Ogłoszenie z dnia 2015-05-20
Warszawa: Planowanie mediów i zakup mediów w ramach kompleksowej wizerunkowo-produktowej kampanii multimedialnej na rynkach rosyjskim, ukraińskim, czeskim, włoskim, hiszpańskim i irlandzkim - zamówienie uzupełniające.
Numer ogłoszenia: 72549 - 2015; data zamieszczenia: 20.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Polska Organizacja Turystyczna, ul. Tytusa Chałubińskiego 8, 00-613 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 5367070, 5367011, faks 022 5367004.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Planowanie mediów i zakup mediów w ramach kompleksowej wizerunkowo-produktowej kampanii multimedialnej na rynkach rosyjskim, ukraińskim, czeskim, włoskim, hiszpańskim i irlandzkim - zamówienie uzupełniające..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Kampania jest adresowana do osób indywidualnych odwiedzających wystawę EXPO oraz do mieszkańców Włoch, którzy przynajmniej raz w roku wyjeżdżają za granicę w celach wypoczynkowych, na dłuższy pobyt lub na weekend. Dla potrzeb planowania mediów przyjmuje się następującą definicję grupy docelowej: osoby w wieku 25-60 lat, posiadające dochody co najmniej średnie, mieszkające w miastach. Wykonawca we własnym imieniu i na własny koszt zaplanuje i zakupi kampanię outdoorową w Mediolanie. W ramach kampanii wymagany jest zakup przynajmniej 25 podwójnych nośników o wymiarach 190 cm x 100 cm (łącznie 50 zdjęć) w przestrzeni ruchu pieszego, w odległości nie większej niż 1 km od Piazza Castello oraz Piazza Duomo, charakteryzujące się bardzo dużym natężeniem ruchu pieszego. Poniżej każdej tablicy musi być miejsce (co najmniej o wymiarach: 1 m długości i 40 cm szerokości) na opis zdjęcia, logo i przekaz reklamowy lub QR Code. Kampania outdoorowa zaplanowana jest na okres 15 - 31 maja 2015 r. Numer 13/15..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00 - Usługi reklamowe 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Media Group Sp. z o.o., ul. Żurawia 6/12, 00-503 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 336000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 378225,00
Oferta z najniższą ceną: 378225,00 / Oferta z najwyższą ceną: 378225,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia jest udzielenie dotychczasowemu wykonawcy usług zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia. Zamówienie podstawowe, o wartości 16.670.000 zł brutto, zostało udzielone w dniu 26.11.2013 r. Media Group Sp. z o.o., w trybie przetargu ograniczonego, a zamówienie uzupełniające zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego (nr ogłoszenia 2013/S 169-293436 z dnia 31.08.2013r.) oraz w SIWZ. Zamawiający udzielił wcześniej zamówienia uzupełniającego związanego z umową z dnia 26.11.2013 r. W wyniku postępowania nr 26/14 zawarto umowę na kwotę 556.511,16 zł brutto (umowa z dnia 30.05.2014r., nr ogłoszenia 157901 z dnia 21.07.2014r.). Przedmiotowe zamówienie polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, temu samemu wykonawcy - Media Group Sp. z o.o., ul. Żurawia 6/12, 00-503 Warszawa. Tym samym realizacja przedmiotowego zamówienia jest zgodna z obowiązującymi przepisami Prawa zamówień publicznych. Dodatkowe działania reklamowe przewidziane niniejszym zamówieniem pozwolą na zwiększenie dotychczasowego oddziaływania wizerunkowego, prowadzonego podczas kampanii realizowanej w latach 2013 i 2014. Obecnie realizowany przekaz, podczas Tygodnia Turystyki Polskiej podczas EXPO 2015, stanowić będzie kontynuację wcześniej prowadzonych działań promocyjnych, zwiększając ich efektywność. Należy zauważyć, że przewidziane zamówieniem uzupełniającym działania mają na celu wydłużenie komunikacji na okres bezpośrednio przed i w trakcie Tygodnia Turystyki Polskiej podczas EXPO 2015, zgodnie ze specyfiką poszczególnych rynków. Dlatego tak ważne jest efektywne wykorzystanie środków pozostających w dyspozycji Zamawiającego by obecnie realizowana komunikacja mogła być utrwalana w świadomości grup docelowych (odbiorców) przez dłuższy okres i w sposób bardziej zintensyfikowany, co umożliwia przedmiotowe zamówienie w formie zamówienia uzupełniającego. Zamówienie to zostanie przygotowane na podstawie oferty przygotowanej przez Wykonawcę oraz przeprowadzonych negocjacji, których celem jest zwiększenie efektywności wydatkowanych środków publicznych.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Promocja Gminy Miasta Gdynia oraz Gdyńskiego Centrum Sportu jednostki budżetowej podczas turnieju pływackiego
- Świadczenie usług reklamowych outdoor - 6 części
- Promocja Zamawiającego przez Wykonawcę w Rozgrywkach Europejskich Ligi Mistrzów w Tenisie Stołowym
- Materiały promocyjne dot. Bazy Usług Rozwojowych
- Umieszczanie plakatów w gablotach reklamowych w wiatach przystankowych na terenie m.st. Warszawy w ramach realizacji kampanii reklamowych
- Działania informacyjno - promocyjne w ramach projektu "Odbudowa różnorodności biologicznej doliny Nidy, poprzez odbudowę korytarzy ekologicznych i zwiększenie retencji gruntowej"
więcej: Usługi reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.