Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-01-02
Toruń: dostawa produktów do żywienia doustnego oraz dojelitowego pacjentów i sprzętu medycznego do podaży diet
Numer ogłoszenia: 724 - 2015; data zamieszczenia: 02.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy im. Ks. Jerzego Popiełuszki , ul. Ligi Polskiej 8, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6574290, faks 056 6574290.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zpotorun.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa produktów do żywienia doustnego oraz dojelitowego pacjentów i sprzętu medycznego do podaży diet.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów do żywienia doustnego oraz dojelitowego pacjentów i sprzętu medycznego do podaży diet. Szacunkowa wielkość i rodzaj zamawianych produktów - wg Załącznika Nr 2/1 i 2/2 do SIWZ. 1.1. Ilości produktów określone w Załączniku 2/1 i 2/2 stanowią średnie szacunkowe zapotrzebowanie w okresie 12 miesięcy. W przypadku zmniejszenia ilości faktycznie zamówionych produktów podczas realizacji umowy, Dostawcy nie będą przysługiwać wobec Zamawiającego roszczenia z tego tytułu. Strony dopuszczają możliwość dokonania zamówienia przez Zamawiającego innej ilości produktów w poszczególnych pozycjach zamówienia w razie zaistnienia takiej konieczności po stronie Zamawiającego pod warunkiem zachowania cen jednostkowych i nie przekraczaniu ogólnej wartości zamówienia 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych z podziałem na zadania wg Załącznika Nr 2/1 - 2/2 SIWZ. Złożona oferta musi obejmować wszystkie pozycje wchodzące w zakres danego zadania..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3, 33.14.16.26-4, 33.14.13.10-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli Wykonawca przedstawi zezwolenie na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, czyli prowadzenie hurtowni farmaceutycznej, zgodnie z przepisami ustawy z 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (Dz. U. 2008 nr 45 poz. 271 z późn. zm.),
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz wykonanych lub wykonywanych minimum 2 głównych dostaw w zakresie produktów do żywienia doustnego lub dojelitowego pacjentów, o wartości minimum dla poszczególnych zadań: - Zadanie Nr 1 - 15.000,00 zł, - Zadanie Nr 2 - 200.000,00 zł, każda dostawa, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem minimum 2 dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - zgodnie z Załącznikiem Nr 8 do SIWZ. Wykonawca składający ofertę na obydwa zadania musi wykazać się 2 głównymi dostawami o wymaganej wartości łącznej równej sumie tych zadań, tj. 215.000,00 zł każda dostawa. Dowodami, o których mowa wyżej mogą być: - poświadczenia, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - w przypadku zamówień na dostawy lub usługi - oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa wyżej. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy lub usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów o ich należytym wykonaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
a/ dokument wystawiony przez podmiot uprawniony do kontroli jakości potwierdzający, że oferowane wyroby odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. Zamawiający wymaga, aby oferowane wyroby spełniały wymogi ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych ( Dz. U. Nr 107, poz. 679 ) i posiadały: - deklarację zgodności CE lub certyfikat CE jednostki notyfikowanej, - w przypadku wytwórców i autoryzowanych przedstawicieli mających miejsce zamieszkania lub siedzibę na terytorium RP - zgłoszenie wyrobu do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, - w przypadku dystrybutorów i importerów mających miejsce zamieszkania lub siedzibę na terytorium RP, którzy wprowadzili na terytorium RP wyrób przeznaczony do używania na tym terytorium - powiadomienie o tym wprowadzeniu Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. b/ oświadczenie Wykonawcy, że oferowane diety posiadają wymagane prawem pozwolenia dopuszczające je do obrotu i stosowania, zgodnie z przepisami ustawy z 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (Dz. U. 2008 nr 45 poz. 271 z późn. zm.) lub innymi przepisami obowiązującymi w tym zakresie. c/ opis produktów, które mają być dostarczone, charakteryzujący wszystkie oferowane diety oraz sprzęt do ich podaży tj. ulotki, katalogi, foldery zawierające opis zastosowania i charakterystykę diet oraz sprzętu do ich podaży. d/ próbki sprzętu do podaży diet, który ma być dostarczony tj. po 1 szt. każdego oferowanego sprzętu w celu sprawdzenia, czy odpowiada on warunkom określonym w Załączniku Nr 2/2 do SIWZ i zapewni możliwość sprawnej podaży diet dla pacjentów z użyciem zaproponowanych w ofercie Wykonawcy produktów do żywienia dojelitowego. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia próbek oferowanego przedmiotu zamówienia przed upływem terminu i godziny wyznaczonej na składanie ofert. Zgodnie z art. 97 ust. 2, Zamawiający zwróci próbki Wykonawcom, których oferty nie zostały wybrane na ich wniosek, który należy dołączyć do oferty.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a/ wypełniony formularz ofertowy (wg Zał. Nr 1 do SIWZ), b/ wypełniona specyfikacja cenowa (wg Zał. Nr 2/1 - 2/2 do SIWZ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin dostawy - 5
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zpotorun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy
im. Ks. Jerzego Popiełuszki
87-100 Toruń, ul. Ligi Polskiej 8
sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.01.2015 godzina 15:00, miejsce: Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy im. Ks. Jerzego Popiełuszki 87-100 Toruń, ul. Ligi Polskiej 8 sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1: produkty do żywienia doustnego pacjentów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów do żywienia doustnego pacjentów. Szacunkowa wielkość i rodzaj zamawianych produktów wg Załącznika Nr 2/1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 2: produkty do żywienia dojelitowego pacjentów i sprzęt medyczny do podaży diet..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów do żywienia dojelitowego pacjentów i sprzętu medycznego do podaży diet. Szacunkowa wielkość i rodzaj zamawianych produktów - wg Załącznika Nr 2/2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3, 33.14.16.26-4, 33.14.13.10-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Dostawa odzieży roboczej i obuwia profilaktycznego dla pracowników medycznych Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. L. Rydygiera w Toruniu
- Kompleksowe ubezpieczenie Gminy Tuczno wraz z jednostkami podległymi i Ochotniczą Strażą Pożarną
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY BRALIN
- Świadczenie usługi codziennego sprzątania pomieszczeń w kompleksie budynków przy ul. Marii Skłodowskiej-Curie 27/29 w Toruniu
- Dostawa środków BHP, w tym odzieży roboczej i ochronnej, obuwia roboczego i ochronnego, środków ochrony indywidualnej oraz rękawic roboczych i ochronnych.
- Dostawa sukcesywna sprzętu do utrzymania czystości.
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 2-P25 Leki i inne produkty lecznicze - powtórka
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego i wielorazowego użytku dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach
- Dostawa Płynów infuzyjnych, żywienia i sprzętu z podziałem na pakiety
- Zakup i dostawa artykułów medycznych z podziałem na 11 pakietów.
- Dostawa różnych produktów leczniczych II
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego i akcesoriów do chromatografii na 2025 rok dla WSSE w Lublinie
więcej: Strzykawki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.