To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-03-08
Warszawa: Świadczenie usług wsparcia użytkowników lokalnej sieci komputerowej Ministerstwa Środowiska oraz prowadzenie prac konserwacyjno - logistyczno - organizacyjnych
związanych z utrzymaniem tej sieci - Help Desk IT
Numer ogłoszenia: 72516 - 2012; data zamieszczenia: 08.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 33221 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Środowiska , Biuro Dyrektora Generalnego, ul. Wawelska 52/54, 00-922 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 57-92-523, faks 0-22 57-92-524.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług wsparcia użytkowników lokalnej sieci komputerowej Ministerstwa Środowiska oraz prowadzenie prac konserwacyjno - logistyczno - organizacyjnych związanych z utrzymaniem tej sieci - Help Desk IT.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na wspieraniu użytkowników lokalnej sieci komputerowej Ministerstwa Środowiska w zakresie dotyczącym komputerów oraz sprzętu i osprzętu komputerowego na zlecenie Zamawiającego. Zakres usługi obejmuje sprzęt komputerowy dla około 550 użytkowników oraz około 90 drukarek, w tym około 30 sieciowych. Komputery PC posiadają następujące typowe oprogramowanie: MS Windows, MS Office Zakres świadczonych usług: Wykonawca zapewni stały dyżur w siedzibie Zamawiającego trzech osób, przypisanych wyłącznie do wykonywania usługi u Zamawiającego w okresie trwania umowy. Powyższa usługa będzie wykonywana w godzinach pracy Zamawiającego, tj. w dni robocze w godzinach 8:15 - 16:15. W szczególnie uzasadnionych przypadkach, na wniosek Zamawiającego, Wykonawca będzie wykonywać usługę poza godzinami pracy Zamawiającego lub w dni wolne od pracy. W takim przypadku ilość osób lub czas pełnienia przez nie dyżuru ulega proporcjonalnemu zmniejszeniu o liczbę godzin świadczenia usługi w dni wolne od pracy lub poza godzinami pracy Zamawiającego. Osoby wskazane przez Wykonawcę do wykonywania usługi będą posiadały telefony komórkowe lub inne środki łączności umożliwiające sprawną łączność z pracownikami Zamawiającego i pomiędzy sobą. Wykonawca w ramach wykonywanej usługi zapewni: 1) Wsparcie wszystkich użytkowników przy pracy na komputerach PC i drukarkach, rozwiązywanie ich problemów związanych z obsługą sprzętu komputerowego i oprogramowania, natychmiastową realizację wszystkich zgłoszeń (np. telefonicznych, osobistych, intranetowych) przekazanych przez pracowników, udzielanie instruktażu dotyczącego wykorzystywania sprzętu komputerowego oraz oprogramowania, konfiguracja kont pocztowych na stanowiskach lokalnych. 2) Identyfikację usterek sprzętu komputerowego i oprogramowania oraz zapewnienie obsługi logistyczno - organizacyjnej przy przekazywaniu sprzętu komputerowego do naprawy, 3) Dokonywanie instalacji oprogramowania i sprzętu komputerowego, jego modyfikacji i konfiguracji w zależności od bieżących potrzeb, 4) Przemieszczanie, przyłączanie i odłączanie sprzętu komputerowego w ramach sieci komputerowej Zamawiającego zgodnie z jego potrzebami, 5) Wymianę pojemników z tuszem, tonerów w drukarkach (materiały eksploatacyjne dostarcza Zamawiający), 6) Prowadzenie dokumentacji związanej z wysyłaniem uszkodzonego sprzętu komputerowego do naprawy. 7) Tworzenie kopii zapasowych na życzenie użytkownika oraz kopii danych z każdego uszkodzonego komputera oddanego przez użytkownika do serwisu. 8) Prowadzenie ewidencji w formie elektronicznej z wykorzystaniem systemu Zamawiającego: a) wszystkich zgłoszeń serwisowych obejmującą: rejestrację zgłoszenia, osobę realizującą, bieżące dokumentowanie podejmowanych działań, opis sposobu rozwiązania problemu. b) przemieszczania sprzętu komputerowego oddawanego do serwisu zewnętrznego lub przemieszczanego wewnątrz ministerstwa, c) kopii zapasowych, d) przemieszczania instalowanych części z przyporządkowaniem do środka trwałego. 9) Współpracę z magazynem Zamawiającego w zakresie ewidencji wyposażenia informatycznego znajdującego się na stanie osobowym pracowników 10) Wykonywanie innych czynności wskazanych przez Zamawiającego dotyczących przedmiotu umowy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.71.00.00 - Usługi w zakresie lokalnej sieci komputerowej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IT CULTURE SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
jakie przetargi wygrała firma
IT CULTURE SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
- IT CULTURE sp. z o.o. spółka komandytowo-akcyjna, ul. Pańska 98 m. 52, 00-837 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 110507,73 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 93960,00
Oferta z najniższą ceną: 93960,00 / Oferta z najwyższą ceną: 306000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedmiotem Zamówienia są usługi krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób taksówką (pracowników i innych osób wskazanych przez Zamawiającego) oraz rzeczy na warunkach odroczonej płatności w granicach topograficznych Miasta st. Warszawy, a także w innych miastach lub miejscowościach poza Warszawą. Usługi będą świadczone zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług Przewozowych, Zasadami korzystania z bezgotówkowego systemu rozliczeń, które Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do swojej oferty oraz na warunkach określonych w Umowie i Opisie Przedmiotu Zamówienia.
- Dostawa produktów leczniczych, nr TP-47/25/TM
- Wykonanie remontu instalacji wodno - kanalizacyjnej fontanny zlokalizowanej na Rynku Mariensztackim w Warszawie.
- Dostawa energii elektrycznej dla Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Warszawie.
- Wykonanie badania pt.: "Ewaluacja mechanizmu warunkowości podstawowej w ramach polityki spójności w perspektywie 2021-2027".
- Remont pokrycia dachowego wraz z wykonaniem obróbek z papy termozgrzewalnej ogniomurów i kominów budynków mieszkalnych w Siemirowicach przy ul. Osiedle Na Skarpie 8 i 9
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.