Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-04-24
Ogłoszenie nr 72490 - 2017 z dnia 2017-04-24 r.
Elbląg: Dostawa materiałów sanitarnych w 2017 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu, krajowy numer identyfikacyjny
28138539600000, ul.
ul. Kwiatkowskiego
15,
82-300
Elbląg, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
261 313 015, e-mail
21wog@ron.mil.pl, faks
261 313 304.
Adres strony internetowej (URL): www21wog.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.21wog.wp.mil.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Adres:
21 Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Kwiatkowskiego 15, 82-300 Elbląg
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów sanitarnych w 2017 r.
Numer referencyjny: 16/SZP/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa materiałów sanitarnych w 2017 r. 1.Bateria bidetowa jednouchwytowa stojąca z napowietrzaniem strumienia, regulator ceramiczny dwustopniowy, spust sterowany 5/4" kolor chrom szt.2 2.Bateria natryskowa ścienna, z natryskiem przesuwnym z wężem natryskowym, chromowana szt.15 3.Bateria umywalkowa stojąca jednouchwytowa, chromowana szt.29 4.Bateria umywalkowa ścienna dwuuchwytowa, chromowana szt.15 5.Bateria umywalkowa ścienna jednouchwytowa, chromowana szt.25 6.Bateria zlewozmywakowa stojąca jednouchwytowa, chromowana szt.10 7.Bateria zlewozmywakowa ścienna jednouchwytowa, chromowana szt.5 8.Brodzik akrylowy 90x90x13 cm szt.2 9.Brodzik blaszany 80x80x15 cm szt.3 10.Deska sedesowa do KOMPAKTU twarda szt.25 11.Głowica suwakowa 1/2" do baterii mosiężna z uszczelkami szt.200 12.Głowica termostatyczna 1/2 " do grzejników bocznozasilanych z wbudowanym czujnikiem temperatury i bezpiecznikiem mrozu szt.50 13.Kolanko mufowe ocynkowane 1/2" szt.100 14.Kolanko nyplowe ocynkowane 1/2" szt.90 15.Kolano kanalizacyjne z tworzywa sztucznego dn 32 mm kąt 30 stopni szt.20 16.Kolano kanalizacyjne z tworzywa sztucznego dn 32 mm kąt 45 stopni szt.60 17.Kolano kanalizacyjne z tworzywa sztucznego dn 32 mm kąt 90 stopni szt.40 18.Kolano kanalizacyjne z tworzywa sztucznego dn 50 mm kąt 30 stopni szt.20 19.Kolano kanalizacyjne z tworzywa sztucznego dn 50 mm kąt 45 stopni szt.70 20.Kolano kanalizacyjne z tworzywa sztucznego dn 50 mm kąt 90 stopni szt.50 21.Kolano kanalizacyjne z tworzywa sztucznego dn 75 mm kąt 45 stopni szt.30 22.Kolano kanalizacyjne z tworzywa sztucznego dn 75 mm kąt 67 stopni szt.20 23.Kolano kanalizacyjne z tworzywa sztucznego dn 75 mm kąt 90 stopni szt.20 24.Króciec dwukołnierzowy żeliwny FF DN80 PN10 dł. 300 mm do przepływu cieczy, do montażu armatury i łączenia kształtek kołnierzowych szt.1 25.Miska ustępowa lejowa, wisząca, ceramiczna, kolor biały szt.3 26.Miska ustępowa typu kompakt, odpływ pionowy (warszawska), ceramiczna, kolor biały szt.10 27.Miska ustępowa typu kompakt, odpływ poziomy (poznański), ceramiczna, kolor biały szt.20 28.Nypel ocynkowany 1/2" szt.80 29.Odpowietrznik automatyczny kątowy 1/2" z zaworem stopowym szt.10 30.Odpowietrznik automatyczny pionowy 1/2" z zaworem stopowym szt.30 31.Pasta uszczelniająca do połączeń gwintowych w instalacjach gazowych, wodnych i C.O. Opakowanie - min. 100 g szt.30 32.Półśrubunek mosiężny do wodomierza 1/2" szt.8 33.Przedłużka mosiężna (nakrętno-wkrętna) 1/2" L-15 mm szt.40 34.Przedłużka mosiężna (nakrętno-wkrętna) 1/2" L-20 mm szt.60 35.Przedłużka mosiężna (nakrętno-wkrętna) 3/4" L-30 mm szt.10 36.Przedłużka mosiężna (nakrętno-wkrętna) 3/8" L-15 mm szt.40 37.Przedłużka mosiężna (nakrętno-wkrętna) 3/8" L-20 mm szt.40 38.Redukcja stalowa ocynkowana 3/4"x1/2" szt. 30 39.Redukcja stalowa ocynkowana 3/8"x1/2" szt. 10 40.Rura kanalizacyjna z tworzywa sztucznego fi 110x1000 mm z uszczelką gumową szt.10 41.Rura kanalizacyjna z tworzywa sztucznego fi 110x2000 mm z uszczelką gumową szt.10 42.Rura kanalizacyjna z tworzywa sztucznego fi 160x1000 mm z uszczelką gumową szt.20 43.Rura kanalizacyjna z tworzywa sztucznego fi 160x2000 mm z uszczelką gumową szt.10 44.Rura kanalizacyjna z tworzywa sztucznego fi 32x1000 mm z uszczelką gumową szt.30 45.Rura kanalizacyjna z tworzywa sztucznego fi 50x250 mm z uszczelką gumową szt.20 46.Rura kanalizacyjna z tworzywa sztucznego fi 50x315 mm z uszczelką gumową szt.20 47.Silikon sanitarny (bezbarwny) odporny na pleśń i grzyby przeznaczony do uszczelniania urządzeń sanitarnych, instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych i wielu innych uszczelnień budowlanych. - okres przydatności do użycia: min. 9 miesięcy od daty dostawy - opakowanie: kartusz 280 ÷ 310 ml szt.20 48.Słuchawka prysznicowa z tworzywa sztucznego, chromowana, jednofunkcyjna szt.60 49.Spłuczka do WC dolnopłuk z tworzywa Kolor: biały Sposób montażu: plastikowe haki na kołkach Rozmiar przyłączy: 1/2"" Mechanizm spłukujący: start/stop" szt.30 50.Syfon pisuarowy z tworzywa sztucznego fi 50 mm poziomy szt.50 51.Syfon umywalkowy butelkowy z tworzywa sztucznego fi 32/50 mm szt.80 52.Śrubunek mosiężny kolankowy 1/2" z oringiem szt.10 53.Śrubunek mosiężny prosty 1 1/2" z oringiem szt.12 54.Śrubunek mosiężny prosty 1/2" z oringiem szt.40 55.Śrubunek mosiężny prosty 2" z oringiem szt.5 56.Śrubunek mosiężny prosty 3/4" z oringiem szt.20 57.Taśma izolacyjna PCV w krążkach samoprzylepna Duża odporność na działanie niskiej i wysokiej temperatury, odporność na chemikalia, odporna na starzenie duża elastyczność. Ogólnego zastosowania, szczególnie do ochrony połączeń kabli niskiego i średniego napięcia - szerokość: 19 mm - długość: 10 metrów - opakowanie: 10 szt. - kolor: minimum 4 różne kolory op.30 58.Traper sanitarny fi 110 mm z tworzywa z uszczelką szt.30 59.Traper sanitarny fi 75 mm z tworzywa z uszczelką szt.15 60.Umywalka wisząca "50" bez otworu na baterię, porcelanowa biała szt.25 61.Umywalka wisząca "50" z otworem na baterię, porcelanowa biała szt.25 62.Uszczelka fibrowa pod krzywkę baterii 24x15x1,5 mm szt.100 63.Uszczelka gumowa wylewki 1/2" szt.200 64.Uszczelka gumowa wylewki 3/4" szt.100 65.Uszczelka redukcyjna wargowa gumowa 32/25 mm szt.20 66.Uszczelka redukcyjna wargowa gumowa 50/32 mm szt.40 67.Uszczelka redukcyjna wargowa gumowa 60/32 mm szt.20 68.Wodomierz skrzydełkowy DN 15 C/W ze śrubunkiem, antymagnetyczny z legalizacją szt.5 69.Wodomierz skrzydełkowy DN 15 Z/W ze śrubunkiem, antymagnetyczny z legalizacją szt.5 70.Wylewka do baterii umywalkowej 1/2" L-160 typ C szt.30 71.Wylewka do baterii umywalkowej 1/2" L-160 typ S szt.30 72.Wylewka do baterii umywalkowej 3/4" L-160 płaska szt.30 73.Wylewka do baterii umywalkowej 3/4" L-160 typ C szt.40 74.Wylewka do baterii umywalkowej 3/4" L-180 płaska szt.20 75.Wylewka do baterii umywalkowej 3/4" L-180 typ S szt.30 76.Zawór bezpieczeństwa 1" 6 BAR do instalacji C.O. szt.5 77.Zawór bezpieczeństwa 1/2" 3,5 BAR do instalacji C.O. szt.5 78.Zawór grzejnikowy powrotny prosty 1/2 " z regulacją nastawy i odcięciem przepływu, sterowany ręcznie za pomocą pokrętła; Gwarancja: min. 2 lata od daty dostawy. szt.60 79.Zawór grzejnikowy powrotny prosty 3/8 " z regulacją nastawy i odcięciem przepływu, sterowany ręcznie za pomocą pokrętła;- materiał: mosiądz niklowany, Gwarancja: min. 2 lata od daty dostawy. szt.100 80."Zawór grzejnikowy termostatyczny prosty z nastawą wstępną 1/2"" + głowicą termostatyczna z regulacją temperatury Gwarancja: min. 2 lata od daty dostawy." szt.50 81."Zawór grzejnikowy termostatyczny prosty z nastawą wstępną 3/8"" + głowicą termostatyczną z regulacją temperatury Gwarancja: min. 2 lata od daty dostawy." szt.100 82.Zawór kulowy do wspawania DN 15 szt.5 83.Zawór kulowy do wspawania DN 20 szt.2 84.Zawór kulowy do wspawania DN 25 szt.2 85.Zawór kulowy do wspawania DN 40 szt.1 86.Zawór kulowy do wspawania DN 50 szt.4 87.Zawór kulowy kątowy z filtrem do baterii 1/2" x 3/8" mosiężny chromowany szt.60 88.Zawór kulowy kątowy z filtrem do pralki 1/2" x 3/4" mosiężny chromowany szt.30 89.Zawór kulowy pełnoprzelotowy 1" z dławicą z motylkiem szt.10 90.Zawór kulowy wodny czerpalny mosiężny 1/2" ze złączką na wąż szt.20 91.Zawór kulowy 1/2" z półśrubunkiem, z dławicą, uchwyt motylkowy szt.10 92.Zawór kulowy 3/4" z półśrubunkiem, z dławicą, uchwyt motylkowy szt.10 93.Zawór napełniający pływakowy pionowy 1/2 " do spłuczek ceramicznych i z tworzywa szt.25 94.Zawór napełniający pływakowy pionowy 3/8 " do spłuczek ceramicznych i z tworzywa szt.50 95.Zawór napełniający pływakowy poziomy 1/2 " do spłuczek ceramicznych i z tworzywa szt.80 96.Zawór napełniający do WC - zawór płuczkowy kątowy 1/2'' x 1/2 '' chromowany szt.30 97.Zawór pisuarowy z otwarciem czasowym chrom 1/2 " szt.20 98.Zawór spustowy dwu-funkcyjny (uniwersalny) do spłuczek ceramicznych w WC kompaktach szt.20 99.Zawór spustowy spłukujący do dolnopłuka uniwersalny szt.20 100.Złączka mosiężna redukcyjna 1/2"x3/8" GW-GZ szt.30 101.Złączka zaprasowywana (zaciskowa) fi 16x1/2" GW szt.10
II.5) Główny kod CPV: 44.41.10.00 - Wyroby sanitarne
Dodatkowe kody CPV:44176000-4
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 20/11/2017
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
1.Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 2. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2)Dokumenty, o których mowa w ppkt 1) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ppkt 2) stosuje się odpowiednio. 4)W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 3.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty określone w pkt 1 lub 2 składa każdy z tych Wykonawców.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena brutto oferty | 60 |
termin realizacji zamówienia | 40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Zamawiający przewiduje istotne zmiany umowy w przypadku: 1)zmiany przepisów prawnych, mających wpływ na wykonanie przedmiotu zamówienia; 2)w przypadku braku możliwości dostarczenia lub wymiany wadliwego przedmiotu umowy z powodu jego niedostępności w sprzedaży na rynku, Wykonawca zaoferuje inny spełniający wymagania techniczno - jakościowe wskazane w załącznikach nr 1 i 2 do umowy, co nie może jednak doprowadzić do zwiększenia ceny jednostkowej określonej w załączniku nr 2 do umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 04/05/2017, godzina: 8:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Wykonanie dokumentacji projektowej inwestycji pod nazwą: "Rozbudowa ul. Wschodniej w Elblągu"
- Kompleksowe zorganizowanie i realizacja wyjazdu edukacyjnego z elementami integracji dla rodzin zastępczych będących uczestnikami projektu "Moc rodziny" współfinansowanego przez Unię Europejską
- Zorganizowanie i przeprowadzenie części integracyjno-artystycznej w ramach Pikniku dla Rodzin," - projekt "Moc rodziny" współfinansowany przez Unię Europejską
- ZP/7/2025 Postępowanie w trybie podstawowym bez negocjacji na dostawy wyrobów medycznych jednorazowego użytku, obłożeń, plastrów oraz siatek przepuklinowych- uzupełnienie vol 4
- ZP/8/2025 - Dostawa odczynników do wykonywania badań z zakresu immunologii transfuzjologicznej wraz z dzierżawą sprzętu oraz z systemem manualnym stanowiącym back-up
- ZP/8/2025- Dostawy odczynników do wykonywania badań z zakresu immunologii transfuzjologicznej wraz z dzierżawą sprzętu oraz z systemem manualnym back up
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów eksploatacyjno-montażowych instalacji wodnych, cieplnych, gazu ziemnego, gazów medycznych i technicznych oraz dostawa dozowników i akcesoriów do gazów medycznych
- Dostawa materiałów instalacyjnych i ceramiki branży sanitarnej do obiektów "Uzdrowisko Kołobrzeg" S.A.
- Sukcesywne dostawy materiałów ogólnobudowlanych oraz hydraulicznych dla potrzeb KWP w Łodzi i jednostek jej podległych
- Budowa żłobka w miejscowości Tabaszowa w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029
- Dostawa produktów antykorozyjnych, środków do zabezpieczania gwintów, materiałów ogólnobudowlanych i sanitarnych, narzędzi i urządzeń warsztatowych, wózków paletowych i transportowych oraz baterii.
więcej: Wyroby sanitarne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.