Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-22
Lublin: Usługi kominiarskie w budynkach pozostających w zarządzie ZNK.
Numer ogłoszenia: 7244 - 2009; data zamieszczenia: 22.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Nieruchomości Komunalnych , ul. Grodzka 12, 20-112 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5371200, faks 081 5371201.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.znk.futuro.net.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi kominiarskie w budynkach pozostających w zarządzie ZNK..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są usługi kominiarskie polegające na: a) czyszczeniu przewodów dymowych, spalinowych i wentylacyjnych w następujących czasokresach: - przewody dymowe ( kuchenne i piecowe ) 5 razy w roku, z tym, że 4 razy w okresie od dnia 1 października do dnia 31 maja, - przewody spalinowe 2 razy w roku, - przewody wentylacyjne 1 raz w roku; b) ustalaniu na polecenie Zamawiającego nieprawidłowości funkcjonowania przewodów w okresach między czyszczeniami; c)sporządzaniu opinii i protokołów kominiarskich. 2. Prace będące przedmiotem zamówienia należy wykonać zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. 3. Całość zamówienia obejmuje 320 budynków mieszkalnych i 68 budynków użytkowych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00 - Usługi czyszczenia pieców i kominów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium. Wadium dla całości zamówienia wynosi 830,00 zł (słownie złotych: osiemset trzydzieści 00/100 ) a w przypadku ofert częściowych w niżej podanych wysokościach: Część 1 - 80,00 zł; Część 2 - 40,00 zł; Część 3 - 150,00 zł; Część 4 - 50,00 zł; Część 5 - 70,00 zł; Część 6 - 50,00 zł; Część 7 - 110,00 zł; Część 8 - 280,00 zł. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 30.01.2009 r. do godz. 12:15.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: a) prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (tekst jednolity: Dz.U. z 2007 r. nr 155 poz. 1095, z późn. zmianami); 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: a)wykonywali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania przez okres minimum 12 miesięcy, usługi kominiarskie w co najmniej 10 budynkach, przy czym wymaga się aby były to budynki wielorodzinne, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, b) dysponują lub będą dysponowali co najmniej 1 osobą posiadającą kwalifikacje mistrza w rzemiośle kominiarskim; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: a) posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej usług kominiarskich. Minimalną sumę gwarancyjną ubezpieczenia określa się na kwotę 50.000,- zł; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku, gdy o udzielenie zamówienia Wykonawcy ubiegają się wspólnie, ustanawiają oni pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Wymogi dotyczące Wykonawcy samodzielnie występującego stosuje się odpowiednio do Wykonawców występujących wspólnie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń. Zamawiający sprawdzi ich kompletność i prawidłowość..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca dostarczy: 1.Pisemne oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 1 do specyfikacji). 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Dokumenty uprawniające do wykonywania usług kominiarskich tj. dyplom mistrza w rzemiośle kominiarskim. 4.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów zbiorowych aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy p.z.p. wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Wykaz wykonanych lub wykonywanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia przez okres minimum 12 miesięcy, usług kominiarskich w co najmniej 10 nieruchomościach, przy czym wymaga się aby były to budynki wielorodzinne, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania usług i odbiorców. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie np.: listy referencyjne. Powyższe dotyczy, również usług świadczonych na rzecz Gminy Miasto Lublin. 8.Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Minimalną sumę gwarancyjną ubezpieczenia określa się na kwotę 50.000,- zł. W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunki dotyczące polisy OC mogą być spełnione łącznie. 9.Dodatkowo poza dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunków udziału w postępowaniu, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (np. konsorcjum), do oferty winno być dołączone pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego lub umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie, która wskazuje pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 10. W przypadku zamiaru korzystania z potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia udostępnionych przez inny podmiot Wykonawca złoży wraz z ofertą pisemne zobowiązanie tego podmiotu do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. UWAGA ! 1. Wymienione dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez przedstawiciela Wykonawcy uprawnionego do składania oświadczenia woli w jego imieniu, opatrzone pieczątką imienną. 2. Wszystkie przedkładane dokumenty muszą być aktualne, czyli powinny odzwierciedlać rzeczywisty, nadal utrzymujący się stan faktyczny i prawny. 3. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składają dokument lub dokumenty wymienione w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. 87 poz. 605) 4. Dokumenty dołączone do ofert zostaną przez Zamawiającego włączone do dokumentacji przetargowej i nie będą zwracane Wykonawcom po zakończeniu postępowania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.znk.futuro.net.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Nieruchomości Komunalnych, ul. Grodzka 12, 20 - 112 Lublin, pokój 203.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.01.2009 godzina 12:15, miejsce: Zarząd Nieruchomości Komunalnych, ul. Grodzka 12, 20 - 112 Lublin,sekretariat (pokój nr 100)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rejon I.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi kominiarskie polegające na: 1) czyszczeniu przewodów dymowych, spalinowych i wentylacyjnych w następujących czasokresach: -przewody dymowe ( kuchenne i piecowe ) 5 razy w roku, z tym, że 4 razy w okresie od dnia 1 października do dnia 31 maja. - przewody spalinowe 2 razy w roku - przewody wentylacyjne 1 raz w roku; 2) ustalaniu na polecenie Zamawiającego nieprawidłowości funkcjonowania przewodów w okresach między czyszczeniami; 3) sporządzaniu opinii i protokołów kominiarskich. Zamówienie obejmuje 20 budynków mieszkalnych i 6 budynków użytkowych zlokalizowanych w rejonie I..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rejon II.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi kominiarskie polegające na: 1) czyszczeniu przewodów dymowych, spalinowych i wentylacyjnych w następujących czasokresach: -przewody dymowe ( kuchenne i piecowe ) 5 razy w roku, z tym, że 4 razy w okresie od dnia 1 października do dnia 31 maja, - przewody spalinowe 2 razy w roku, - przewody wentylacyjne 1 raz w roku; 2) ustalaniu na polecenie Zamawiającego nieprawidłowości funkcjonowania przewodów w okresach między czyszczeniami; 3) sporządzaniu opinii i protokołów kominiarskich. Zamówienie obejmuje 11 budynków mieszkalnych i 7 budynków użytkowych zlokalizowanych w rejonie II..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Rejon III.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi kominiarskie polegające na: 1) czyszczeniu przewodów dymowych, spalinowych i wentylacyjnych w następujących czasokresach: -przewody dymowe ( kuchenne i piecowe ) 5 razy w roku, z tym, że 4 razy w okresie od dnia 1 października do dnia 31 maja, - przewody spalinowe 2 razy w roku, - przewody wentylacyjne 1 raz w roku; 2) ustalaniu na polecenie Zamawiającego nieprawidłowości funkcjonowania przewodów w okresach między czyszczeniami; 3) sporządzaniu opinii i protokołów kominiarskich. Zamówienie obejmuje 50 budynków mieszkalnych i 9 budynków użytkowych zlokalizowanych w rejonie III..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Rejon IV.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi kominiarskie polegające na: 1) czyszczeniu przewodów dymowych, spalinowych i wentylacyjnych w następujących czasokresach: -przewody dymowe ( kuchenne i piecowe ) 5 razy w roku, z tym, że 4 razy w okresie od dnia 1 października do dnia 31 maja, - przewody spalinowe 2 razy w roku, - przewody wentylacyjne 1 raz w roku; 2) ustalaniu na polecenie Zamawiającego nieprawidłowości funkcjonowania przewodów w okresach między czyszczeniami; 3) sporządzaniu opinii i protokołów kominiarskich. Zamówienie obejmuje 21 budynków mieszkalnych i 13 budynków użytkowych zlokalizowanych w rejonie IV..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Rejon V.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi kominiarskie polegające na: 1) czyszczeniu przewodów dymowych, spalinowych i wentylacyjnych w następujących czasokresach: -przewody dymowe ( kuchenne i piecowe ) 5 razy w roku, z tym, że 4 razy w okresie od dnia 1 października do dnia 31 maja, - przewody spalinowe 2 razy w roku, - przewody wentylacyjne 1 raz w roku; 2) ustalaniu na polecenie Zamawiającego nieprawidłowości funkcjonowania przewodów w okresach między czyszczeniami; 3) sporządzaniu opinii i protokołów kominiarskich. Zamówienie obejmuje 17 budynków mieszkalnych i 6 budynków użytkowych zlokalizowanych w rejonie V..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Rejon VI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi kominiarskie polegające na: 1) czyszczeniu przewodów dymowych, spalinowych i wentylacyjnych w następujących czasokresach: -przewody dymowe ( kuchenne i piecowe ) 5 razy w roku, z tym, że 4 razy w okresie od dnia 1 października do dnia 31 maja, - przewody spalinowe 2 razy w roku, - przewody wentylacyjne 1 raz w roku; 2) ustalaniu na polecenie Zamawiającego nieprawidłowości funkcjonowania przewodów w okresach między czyszczeniami; 3) sporządzaniu opinii i protokołów kominiarskich. Zamówienie obejmuje 16 budynków mieszkalnych i 9 budynków użytkowych zlokalizowanych w rejonie VI..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Rejon VII.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi kominiarskie polegające na: 1) czyszczeniu przewodów dymowych, spalinowych i wentylacyjnych w następujących czasokresach: -przewody dymowe ( kuchenne i piecowe ) 5 razy w roku, z tym, że 4 razy w okresie od dnia 1 października do dnia 31 maja, - przewody spalinowe 2 razy w roku, - przewody wentylacyjne 1 raz w roku; 2) ustalaniu na polecenie Zamawiającego nieprawidłowości funkcjonowania przewodów w okresach między czyszczeniami; 3) sporządzaniu opinii i protokołów kominiarskich. Zamówienie obejmuje 39 budynków mieszkalnych i 9 budynków użytkowych zlokalizowanych w rejonie VII..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Rejon VIII.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi kominiarskie polegające na: 1) czyszczeniu przewodów dymowych, spalinowych i wentylacyjnych w następujących czasokresach: -przewody dymowe ( kuchenne i piecowe ) 5 razy w roku, z tym, że 4 razy w okresie od dnia 1 października do dnia 31 maja, - przewody spalinowe 2 razy w roku, - przewody wentylacyjne 1 raz w roku; 2) ustalaniu na polecenie Zamawiającego nieprawidłowości funkcjonowania przewodów w okresach między czyszczeniami; 3) sporządzaniu opinii i protokołów kominiarskich. Zamówienie obejmuje 146 budynków mieszkalnych i 9 budynków użytkowych zlokalizowanych w rejonie VIII..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Prowadzenie stołówki szkolnej poprzez świadczenie usług żywieniowych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 18 im. Macieja Rataja w Lublinie
- Usługa nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Rozbudowa i przebudowa budynku siedziby LUCS i Oddziału Celnego w Lublinie przy ul. Energetyków 20-22 - zaprojektuj i wybuduj
- Remont pokoi na 14 piętrze Rektoratu UMCS w Lublinie
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tuszy , tonerów, bębnów i pojemników na zużyty toner do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby GDDKiA Oddział w Lublinie.
- Dostawa produktów farmaceutycznych, leków weterynaryjnych, szczepionek dla medycyny weterynaryjnej, kateterów, suplementów diety, karmy dla zwierząt oraz leków farmacji ludzkiej.
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla Szkół - II części
więcej: przetargi w Lublinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.