To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-04-03
Kraków: Dostawa sprzętu ppoż. w ramach 9 zadań
Numer ogłoszenia: 72457 - 2014; data zamieszczenia: 03.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 37725 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, ul. Mogilska 85, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4551297, faks 012 4551306.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu ppoż. w ramach 9 zadań.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu ppoż. w ramach 9 zadań: * Zadanie nr 1 - Dostawa umundurowania strażaka: - Emblemat WSP, - Identyfikator miejscowości, - Kominiarka niepalna, - Koszulka letnia, - Koszulka zimowa, - Ubranie koszarowe, - Ubranie strażackie specjalne, * Zadanie nr 2 - Dostawa wyposażenia indywidualnego strażaka: - Buty specjalne gumowe typu Officer, - Buty specjalne skórzane, - Obuwie koszarowe, - Rękawiczki ochronne jednorazowe, - Gwizdek, - Podpinka linkowa, - Spodniobuty, * Zadanie nr 3 - Dostawa armatury i sprzętu ppoż.: - Bosak podręczny, - Butla zapasowa do aparatów powietrznych - kompozyt, - Drabina słupkowa, - Hydronetka wodna z wężem i prądownicą, - Kanister na paliwo 10 l, - Kanister na paliwo 20 l, - Klucz do hydrantu podziemnego, - Klucz do pokryw kanałowych, - Lampa ostrzegawcza - drogowa, - Łącznik kątowy 52, - Łącznik kątowy 75, - Prądownica pianowa PP-2, - Prądownica pianowa PP-4, - Przełącznik 110/75, - Przełącznik 75/52, - Rozdzielacz 52x75x75, - Stojak do mocowania taśmy ostrzegawczej, - Stożki ostrzegawcze (pachołki), - Nożyce do cięcia prętów, - Łopata (szpadel saperski), - Wąż ssawny 110-1600 ŁA, - Taśma odgradzająca miejsce akcji, - Worki foliowe 120 l, * Zadanie nr 4 - Dostawa noży ratowniczych z kluczem narzędziowym: - Nóż ratowniczy z kluczem narzędziowym (multitool), * Zadanie nr 5 - Dostawa zestawu do ochrony ortopedycznej: - Deska ortopedyczna (pasy bezpieczeństwa, stabilizator głowy), - Kamizelka unieruchamiająca typu KED, * Zadanie nr 6 - Dostawa kurtyn wodnych: - Kurtyna wodna 52, - Kurtyna wodna 75, * Zadanie nr 7 - Dostawa smoków ssawnych prostych: - Smok ssawny 110 prosty, * Zadanie nr 8 - Dostawa zadymiarki elektrycznej: - Zadymiarka elektryczna, * Zadanie nr 9 - Dostawa zasysaczy liniowych: - Zasysacz liniowy Z-2, - Zasysacz liniowy Z-4, *** Szczegółowy zakres i warunki realizacji zamówienia przedstawiają: - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - dla każdego zadania, - wzór umowy - dla każdego zadania, - dokument gwarancyjny - dla każdego zadania, - protokół przyjęcia - przekazania - dla każdego zadania, - formularz cenowy - dla każdego zadania. Ww. dokumenty stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia i są jej integralną częścią. Wartość zamówienia nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy. Zamawiający, zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji. Prawem opcji objęte jest nabycie (zakup) - ponad ilość wynikającą ze szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia dla każdego zadania - następujących wyrobów: **1. Zadanie nr 1: * ubranie koszarowe w ilości do 5 kompletów, * koszulka letnia w ilości do 10 sztuk, **2. Zadanie nr 2: * buty specjalne gumowe typu Officer w ilości do 4 par, * buty specjalne skórzane w ilości do 4 par, * obuwie koszarowe w ilości do 5 par, **3. Zadanie nr 3: * rozdzielacz 52x75x75 w ilości do 2 sztuk, * taśma odgradzająca miejsce akcji w ilości do 10 rolek, * worki foliowe 120 l w ilości do 10 rolek, **4. Zadanie nr 4: * nóż ratowniczy z kluczem narzędziowym (multitool) w ilości do 10 sztuk, **5. Zadanie nr 5: * kamizelka unieruchamiająca typu KED w ilości do 2 sztuk, **6. Zadanie nr 6: * kurtyna wodna 52 w ilości do 3 sztuk, **7. Zadanie nr 7: * smok ssawny 110 prosty w ilości 1 sztuki, **8. Zadanie nr 9: * zasysacz liniowy Z-2 w ilości 1 sztuki.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.44.40.00 - Ochronne nakrycia głowy 18.83.10.00 - Obuwie z metalowymi ochraniaczami na palce 35.81.11.00 - Mundury strażackie 18.41.00.00 - Odzież specjalna 18.83.20.00 - Obuwie specjalne 18.81.50.00 - Buty 18.42.43.00 - Rękawice jednorazowe 37.31.25.00 - Gwizdek 35.11.00.00 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa 18.81.52.00 - Buty z cholewami 44.51.10.00 - Narzędzia ręczne 39.22.62.10 - Butle 44.48.11.00 - Drabiny strażackie 44.48.00.00 - Różny sprzęt gaśniczy 44.61.10.00 - Zbiorniki 39.24.11.30 - Noże specjalistyczne 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne 35.00.00.00 - Sprzęt bezpieczeństwa, gaśniczy, policyjny i obronny .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa umundurowania strażaka
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Milena Plus Rafał Gielnik, Ul. Cmentarna 6, 62-025 Kostrzyn, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 148312,22 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 114862,32
Oferta z najniższą ceną: 114862,32 / Oferta z najwyższą ceną: 122588,64
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa wyposażenia indywidualnego strażaka
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KADIMEX S.A., Ul. Wólczyńska 290, 01-919 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 49991,42 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 36724,50
Oferta z najniższą ceną: 36724,50 / Oferta z najwyższą ceną: 36724,50
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Dostawa noży ratowniczych z kluczem narzędziowym
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe PROF-BEH Roman Jaworski, Ul. Hutnicza 1, 42-600 Tarnowskie Góry, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 63414,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 23345,40
Oferta z najniższą ceną: 23345,40 / Oferta z najwyższą ceną: 58363,50
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Dostawa zestawu do ochrony ortopedycznej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BOXMET MEDICAL Sp. z o.o., Piskorzów 51, 58-250 Pieszyce, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7477,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3905,28
Oferta z najniższą ceną: 3905,28 / Oferta z najwyższą ceną: 6220,80
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Dostawa kurtyn wodnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"SUPON USŁUGI" SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
jakie przetargi wygrała firma
"SUPON USŁUGI" SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
- SUPON USŁUGI Sp. z o.o., Ul. Octowa 3 lok. 15, 15-399 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3840,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2767,50
Oferta z najniższą ceną: 2767,50 / Oferta z najwyższą ceną: 2767,50
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Dostawa smoków ssawnych prostych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"SUPON USŁUGI" SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
jakie przetargi wygrała firma
"SUPON USŁUGI" SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
- SUPON USŁUGI Sp. z o.o., Ul. Octowa 3 lok. 15, 15-399 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4950,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3148,80
Oferta z najniższą ceną: 3148,80 / Oferta z najwyższą ceną: 3148,80
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Dostawa zadymiarki elektrycznej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe PROF-BEH Roman Jaworski, Ul. Hutnicza 1, 42-600 Tarnowskie Góry, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3239,82 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2052,00
Oferta z najniższą ceną: 2052,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2052,00
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: Dostawa zasysaczy liniowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KADIMEX S.A., Ul. Wólczyńska 290, 01-919 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7370,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6324,48
Oferta z najniższą ceną: 6324,48 / Oferta z najwyższą ceną: 6324,48
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa zestawu komputerowego dla CSS DE-dzp.272-217/25
- Dostawa pierwiastków chemicznych o wysokiej czystości - DE-dzp.272-197/25
- DOSTARCZANIE LEKÓW RÓŻNYCH
- dostawa materiałów i części do mikroskopów
- Dostawa sprzętu dla CR-zmywarka DE-dzp.272-192/25
- Sukcesywna dostawa testów, opakowań oraz materiałów eksploatacyjnych do sterylizacji, odpowiednio od jednej do dwóch części zamówienia
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży i obuwia roboczego i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Nadleśnictwa Strzyżów 2025.
- Sukcesywna dostawa rękawic diagnostycznych i chirurgicznych
- Dostawa środków ochrony indywidualnej dla potrzeb Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej
- Dostawa elementów umundurowania dla funkcjonariuszy Straży Miejskiej w Łodzi
- Dostawa środków czystości, higieny i wyposażenia ochronnego
- Dostawa środków do dezynfekcji powierzchni, sprzętu, rąk.
więcej: Odzież specjalna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.