Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-09
Wrocław: Koszenie traw w ciągu dróg krajowych nr S8, 8, 15, 25, 39 i 94 administrowanych przez Rejon Oleśnica w podziale na 3 części:
CZĘŚĆ I - obejmująca koszenie traw w ciągu dróg krajowych nr S8, 8 i 25
CZĘŚĆ II - obejmująca koszenie traw w ciągu drogi krajowej nr 15
CZĘŚĆ III - obejmująca koszenie traw w ciągu dróg krajowych nr 39 i 94
Numer ogłoszenia: 72497 - 2008; data zamieszczenia: 09.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu, ul. Powstańców Śląskich 186, 53-139 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3347370, fax 071 334 73 63, 367 17 69.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://gddkia.gov.pl Oddział Wrocław
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Koszenie traw w ciągu dróg krajowych nr S8, 8, 15, 25, 39 i 94 administrowanych przez Rejon Oleśnica w podziale na 3 części: CZĘŚĆ I - obejmująca koszenie traw w ciągu dróg krajowych nr S8, 8 i 25 CZĘŚĆ II - obejmująca koszenie traw w ciągu drogi krajowej nr 15 CZĘŚĆ III - obejmująca koszenie traw w ciągu dróg krajowych nr 39 i 94.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi związanej z mechanicznym koszeniem traw i chwastów w obrębie pasa drogowego wraz z ręcznym obkaszaniem traw przy znakach, pachołkach barierach, słupach i innych urządzeniach znajdujących się w pasie drogowym oraz w miejscach gdzie nie ma możliwości wykoszenia mechanicznego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.30.00.00 - Usługi ogrodnicze Kod CPV wg słownika 2008: 77.30.00.00 - Usługi ogrodnicze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 25.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: w wysokości odpowiednio dla: CZĘŚĆ I- 2 000,00 zł CZĘŚĆ II - 1 000,00 zł CZĘŚĆ III - 1 000,00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki formalne udziału w postępowaniu: I W postępowaniu nie mogą brać udziału Wykonawcy wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy Pzp, Wymagania określone w pkt I mają zastosowanie do wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia. II Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp. Minimalne warunki udziału w postępowaniu są następujące:1. Potencjał ekonomiczno-finansowy - Wykonawca musi wykazać: posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że określony warunek spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. 2. Potencjał techniczny - Wykonawca musi dysponować jednostkami sprzętu i środkami transportu, umożliwiającymi prawidłowe wykonanie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają określony warunek. 4 Doświadczenie Wykonawcy - Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (rozpoczął i zakończył) jako strona umowy w okresie ostatnich trzech lat, co najmniej 2 zadania odpowiadające swoją wartością i rodzajem usług stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie niższej niż 30 tys. zł. każde (dla każdej części oddzielnie).W przypadku wykonania zamówień dużych tj. przekraczających wymagane warunki SIWZ na daną CZĘŚĆ, posiadane doświadczenie może być przeniesione w części pozostałej na inną CZĘŚĆ, o które ubiega się Wykonawca. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają określony warunek. Przy dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie wyłącznie kryterium ceny. Oferta nieodrzucona, zawierająca najniższą cenę zostanie uznana za ofertę najkorzystniejszą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem):1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca niezalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 6. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, na czas realizacji robót objętych kontraktem. W przypadku, gdy dokument ubezpieczenia jest krótszy niż okres obowiązywania kontraktu, Wykonawca winien do polisy załączyć oświadczenia, w którym zobowiąże się do kontynuacji ubezpieczenia. 7. Informację o posiadanym sprzęcie i środkach transportu (Potencjał techniczny) wymaganych dla realizacji przedmiotu zamówienia. 8. Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), które potwierdza spełnienie wyżej wymienionego warunku. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie. 9.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w le lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Do oferty należy dołączyć:- Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo to musi zostać złożone jako część opkt 2, 4 i 5 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.10. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2,4 oraz 5 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania 11. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, dokumenty wymienione w pkt 1 winny być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców, w pkt 2-5 winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę. W celu potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych dokumenty wymienione, w pkt 6-8 winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten, spośród Wykonawców, w stosunku, do którego niniejsza Instrukcja dla Wykonawców wymaga potwierdzenia spełnienia warunku. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. 12. Oferta oraz pozostałe oświadczenia i dokumenty wykazane w pkt 1-11 winny być sporządzone: a) w języku polskim, -każdy dokument składający się na ofertę sporządzony w innym języku niż język polski winien być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski b) z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności, c) zgodnie z wzorami, co do treści oraz opisu kolumn i wierszy. 13 Dokument musi być czytelny i podpisany przez Wykonawcę zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. Jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści wyraźnie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Dokumenty mogą być złożone w oryginaferty i musi być w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, - Kosztorys ofertowy, - Wykaz stawek i narzutów, - Zaakceptowany projekt umowy, - Oświadczenia i dokumenty dotyczące właściwości Wykonawcy, przedstawione w pkt 1-11, - Dowód wniesienia wadium. W przypadku, gdy wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, Wykonawca winien złożyć oryginał gwarancji lub poręczenia. SIWZ można pobrać ze strony internetowej Zamawiającego, otrzymać w siedzibie zamawiającego po opłaceniu w kasie lub przesyłką pocztową za zaliczeniem pocztowym
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gddkia.gov.pl Oddział Wrocław
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu Rejon w Oleśnicy, ul. Wojska Polskiego 52E, 56-400 Oleśnica, pokój nr 8, opłata 30,00 zł.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.04.2008 godzina 09:45, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu Rejon w Oleśnicy, ul. Wojska Polskiego 52E, 56-400 Oleśnica, pokój nr 6.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Koszenie traw w ciągu dróg krajowych nr S8, 8, 15, 25, 39 i 94 administrowanych przez Rejon Oleśnica w podziale na 3 części..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I - obejmująca koszenie traw w ciągu dróg krajowych nr S8, 8 i 25.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.09.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Koszenie traw w ciągu dróg krajowych nr S8, 8, 15, 25, 39 i 94 administrowanych przez Rejon Oleśnica w podziale na 3 części..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ II - obejmująca koszenie traw w ciągu drogi krajowej nr 15.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.09.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Koszenie traw w ciągu dróg krajowych nr S8, 8, 15, 25, 39 i 94 administrowanych przez Rejon Oleśnica w podziale na 3 części..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ III - obejmująca koszenie traw w ciągu dróg krajowych nr 39 i 94.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.09.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- 2/SMED/DCZP/2025/P Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego dla jednostek organizacyjnych DCZP sp. z o.o.
- ostawa odczynników do diagnostyki metodą spektometrii masowej
- Dostawa, montaż i konfiguracja przełączników(switchy )
- PRZEBUDOWA W RAMACH ADAPTACJI, CZĘŚCI POMIESZCZEŃ NA POTRZEBY SALI NADZORU POZNIECZULENIOWEGO WRAZ Z NIEZBĘDNYM ZAPLECZEM W WOJEWÓDZKIM SZPITALU SPECJALISTYCZNYM (powtórka)
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wykonanie instalacji klimatyzacji wraz z pasywną ochroną przed zyskami ciepła w bud C13 PWr we Wrocławiu przy Wyb. St. Wyspiańskiego 23-25
- "Dostawa energii elektrycznej dla Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologiczna we Wrocławiu"
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości i porządku oraz usługi konserwatorskie w obiektach Młodzieżowego Centrum Sportu Wrocław w 2025 roku
- Zad. 1: Pielęgnacja fitosanitarna starodrzewu na terenie Ogrodu Botanicznego Zad. 2: Pielęgnacja fitosanitarna starodrzewu na terenie Arboretum Wojsławice
- Zabiegi pielęgnacyjne na terenach zieleni miasta Suwałki w 2025 - 2026 roku
- Świadczenie usług utrzymania zieleni i czystości terenów zielonych na terenie obiektu Gliwice Centrum Przesiadkowe
- Opracowanie projektu oraz wykonanie rewitalizacji przestrzeni publicznej Szpitala wraz z zagospodarowaniem terenu zieleni i małej architektury oraz utworzenie systemu wystawienniczego obejmującego
- Modernizacja placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 7 im. Gen. J. Bema w Ostrowie Wielkopolskim.
więcej: Usługi ogrodnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.