Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-22
Opole: Świadczenie usług ochrony osób i mienia wraz z monitoringiem obiektów Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Opolu w okresie 24 miesięcy
Numer ogłoszenia: 7260 - 2009; data zamieszczenia: 22.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Sąd Administracyjny w Opolu , ul. Kośnego 70, 45-372 Opole, woj. opolskie, tel. 077 5411631.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.wsa.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług ochrony osób i mienia wraz z monitoringiem obiektów Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Opolu w okresie 24 miesięcy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie całodobowej (przez wszystkie dni tygodnia, w tym soboty, niedziele i święta) ochrony wraz z monitoringiem mienia należącego do zamawiającego oraz osób przebywających na terenie obiektów, przez koncesjonowanego wykonawcę w oparciu o postanowienia ustawy z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2005 r. nr 145 poz. 1221 z późn. zm.) , a w szczególności: -ochrona wszystkich obiektów zamawiającego; -sprawdzanie stanu wszelkich zamknięć, zabezpieczeń i plomb; -sprawdzanie prawidłowości zamknięcia drzwi i okien po opuszczeniu chronionego obiektu przez pracowników zamawiającego; sprawdzanie stanu ogrodzenia, bramy wjazdowej i oświetlenia; -obsługa wejścia głównego oraz wykrywacza bramowego i urządzenia do rentgenowskiej kontroli bagażu; -nocne obchody terenu należącego do zamawiającego; -sprawdzanie i zamykanie bramy oraz wejścia do budynku o uzgodnionych porach; -zapalanie i wygaszanie oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego - nocnego; -przyjmowanie i wydawanie kluczy; -prowadzenie rejestru kluczy wydanych i zwróconych; -pisemne zgłaszanie zamawiającemu wszelkich braków lub naruszeń odnośnie stanu zabezpieczenia mienia w chronionym obiekcie; -ciągła i aktywna służba pracowników wykonawcy w ochranianym obiekcie zgodnie z harmonogramem prac; -wzywanie osób do opuszczenia obiektu w przypadku stwierdzenia zakłócania przez nie porządku; -zatrzymanie osób stwarzających w sposób bezpośredni zagrożenie dla życia lub zdrowia ludzkiego, a także dla chronionego mienia, w celu niezwłocznego przekazania tych osób Policji; -dozorowanie obiektów przez patrol interwencyjny; -podejmowanie działań interwencyjnych w przypadku stwierdzenia zakłóceń porządku własnymi grupami interwencyjnymi i za pomocą wezwanych stosownych organów (służb); -kontrola (co najmniej jednorazowa) w ciągu doby (w godzinach pomiędzy 22:00 a 6:00) patrolu interwencyjnego, z wpisem osób kontrolujących do książki dyżuru; -ochrona obiektów przed rabunkiem, zagrożeniem wybuchem, napadem, kradzieżą, zniszczeniem, pożarem i innymi zdarzeniami losowymi; -obserwacja osób, których zachowanie może wskazywać na dokonanie lub zamiar dokonania przestępstwa (atak na personel, osoby trzecie, uszkodzenie instalacji, wzniecenie ognia, podłożenie ładunku wybuchowego itp.); -obowiązek prowadzenia książki dyżuru; -stałe monitorowanie alarmów przez własną stację monitoringu drogą radiową i telefoniczną; -natychmiastowe reagowanie przez obsługę stacji na sygnały alarmowe; -na wezwanie zamawiającego podejmowanie interwencji w każdym czasie; -zapewnienie przyjazdu grupy interwencyjnej w czasie nie dłuższym niż 15 minut od momentu wezwania; -godne reprezentowanie powagi chronionego urzędu poprzez odpowiedni sposób zachowania oraz dbanie o swój wygląd zewnętrzny; -pełnienie służby w mundurach z emblematami wykonawcy i identyfikatorami; -obsługa szatni w siedzibie zamawiającego - przez obsługę szatni rozumie się: a)pobranie okrycia od petenta, b)zdjęcie numerka z wolnego wieszaka, c)wręczenie numerka petentowi, d)zawieszenie okrycia na wieszaku w miejsce tego numerka, e)wydanie okrycia za zwrotem numerka. -w przypadku opadów nocnych lub nieobecności konserwatora, usuwanie śniegu z chodnika przed wejściem do budynku Sądu, przy pomocy urządzeń i materiałów zamawiającego;.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.40.00 - Usługi w zakresie nadzoru .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - posiadają koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej objętej zamówieniem wydaną przez MSWiA aktualną na cały okres wykonywania zamówienia tj. do 21.02.2011 r. b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - należycie wykonali lub wykonują w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie usługi w zakresie samodzielnej ochrony wraz z monitoringiem obiektów użyteczności publicznej o charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia o wartości min. 100.000,00 zł brutto każda, - posiadają własną stację monitorowania alarmów (SMA), - posiadają własną grupę interwencyjną, czas dojazdu grupy do obiektu do 15 min. - zatrudniają minimum 6 pracowników ochrony w rozumieniu obowiązujących przepisów prawa regulujących kwestię świadczenia usług ochrony osób i mienia, - posiadają doświadczenie w zakresie bezpośredniej ochrony stałej oraz polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych, - pracownicy ochrony muszą posiadać, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz.U. 2005 r. Nr 145 poz. 1221 z późn. zm) licencję I lub II stopnia pracownika ochrony fizycznej oraz wykonywać swoje obowiązki zgodnie z tą ustawą, - pracownicy ochrony muszą posiadać, zgodnie z ustawą z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych (t.j. Dz.U. 2005 r. Nr 196 poz. 1631 z późn. zm.), aktualne poświadczenia bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą co najmniej zastrzeżone. c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - posiadają polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 1.000.000,00 zł, w okresie realizacji przedmiotu zamówienia (tj. luty 2009 r. - luty 2011 r.). W przypadku polisy zawartej na krótszy okres czasu lub o niższej wartości wykonawca musi do oferty załączyć oświadczenie o zobowiązaniu się do przedłużenia ubezpieczenia na okres realizacji przedmiotu zamówienia lub o zwiększeniu wartości ubezpieczenia w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej do kwoty wymaganej przez zamawiającego. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zatrudnienia przez wykonawcę podwykonawców do realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia. 3. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w części IX siwz. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b)koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym c)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert d)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert e)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca musi złożyć: a)wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie (załącznik nr 3 do siwz). b)wykaz osób, które wykonawca skieruje do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (załącznik nr 4 do siwz) - w przypadku zmiany osób realizujących usługi, wykonawca zobowiązany jest do aktualizowania wykazu zawierającego dane osób, które bezpośrednio będą świadczyły usługi ochrony na rzecz zamawiającego wraz z załączeniem ich aktualnych licencji I lub II stopnia oraz aktualnych poświadczeń bezpieczeństwa uprawniających do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą co najmniej zastrzeżone i aktualnych badań stwierdzających brak przeciwwskazań do pracy w narażeniu na promieniowanie jonizujące c)dokumenty stwierdzające że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia - kserokopie legitymacji potwierdzających uzyskanie licencji I lub II stopnia pracownika ochrony fizycznej, aktualnych poświadczeń bezpieczeństwa upoważniających do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą co najmniej zastrzeżone, zgodnie z ustawą z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych (t.j. Dz.U. 2005 r. Nr 196 poz. 1631 z późn. zm.) oraz aktualnych badań stwierdzających brak przeciwwskazań do pracy w narażeniu na promieniowanie jonizujące 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, wykonawca musi złożyć: - polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 1.000.000,00 zł, w okresie realizacji przedmiotu zamówienia (tj. luty 2009 r. - luty 2011 r.). W przypadku polisy zawartej na krótszy okres czasu lub o niższej wartości wykonawca musi do oferty załączyć oświadczenie o zobowiązaniu się do przedłużenia ubezpieczenia na okres realizacji przedmiotu zamówienia lub o zwiększeniu wartości ubezpieczenia w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej do kwoty wymaganej przez zamawiającego. Jeżeli z treści załączonej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia nie wynika wniesienie opłaty składki ubezpieczenia OC, należy dołączyć także potwierdzenie opłacenia składki jednoznacznie potwierdzającej zamawiającemu, że ubezpieczenie jest ważne. 4. Wykonawca jest zobowiązany wraz z ofertą, złożyć: a) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy (załącznik nr 2 do siwz) b) oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw) jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika. 6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1: - lit. a, d, e - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji -(wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) - lit. c - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o którym mowa w pkt. 7, zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.opole.wsa.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Sąd Administracyjny w Opolu
ul. Kośnego 70
45-372 Opole
pok.208.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.01.2009 godzina 08:00, miejsce: Wojewódzki Sąd Administracyjny w Opolu ul. Kośnego 70 45-372 Opole Biuro podawcze - parter.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY OSÓB I MIENIA INSTYTUTU ŚLĄSKIEGO
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM NA 2025 R.
- Świadczenie usługi kompleksowego utrzymania czystości w obiektach Urzędu Miasta Opola wraz z dostawą niezbędnych środków czystości, higieny i materiałów eksploatacyjnych.
- Świadczenie usług transportu sanitarnego na potrzeby bieżącej działalności SP ZOZ Opolskie Centrum Onkologii w Opolu
- Usługa organizacji staży uczniowskich
- Dostawa sprzętu medycznego dla zespołów ratownictwa medycznego OCRM w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona obiektów Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o. o.
- Zawarcie umowy na świadczenie usług ochroniarskich i portierskich obiektu zaplecza technicznego i magazynowego Zakładu Oczyszczania Miasta Sp. z o.o. w Mysłowicach w roku 2025
- Ochrona fizyczna osób i mienia w Prokuraturze Okręgowej w Przemyślu oraz w podległych jednostkach rejonowych.
- Usługa bezpośredniej ochrony fizycznej budynków, osób oraz mienia dla obiektów Prokuratury Okręgowej Warszawa-Praga w Warszawie i podległych Prokuratur Rejonowych w latach 2025 -2026
- Dozór oraz ochrony osób i mienia w hali Urania w Olsztynie
- Świadczenie usług w zakresie ochrony mienia i zapewnienia bezpieczeństwa na terenie składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Świętochłowicach w rejonie ul. Wojska Polskiego
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.