eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GołdapNadzór inwestorski nad wykonaniem robót budowlanych zadania pn.:Budowa świetlicy w miejscowości Górne z dwoma boksami garażowymi na wozy strażackie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-04-01

Gołdap: Nadzór inwestorski nad wykonaniem robót budowlanych zadania pn.:Budowa świetlicy w miejscowości Górne z dwoma boksami garażowymi na wozy strażackie
Numer ogłoszenia: 72503 - 2010; data zamieszczenia: 01.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 37001 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gołdap, Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6156000, faks 087 6150800.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór inwestorski nad wykonaniem robót budowlanych zadania pn.:Budowa świetlicy w miejscowości Górne z dwoma boksami garażowymi na wozy strażackie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonawca pełnić będzie obowiązki i funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z definicją określoną w rozdziale 3 art. 25, 26 i 27 Prawa Budowlanego oraz reprezentować Inwestora w trakcie realizacji zadania, którego postępowanie dotyczy. Zamówienie posiada oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 71520000-9 Usługi nadzoru budowlanego; 79421000-1 Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robót budowlanych. Zakres prac obejmuje: 1.1. Na etapie prowadzenia robót budowlano - montażowych: - prowadzenie ogólnego nadzoru nad realizacją robót i ich finansowaniem zgodnie z umową zawartą z wykonawcą robót budowlanych, - obowiązkowe uczestniczenie w naradach technicznych, problemowych i innych organizowanych przez wszystkie strony procesu inwestycyjnego, - pełnienie funkcji koordynacyjnej na budowie oraz podejmowanie wszelkich racjonalnych działań umożliwiających prawidłową realizację inwestycji, - bieżące prowadzenie rozliczeń związanych z realizacją inwestycji m.in. sprawdzanie kosztorysów, wycen i faktur , opracowywanie dokumentów rozliczeniowych, sprawozdań i innych dokumentów wymaganych przy realizacji inwestycji dotowanych z budżetu państwa i funduszy strukturalnych, - współpraca z Inwestorem Bezpośrednim, jednostką projektową i wykonawczą w okresie realizacji inwestycji, - konsultacje, fachowe doradzanie oraz podejmowanie czynności mających na celu ochronę interesów Inwestora, - wykonywanie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego wynikających z rozdziału 3 art. 25, 26 i 27 Prawa budowlanego, - rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzenia robot, a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektu bądź rzeczoznawców, - bieżące informowanie Inwestora o postępie robót na budowie i ewentualnych trudnościach w ich realizacji np. ewentualne roboty dodatkowe, - zorganizowanie i dokonanie przy współudziale Inwestora odbiorów częściowych i końcowego oraz protokolarne przekazanie Inwestorowi zrealizowanego zakresu inwestycji, - sporządzenie wniosków o zapłatę kar umownych w przypadku nieterminowego wykonania przedmiotu umowy przez wykonawcę, 1.2. Po zakończeniu robót budowlano - montażowych: - wystawienie dowodów PT w terminie 30 dni od daty końcowego odbioru oraz przedłożenie Inwestorowi oświadczenia o usunięciu przez wykonawcę ewentualnych usterek stwierdzonych przy odbiorze, - wykonanie czynności wynikających z praw i obowiązków gwarancji i rękojmi łącznie z uczestnictwem w komisjach przeglądu powołanych przez Inwestora, - uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu, - zawiadamianie wykonawców o stwierdzonych wadach w ich robotach w okresie gwarancji i rękojmi, - sporządzanie wniosków o zapłatę kar umownych za zwłokę w usunięciu usterek stwierdzonych w okresie gwarancji i rękojmi, - sporządzenie protokołu pogwarancyjnego. W ramach robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim zostanie wykonana rozbiórka istniejącego murowanego budynku remizy Ochotniczej Straży Pożarnej a następnie wybudowany budynek parterowy z poddaszem użytkowym, kryty dachem dwuspadowym. Na parterze znajdą się pomieszczenia garażowe na wozy strażackie, kotłownia oraz zaplecze. Na poddaszu znajdą się pomieszczenia świetlicy wraz z zapleczem. Budynek wyposażony w wewnętrzną instalację wod.- kan., centralnego ogrzewania i elektryczną. Powierzchnia zabudowy wraz z powierzchnią schodów i wjazdu dla niepełnosprawnych 245,81 m2. Powierzchnia całkowita 364,55 m2 a powierzchnia użytkowa 338,68m2. W pomieszczeniu garażowym posadzka żywiczna antypoślizgowa np. posadzka poliuretanowa jednobarwna gr. 2-3mm. Zakres robót budowlanych obejmuje również ogrodzenie, chodniki, dojazdy, przyłącze wod. - kan. oraz lokalną oczyszczalnię ścieków. Zakres prac budowlanych do wykonania określa opis techniczny - wyciąg z projektu budowlanego oraz przedmiary robót i opis wyposażenia. Przed złożeniem oferty Wykonawca winien zapoznać się z dokumentacją dostępną w Urzędzie Miejskim w Gołdapi, Pl.Zwycięstwa 14.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9, 79.42.10.00-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2001-2013 oś 3 Jakość życia na obszarach wiejskich i różnicowanie gospodarki wiejskiej, działanie 313, 322, 323: Odnowa i rozwój wsi..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.03.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Obsługi Inwestycji SAN-SYSTEM Karol Brodowski, ul. Składowa 3a/23, 19-500 Olecko, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17326,34 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14830,00

  • Oferta z najniższą ceną: 14830,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14830,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.