To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-25
Ogłoszenie nr 72568 - 2017 z dnia 2017-04-25 r.
Brzeg Dolny: Dostawa energii elektrycznej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 50448 - 2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Zamawiającym jest Gmina Brzeg Dolny, ul. Kolejowa 29, 56-120 Brzeg Dolny (działająca w imieniu własnym oraz w imieniu i na rzecz innych zamawiających)
tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
1) Gmina Brzeg Dolny, REGON: 931934934, ul. Kolejowa 29, 56-120 Brzeg Dolny, Burmistrz Stanisław Jastrzębski, tel.(71) 3195117, fax (71) 3195 683, e-mail: um@brzegdolny.pl, ,
2) Urząd Miejski w Brzegu Dolnym, REGON: 000528681, ul. Kolejowa 29, 56-120 Brzeg Dolny, Burmistrz Stanisław Jastrzębski, tel. 713195117, fax (71) 3195 683, e-mail: um@brzegdolny.pl, ,
3) Szkoła Podstawowa im. Janusza Kusocińskiego, REGON: 001181475 Pogalewo Wielkie 12H, 56-120 Brzeg Dolny, Dyrektor Iwona Tłuczek, tel. (71) 319 63 79,
4) Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Adama Mickiewicza, REGON: 000704327, ul. A. Mickiewicza 2, 56-120 Brzeg Dolny, Dyrektor Katarzyna Barylak tel. (71) 319 51 06,
5) Szkoła Podstawowa Nr 5 im. Marii Skłodowskiej-Curie, REGON: 000704310, ul. Zwycięstwa 10, 56-120 Brzeg Dolny, Dyrektor Urszula Chłód, tel. (71) 319 58 30, 319 56 67,
6) Szkoła Podstawowa Nr 6 im. Mikołaja Kopernika, REGON: 000592503, ul .Wilcza 4, 56-120 Brzeg Dolny, Dyrektor Zofia Kupczak, tel. (71) 319 99 11,
7) Przedszkole Samorządowe Nr 1, REGON: 021398785, ul. Zwycięstwa 1, 56-120 Brzeg Dolny, Dyrektor Lucyna Pilarska, tel. (71) 319 56 60,
8) Przedszkole Samorządowe NR 2, REGON: 021398800, ul. Odrodzenia 2, 56-120 Brzeg Dolny, Dyrektor Dagmara Głuszczyńska tel. (71) 319 56 59,
9) Przedszkole Samorządowe NR 3, REGON: 021398779, ul. Przedszkolna 1, 56-120 Brzeg Dolny, Dyrektor Aleksandra Cieśla, tel. (71) 319 56 95,
10) Publiczne Gimnazjum Nr 1 REGON: 932045461, ul. Młodzieżowa 2, 56-120 Brzeg Dolny, Dyrektor Józef Szumilas, tel./fax. (71) 319 51 83,
11) Dolnobrzeski Ośrodek Kultury, REGON: 000634584, ul. Kolejowa 29, 56-120 Brzeg Dolny, Dyrektor Danuta Chłód, tel. (71) 319 52 52, 319 59 28, e-mail: dok@brzegdolny.pl,
12) Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, REGON: 005943841, ul .Rynek 18, 56-120 Brzeg Dolny Kierownik Beata Sokolska, tel./fax (71) 319 56 62,
13) Środowiskowy Dom Samopomocy, REGON: 021790508, ul. Kolejowa 27A, 56-120 Brzeg Dolny, Kierownik Anna Chrąchol tel./fax (71)3199048,
14) Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., REEGON: 021474753, ul. Urazka 11 56-120 Brzeg Dolny, Prezes Artur Michałek, tel. (71) 319 54 35, e-mail: zgk@brzegdolny.pl
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brzeg Dolny, krajowy numer identyfikacyjny
93193493400000, ul.
ul. Kolejowa 29
,
56120
Brzeg Dolny, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
71 319 51 17, faks
71 319 56 83, e-mail
d.luchowski@brzegdolny.pl
Adres strony internetowej (URL): www.brzegdolny.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): Zamawiający wspólnie przeprowadzający postępowanie upoważnili Gminę Brzeg Dolny do przeprowadzenie postępowania i zawarcia umowy w ich imieniu i na ich rzecz.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa energii elektrycznej
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne, dla punktów poboru energii elektrycznej znajdujących się w gminie Brzeg Dolny. Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej dla obiektów, których szczegółowe zestawienie zawarte jest w załączniku nr 5 do ogłoszenia, w okresie od 01.06.2017 r. do 31.05.2018 r. wynosi 2 289 000 kWh.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
09300000-2
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Licytacja elektroniczna
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT515025 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert26 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 568790.99 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BRZEGU DOLNEGO
- "Przebudowa ul. Wierzbowej w Brzegu Dolnym".
- "Poprawa efektywności energetycznej dwóch budynków szkolnych w Brzegu Dolnym (SP nr 5 w ZSP nr 3 oraz SP nr 6 w ZSP nr 1)"
więcej: przetargi w Brzegu Dolnym »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.