nr 1 do siwz..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 03.22.00.00-9, 15.30.00.00-1, 15.60.00.00-4.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: CZĘŚĆ A: Artykuły spożywcze - ilość i asortyment określony został w Załączniku nr 1 do siwz.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Handlowo - Usługowa MEGA Marek Gaj, ul. Witosa 2, 32-067 Tenczynek, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24991,31 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 25743,28
Oferta z najniższą ceną: 21991,98 / Oferta z najwyższą ceną: 25743,28
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: CZĘŚĆ G: Warzywa i owoce - ilość i asortyment określony został w Załączniku nr 1 do siwz.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Mirosław Zaleński Firma Handlowa "FELIX" Sklep ogólnospożywczy
jakie przetargi wygrała firma
Mirosław Zaleński Firma Handlowa "FELIX" Sklep ogólnospożywczy
- Firma Handlowa FELIX Mirosław Zaleński - Sklep Ogólnospożywczy, ul. Floriańska 1a, 32-590 Libiąż, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10132,91 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8876,31
Oferta z najniższą ceną: 8876,31 / Oferta z najwyższą ceną: 11944,30
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LIBIĄŻA
- Świadczenie usług w formie schronienia wraz z wyżywieniem, usługami opiekuńczymi oraz zapewnieniem niezbędnych warunków socjalnych dla 4 bezdomnych osób z terenu Gminy Libiąż
- "Przyjęcie i pobyt bezdomnych zwierząt w schronisku w tym odebranych właścicielowi/opiekunowi wraz z udzieleniem pomocy weterynaryjnej w 2025 roku."
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego z Oddziałami Integracyjnymi w Libiążu w okresie od stycznia do grudnia 2025 roku
więcej: przetargi w Libiążu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów spożywczych na potrzeby Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 7 w Gdańsku w 2025 r. z podziałem na 8 części
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 4 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2025 roku
- Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 21 im. Józefa Lompy w Bytomiu w roku 2025
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. ŚW. JADWIGI ŚLĄSKIEJ W KRYNICZNIE
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej Nr 50 im. Królowej Jadwigi w Warszawie na 2025r
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 4 im. Pluszowego Misia w Olsztynie na rok 2025.
więcej: Warzywa, owoce i orzechy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.