eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynSukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń kopiujących do Sądu Okręgowego w Olsztynie wraz z OZSS-ami w Olsztynie i Mrągowie oraz do Sądów Rejonowych w Biskupcu, Lidzbarku Warmińskim, Mrągowie, Nidzicy i Piszu



Ogłoszenie z dnia 2017-04-24

Ogłoszenie nr 72513 - 2017 z dnia 2017-04-24 r.

Olsztyn: Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń kopiujących do Sądu Okręgowego w Olsztynie wraz z OZSS-ami w Olsztynie i Mrągowie oraz do Sądów Rejonowych w Biskupcu, Lidzbarku Warmińskim, Mrągowie, Nidzicy i Piszu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Olsztynie, krajowy numer identyfikacyjny 32343000000, ul. ul. Dąbrowszczaków  , 10001   Olsztyn, państwo Polska, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 521 61 66, faks 89 521 61 68, e-mail przetargi@olsztyn.so.gov.pl, beata.maciejewska@olsztyn.so.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.olsztyn.so.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Sądownictwo

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń kopiujących do Sądu Okręgowego w Olsztynie wraz z OZSS-ami w Olsztynie i Mrągowie oraz do Sądów Rejonowych w Biskupcu, Lidzbarku Warmińskim, Mrągowie, Nidzicy i Piszu

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP-2131-3/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń kopiujących do Sądu Okręgowego w Olsztynie wraz z OZSS-ami w Olsztynie i Mrągowie oraz do Sądów Rejonowych w Biskupcu, Lidzbarku Warmińskim, Mrągowie, Nidzicy i Piszu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący integralną część niniejszej specyfikacji został przedstawiony w załączniku nr 2. 2. Materiały eksploatacyjne (tonery) powinny być: dobrej jakości, w pełni kompatybilne z urządzeniami zamawiającego, do których są przeznaczone oraz powinny zapewniać należyte bezpieczeństwo pracy urządzenia, fabrycznie nowe - uprzednio nieużywane, będą posiadały nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, będą wyprodukowane w okresie do 12 miesięcy przed datą dostawy i objęte gwarancją wykonawcy na okres 12 miesięcy, opakowane w kartonowe opakowanie zewnętrzne z opisem zawartości oraz będą spełniały wszystkie standardy i normy produkcji. Wszystkie materiały eksploatacyjne muszą być wytworzone w sposób gwarantujący kompatybilność z urządzeniami wskazanymi w SIWZ w załączniku nr 2 bezpieczeństwo jego pracy jak również nie mogą naruszać warunków gwarancji ww. urządzeń. 3. Pod pojęciem "fabrycznie nowe materiały eksploatacyjne" zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem. 4. W przypadku stwierdzenia i udokumentowania przez zamawiającego awarii urządzenia, wywołanej przez dostarczony równoważny materiał eksploatacyjny, wykonawca zobowiązany będzie wymienić lub naprawić uszkodzony sprzęt na własny koszt i ryzyko w autoryzowanym serwisie producenta sprzętu w ciągu 7 dni roboczych od dnia przekazania pisemnego zgłoszenia przez zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 30125000-1
Dodatkowe kody CPV: ,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zapytanie o cenę

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: 1
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT519854.23
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Handlowe PAXER sp.j., Jolanta Prusinowska, Grzegorz Prusinowski ,  ,  ul. Towarowa 11,  10-416,  Olsztyn,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 617097.26
Oferta z najniższą ceną/kosztem 617097.26
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 638700.64
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie  zapytania o cenę  na podstawie art. 70  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zmówienia są dostawy powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uzasadnienie faktyczne: przedmiotem zamówienia jest dostawa fabryczne nowych tuszy i tonerów do urządzeń drukujących o ustalonych standardach jakościowych, której wartość nie przekracza tzw. progów unijnych. Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń kopiujących jest przykładem dostawy powszechnie dostępnej, nie posiadającej charakteru specjalistycznego, nie wymagająca indywidualnego podejścia do potrzeb zamawiającego, a jej standardy jakościowe są na rynku ustalone, zarówno w zakresie parametrów technicznych jak i samego sposobu dostawy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.