To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-24
Ogłoszenie nr 72511 - 2017 z dnia 2017-04-24 r.
Poddębice: Dostawa sprzętu elektronicznego dla stażystów, na potrzeby projektu: "STAŻE ZAWODOWE POCZĄTKIEM KARIERY dla technika logistyka i technika handlowca" realizowanego przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Poddębicach w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu: "STAŻE ZAWODOWE POCZĄTKIEM KARIERY w dla technika logistyka i technika handlowca" realizowanego przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Poddębicach w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 - RPLD.11.03.01-10-0046/16-00
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 24412-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 27290-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Poddębicach działający w imieniu Powiatu Poddębickiego, krajowy numer identyfikacyjny
73001936500000, ul.
ul. Polna
13,
99200
Poddębice, państwo
Polska, woj.
łódzkie, tel.
(43) 678 31 13, faks
(43) 678 31 13, e-mail
projektzsp_efs@wp.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zsppoddebice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu elektronicznego dla stażystów, na potrzeby projektu: "STAŻE ZAWODOWE POCZĄTKIEM KARIERY dla technika logistyka i technika handlowca" realizowanego przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Poddębicach w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):RPLD.11.03.01-10-0046/16-00/2
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zamówienie dotyczy projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej - "STAŻE ZAWODOWE POCZĄTKIEM KARIERY dla technika logistyka i technika handlowca" realizowanego przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Poddębicach w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 - RPLD.11.03.01-10-0046/16-00 Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu elektronicznego dla stażystów, na potrzeby projektu: STAŻE ZAWODOWE POCZATKIEM KARIERY dla technika logistyka i technika handlowca" z podziałem na 4 części: - Część 1 - Komputer przenośny z systemem operacyjnym, oprogramowaniem biurowym i urządzeniem wskazującym (32 szt.); - Część 2 - Drukarka laserowa monochromatyczna ze skanerem i kopiarką A4 (sieciowa) (8 szt.); - Część 3 - Projektor multimedialny (z uchwytem i okablowaniem oraz ekranem projekcyjnym (2 szt.); - Część 4 - Nośniki pamięci (16 sztuk) Szczegółowy opis części przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Wymagania wspólne dla wszystkich części 1) Oferowany asortyment musi być dopuszczony do obrotu i stosowania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z prawem. 2) Oferowany sprzęt musi bezwzględnie spełniać parametry określone dla każdego z nich określone przez Zamawiającego. 3) Dostawa realizowana transportem Wykonawcy. 4) Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy przedmiotu zamówienia wraz z fakturą VAT do Zamawiającego w godzinach od 8:00 do 16:00 w dniach roboczych. 5) Okres gwarancji podany dla poszczególnych urządzeń określony w załącznik nr 2 do SIWZ należy traktować jako minimalny, wymagany przez Zamawiającego. Wykonawca może w ofercie określić dłuższy okres gwarancji który będzie odpowiednio punktowany, przy czym oferowany okres gwarancji nie może by dłuższy niż 60 miesięcy. W przypadku udzielenie w ofercie okresu gwarancji dłuższego niż 60 miesięcy, Zamawiający będzie przyznawał punkty na okres 60 miesięcy. 3. Ze względu ma specyfikę zamawianego produktu Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. Użyte przez Zamawiającego nazwy własne i modele własne oznaczają klasę materiałów spełniających wymagania Zamawiającego. 4. Zmawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Przez oferty równoważne należy rozumieć materiały o właściwościach nie gorszych niż podane w SIWZ. Wykonawca w celu potwierdzenia jakości produktów równoważnych załączy do oferty stosowne dokumenty, z których w sposób nie budzący wątpliwości będzie wynikać, iż oferowany przedmiot zamówienia jest o takich samych lub lepszych parametrach jakościowych. Wszelkie ryzyko związane z udowodnieniem "równoważności" spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca jest zobowiązany wykazać, iż oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 5. Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia. 6. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie ogranicza liczby części, na którą można złożyć ofertę. Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części. 7. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 8. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 lub art. 134 ust 6 pkt 3 ustawy Pzp. 9. Zamawiający nie dopuszcza przedstawienia ofert wariantowych. 10. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a przyszłym Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich 11. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej; 12. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu; 13. Zamawiający nie przewiduje wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a. 14. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4; 15. Zamawiający nie wymaga złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty, jak również nie dopuszcza takiej możliwości; 16.Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. 17. Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień Kod CPV: Część 1: 30213100-8 komputer przenośny; 30230000-0 sprzęt związany z komputerem; 30200000-1 urządzenia komputerowe; 48000000-8 pakiety oprogramowania i systemy informatyczne; Część 2: 30232100-5 - drukarki i plotery Część 3: 38652100-1 - projektory Część 4: 32582000-6 nośniki danych 18. Postępowanie oznaczone jest jako - RPLD.11.03.01-10-0046/16-00/2 Wszelka korespondencja oraz dokumentacja w tej sprawie będzie powoływać się na powyższe oznaczenie. 19. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. 20. Język w jakim mogą być sporządzane oferty w postępowaniu: język polski
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
30213100-8
Dodatkowe kody CPV:
30232100-5,
38652100-1,
32582000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Drukarka laserowa monochromatyczna ze skanerem i kopiarką A4 (sieciowa) (8 szt.) |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT3344.64 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 5931,20 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Projektor multimedialny (z uchwytem i okablowaniem oraz ekranem projekcyjnym (2 szt.); |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT3588.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 4836,36 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Nośniki pamięci (16 sztuk) |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT693.28 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 629,76 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI PODDĘBICE
- Wykonanie robót budowlano - montażowych w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Gibaszew"
- "Zagospodarowanie nabrzeża rzeki Ner w Poddębicach, szansą na zwiększenie atrakcyjności turystycznej i rekreacyjnej Gminy Poddębice" - w formule "zaprojektuj i wybuduj"
więcej: przetargi PODDĘBICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.