Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-16
Poznań: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych (Przetarg 5/R/2010).
Numer ogłoszenia: 72522 - 2010; data zamieszczenia: 16.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu , ul. Zielona 8, 61-851 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8593430, faks 061 8593429.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpp.bip.net.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych (Przetarg 5/R/2010)..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu, które będą wykonywane jako zamówienie publiczne o wartości poniżej 4 845 000 EURO. Ze względu na rozległy obszar objęty zamówieniem, duże odległości pomiędzy miejscowościami powiatu, a także trudności w przypadku przemieszczania się sprzętu całe zamówienie podzielono na 5 zadań: Zadanie I - teren gmin: Dopiewo, Komorniki Zadanie II - teren gmin: Rokietnica, Suchy Las, Tarnowo Podgórne Zadanie III - teren gmin: Czerwonak, Murowana Goślina Zadanie IV - teren gmin: Kleszczewo, Kórnik Zadanie V - teren gmin: Kórnik, Mosina.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia wykonawcy , z którym zostanie podpisana umowa , zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego , polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla spełnienia warunku zawartego w art. 22 ust.1 pkt 1 - O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - zgodnie z wymaganiami ustawowymi zamawiający żąda złożenia niżej wymienionych dokumentów: 1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, 1.1. pełnomocnictwo dla podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie. Opis sposobu dokonania oceny spełnienia tego warunku. 1. Warunki udziału w postępowaniu oceniane będą dla wszystkich punktów - spełnia/nie spełnia. 2. Zamawiający żąda złożenia dokumentów napisanych w języku polskim. 3. Zamawiający żąda złożenia dokumentów w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem /każda strona/ przez Wykonawcę. 4. Załączniki, dla których zostały określone wzory, muszą być podpisane przez wykonawcę lub pełnomocnika. 5. Załączniki, dla których zostały określone wzory, należy wypełnić ściśle według niniejszych wymagań, bez dokonywania zmian w treści tych dokumentów. Jeżeli w załącznikach zabraknie miejsca należy załączyć dodatkowe strony. 6. Dokumenty nie wymagane niniejszą specyfikacją nie będą przez zamawiającego rozpatrywane
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla spełnienia warunku zawartego w art. 22 ust. 1, pkt. 2 - O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: posiadania wiedzy i doświadczenia - zamawiający żąda przedstawienia niżej wymienionych dokumentów: 1. wykazu wykonywanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykonawca posiada doświadczenie w wykonywaniu robót związanych z przedmiotem zamówienia i może wykazać, że w ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania wykonał minimum 3 takie roboty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, 1.1. Wykonawca może polegać na doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia zgodnie z treścią Załącznika -Zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia zamieszczonego w SIWZ. Opis sposobu dokonania oceny spełnienia tego warunku. 1. Warunki udziału w postępowaniu oceniane będą dla wszystkich punktów - spełnia/nie spełnia. 2. Zamawiający żąda złożenia dokumentów napisanych w języku polskim. 3. Zamawiający żąda złożenia dokumentów w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem /każda strona/ przez Wykonawcę. 4. Załączniki, dla których zostały określone wzory, muszą być podpisane przez wykonawcę lub pełnomocnika. 5. Załączniki, dla których zostały określone wzory, należy wypełnić ściśle według niniejszych wymagań, bez dokonywania zmian w treści tych dokumentów. Jeżeli w załącznikach zabraknie miejsca należy załączyć dodatkowe strony. 6. Dokumenty nie wymagane niniejszą specyfikacją nie będą przez zamawiającego rozpatrywane
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla spełnienia warunku zawartego w art. 22 ust. 1, pkt. 3 - O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - zamawiający żąda przedstawienia niżej wymienionych dokumentów: 1. wykazu narzędzi i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. Wykonawca dysponuje następującym sprzętem: a) przecinarka do cięcia nawierzchni -1szt. b) młot pneumatyczny -1szt. c) frezarka do betonu asfaltowego o szerokości frezowania do 50cm - 1szt. d) koparko ładowarka lub ładowarka -1szt. e) stalowy walec wibracyjny lub zagęszczarka płytowa - 1 szt. f) termos do mieszanek mineralno-bitumicznych- 1szt 1.1. wykonawca może polegać na potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, zgodnie z treścią Załącznika -Zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia zamieszczonego w SIWZ. Opis sposobu dokonania oceny spełnienia tego warunku. 1. Warunki udziału w postępowaniu oceniane będą dla wszystkich punktów - spełnia/nie spełnia. 2. Zamawiający żąda złożenia dokumentów napisanych w języku polskim. 3. Zamawiający żąda złożenia dokumentów w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem /każda strona/ przez Wykonawcę. 4. Załączniki, dla których zostały określone wzory, muszą być podpisane przez wykonawcę lub pełnomocnika. 5. Załączniki, dla których zostały określone wzory, należy wypełnić ściśle według niniejszych wymagań, bez dokonywania zmian w treści tych dokumentów. Jeżeli w załącznikach zabraknie miejsca należy załączyć dodatkowe strony. 6. Dokumenty nie wymagane niniejszą specyfikacją nie będą przez zamawiającego rozpatrywane
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz Oferty ( na załączonym druku) - należy podać cenę netto, określić procentowo wysokość podatku VAT i podać cenę brutto, z dokładnością do 0,01 zł. Obowiązuje zasada zaokrąglania w górę liczby 5 występującej na trzecim miejscu po przecinku np. 4,375 = 4,38 . Cenę należy podać z obowiązującym aktualnie podatkiem VAT.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdpp.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu, ul. Zielona 8, VI piętro, pokój 603..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2010 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu, ul. Zielona 8, I piętro, pokój 504..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych Zadanie I-Dopiewo, Komorniki..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W skład zamówienia wchodzą roboty związane z remontem cząstkowym nawierzchni bitumicznych następujących dróg powiatowych : nr 2401P, 2403P, 2412P, 2387P, 2390P, 2391P, 2507P ( ul. Wołczyńska ) na terenie gmin Dopiewo i Komorniki . Remont obejmuje naprawę wybojów i obłamanych krawędzi, oraz wypełnienie ubytków masą bitumiczną. Zakresy robót objętych zamówieniem uzależnione są od umownej ceny jednostkowej 1 Mg wbudowanej mieszanki. Wartość robót nie przekroczy kwoty 40 000,00 zł brutto..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych Zadanie II - teren gmin :Rokietnica, Suchy Las, Tarnowo Podgórne..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W skład zamówienia wchodzą roboty związane z remontem cząstkowym nawierzchni bitumicznych następujących dróg powiatowych : nr 1865P, 1872P, 1890P, 2061P, 2392P, 2400P, 2404P, 2405P, 2417P, 2418P, 2419P, 2420P, 2421P, 2422P, 2423P, 2424P, 2425P, 2426P, 2427P, 2428P, 2430P, 2431P, na terenie gmin Rokietnica, Suchy Las, Tarnowo Podgórne. Remont obejmuje naprawę wybojów i obłamanych krawędzi, oraz wypełnienie ubytków masą bitumiczną . Zakresy robót objętych zamówieniem uzależnione są od umownej ceny jednostkowej 1 Mg wbudowanej mieszanki.Wartość robót nie przekroczy kwoty 75 000,00 zł brutto..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych Zadanie III- na terenie gmin : Czerwonak, Murowana Goślina..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W skład zamówienia wchodzą roboty związane z remontem cząstkowym nawierzchni bitumicznych następujących dróg powiatowych nr : 2406P, 2434P, 2025P, 2029P, 2036P, 2393P, 2394P, 2395P, 2396P, 2398P, 2399P, na terenie gmin Czerwonak i Murowana Goślina . Remont obejmuje naprawę wybojów i obłamanych krawędzi, oraz wypełnienie ubytków masą bitumiczną. Zakresy robót objętych zamówieniem uzależnione są od umownej ceny jednostkowej 1 Mg wbudowanej mieszanki. Wartość robót nie przekroczy kwoty 90 000,00 zł brutto..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych Zadanie IV-teren gmin:: Kleszczewo, Kórnik..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W skład zamówienia wchodzą roboty związane z remontem cząstkowym nawierzchni bitumicznych następujących dróg powiatowych nr : 2410P, 2429P, 2438P, 2440P, 2441P, 2446P, 2447P, 2476P, 2477P, na terenie gmin Kleszczewo i Kórnik. Remont obejmuje naprawę wybojów i obłamanych krawędzi, oraz wypełnienie ubytków masą bitumiczną. Zakresy robót objętych zamówieniem uzależnione są od umownej ceny jednostkowej 1 Mg wbudowanej mieszanki. Wartość robót nie przekroczy kwoty 45 000,00 zł brutto..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych Zadanie V-teren gmin: Kórnik, Mosina.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W skład zamówienia wchodzą roboty związane z remontem cząstkowym nawierzchni bitumicznych następujących dróg powiatowych nr : 2460P, 2461P, 2464P, 2468P, 2470P, 2471P, 2472P, 2473P, 2475P, 2480P, 2489P na terenie gmin Kórnik i Mosina . Remont obejmuje naprawę wybojów i obłamanych krawędzi, oraz wypełnienie ubytków masą bitumiczną. Zakresy robót objętych zamówieniem uzależnione są od umownej ceny jednostkowej 1 Mg wbudowanej mieszanki. Wartość robót nie przekroczy kwoty 85 000,00 zł brutto..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zabudowa meblowa -pomieszczenia CHIRURGIA ONKOLOGICZNA
- Dostawa laptopów, stacji dokujących i smartfonów w podziale na 5 części
- Dostosowanie węzła sanitarnego do wymagań nakazanych przez nadzór sanitarno-higieniczny na Oddziale Chorób Tropikalnych
- Świadczenie na rzecz Zamawiającego usług społecznych w zakresie przygotowania i wydawania 3 posiłków dziennie dla dzieci z Przedszkola
- Skład, druk i kolportaż gazetek osiedlowych oraz sprawozdań z działalności organów Osiedli w 2025 r.
- Dostawa instrumentu muzycznego na potrzeby Zespołu Szkół Muzycznych w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dr. woj. 544 na wybranych odcinkach: od km 73+713 (75+599) do km 74+351 (76+237), od km 85+746 (87+650) do km 86+896 (88+800), od km 110+009 (111+954) do km 110+597 (112+542)-nr postęp. 262/24
- REMONT RONDA ORDYNACJI ZAMOJSKIEJ W CIĄGU DROGI - DK 74/DK 17
- Remonty nawierzchni dróg gruntowych do 31 grudnia 2025 r.
- Remont drogi wojewódzkiej nr 727 w km 34+100 do km 38+400, gmina Chlewiska, powiat szydłowiecki, województwo mazowieckie - nr postępowania 255/24
- "Wykonanie remontów nawierzchni chodników, zjazdów i jezdni z kostki betonowej i kostki kamiennej oraz wymiany krawężników i obrzeży betonowych w ulicach miasta Skierniewice w 2025r".
- Remont cząstkowy nawierzchni dróg
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.