eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zduńska Wola › Utrzymanie czystości i porządku na targowiskach.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-01-12

Ogłoszenie nr 7260 - 2017 z dnia 2017-01-12 r.

Zduńska Wola: Utrzymanie czystości i porządku na targowiskach.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 353840-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Zduńska Wola, krajowy numer identyfikacyjny 59842800000, ul. ul. Stefana Złotnickiego  12, 98220   Zduńska Wola, państwo Polska, woj. łódzkie, tel. 43 825 02 00, faks 43 825 02 02, e-mail urzad_miasta@zdunskawola.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zdunskawola.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Utrzymanie czystości i porządku na targowiskach.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Opis lokalizacji na których ma być realizowana usługa: 1.1. Utrzymanie czystości i porządku na: a) targowisku miejskim "Mój Rynek" zlokalizowanym przy ul. Adama Mickiewicza 11b w Zduńskiej Woli na działce nr 85/14 (obręb 11). W skład targowiska wchodzi miejsce sprzedaży, działka nr 85/14, obręb 11, o pow. 20 538 m2 (w granicach ogrodzenia), parking, działka nr 81,obręb 11, o pow. 5 948 m2 i działka nr 82 ,obręb 11 o pow. 1561 m2 oraz działki położone wokół miejsca sprzedaży, działki nr 85/8, 85/9, 85/10, 85/11, 85/12, 85/13, obręb 11, o łącznej pow. 209 m2, b) targowisku miejskim przy ul. Szadkowskiej 20, obręb 4, działka nr 174/1, miejsce sprzedaży na utwardzonym placu w szczycie bloku od strony ul. Szadkowskiej 20, c) targowisku miejskim u zbiegu ulic Stefana Okrzei i Bolesława Leśmiana, miejsca sprzedaży utwardzone w kierunku budynku szkoły i w kierunku wiaduktu, d) targowisku miejskim przy ul. Łaskiej 40 (część działki), obręb 14, działka nr 8, miejsce sprzedaży kwiatów, wiązanek i zniczy przy ul. Łaskiej 40 od strony południowej w pasie o szerokości 6-7 m. 2. Obowiązki Wykonawcy: 1) przestrzeganie przepisów porządkowych, BHP, P- POŻ, sanitarnych; 2) przestrzeganie uchwały Nr XLI/509/13 Rady Miasta Zduńska Wola z dnia 24 października 2013 r. w sprawie położenia i regulaminu targowisk miejskich na terenie Miasta Zduńska Wola; 3) przestrzeganie uchwały Nr IX/72/15 Rady Miasta Zduńska Wola z dnia 19 czerwca 2015 r. zmieniającej uchwałę w sprawie położenia i regulaminu targowisk miejskich na terenie Miasta Zduńska Wola; 4) przestrzeganie uchwały Nr XVIII/158/16 Rady Miasta Zduńska Wola z dnia 22 stycznia 2016 r. zmieniającej uchwałę w sprawie położenia i regulaminu targowisk miejskich na terenie Miasta Zduńska Wola; 5) utrzymanie czystości na targowisku i terenach przyległych do targowiska opisanych w pkt. 1.1. lit. a) poprzez; a) zamiatanie, grabienie, zbieranie odpadów i złożenie ich do kontenera, opróżnianie z odpadów koszy przymocowanych do słupów i wiat w sektorach A-I. Czynności te będą realizowane we wtorki i piątki (w godzinach od 5.00 do 14.00) oraz w soboty (w godzinach od 6.00 do 13.00) z uwzględnieniem określonego regulaminem dziennego czasu funkcjonowania targowiska w celu zapewnienia czystości po zakończeniu handlu przez osoby korzystające z targowiska na podstawie opłaty targowej, b) systematyczne bądź interwencyjne usuwanie z terenu targowiska i terenów przyległych do targowiska opisanych w pkt. 1.1.lit a, chwastów z terenów utwardzonych, liści, gałęzi, piasku, błota, gruzu, oleju, niedopałków, odchodów i innych śmieci oraz przeszkód zagrażających bezpieczeństwu pieszych z terenów powierzonych do utrzymania, w częstotliwości zapewniającej pełną estetykę, c) pielęgnację zieleni wysokiej i niskiej na terenie targowiska i terenach przyległych do targowiska opisanych w pkt. 1.1.lit a (koszenie terenów zielonych, odchwaszczanie, przycinanie i usuwanie odrostów drzew w częstotliwości zapewniającej pełną estetykę; d) bieżącą konserwację koszy przymocowanych do słupów i wiat w sektorach A-I oraz kontenerów,(mycie i dezynfekcja 1 raz w miesiącu), e) usuwanie zanieczyszczeń z rynien spustowych zamocowanych przy wiatach (liście, gałęzie itp.) z zachowaniem przepustowości wód opadowych, f) w okresie sezonu zimowego podczas opadu śniegu przed rozpoczęciem funkcjonowania targowiska Wykonawca zobowiązany jest do: - usunięcia śniegu z płyty targowiska, ciągów pieszych i parkingu od str. ul. Adama Mickiewicza, (wywóz śniegu wg potrzeb w miejsce wskazane przez Zamawiającego), - zapobiegania śliskości na parkingu, płycie targowiska i ciągach pieszych poprzez posypywanie ich mieszanką piasku i soli 4% zakupionej przez Wykonawcę w trakcie funkcjonowania targowiska, - usunięcia sopli, nawisów i osuwisk śniegu z zadaszeń o pow. 6535 m^2, przed rozpoczęciem handlu co umożliwi prowadzenie bezpiecznej działalności handlowej, g) w przypadku wprowadzenia zarządzeniem Prezydenta Miasta opłaty rezerwacyjnej, nadzorowania zajmowania miejsc zgodnie z zawartymi umowami, h) prowadzenia nadzoru nad miejscami do handlu pod zadaszeniami zgodnie z ich przeznaczeniem oraz rozmieszczania osób handlujących poza terenem zadaszonym, i) otwierania bram przed rozpoczęciem handlu i zamykanie po jego zakończeniu, j) utrzymania wszystkich obiektów i urządzeń w stanie niepogorszonym, k) zawarcia umowy z podmiotem odbierającym odpady stałe z terenu targowiska i pokrywania kosztów z tego tytułu oraz prowadzenia ewidencji odpadów zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.), l) utrzymania infrastruktury targowiska (infrastruktura wodno-kanalizacyjna, oświetlenie, ogrodzenie, bramy, drogi, parkingi itp.) we właściwym stanie technicznym i estetycznym, m) zgłaszania do Zamawiającego wszelkich uszkodzeń jakie wystąpiły na terenie targowiska (cieknący dach, uszkodzona rynna, uszkodzenia armatury WC lub nawierzchni targowiska itp.), n) udostępniania wszelkich dokumentów źródłowych i informacji związanych z prowadzeniem targowiska na żądanie Zamawiającego, 6) bieżąca eksploatacja i utrzymanie pomieszczeń WC, w tym w szczególności: a) udostępniania pomieszczeń WC przeznaczonych dla osób handlujących i kupujących, b) we wtorki, piątki i soboty sprzątania pomieszczeń toalet, mycie i czyszczenie urządzeń sanitarnych wewnątrz, oraz przeprowadzania dezynfekcji pomieszczeń toalet i urządzeń sanitarnych zgodnie z zachowaniem wymaganych warunków sanitarnych stawianych tym pomieszczeniom przez Powiatowego Inspektora Sanitarnego i Stację Sanitarno-Epidemiologiczną, c) wyposażania pomieszczeń toalet w materiały sanitarne i higieniczne zapewnione przez Wykonawcę (papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło i środki zapachowe) - wg. potrzeb, d) opróżniania koszy i wymiana wkładów foliowych (wkłady zapewnia Wykonawca), e) usuwania drobnych awarii (np.; udrażnianie rur - zlewu, toalety, naprawa kranów itp.) po uprzednim poinformowaniu o zdarzeniu Zamawiającego, f) utrzymania w należytej czystości pomieszczeń WC w trakcie funkcjonowania targowiska, (malowanie pomieszczeń raz w roku na kolor uzgodniony z Zamawiającym), 7) utrzymanie czystości na targowiskach i terenach przyległych do targowisk opisanych w pkt. 1.1. lit. b, c i d, polegających na: a) zamiataniu, grabieniu, zbieraniu odpadów i składowaniu ich w kontenerze. Czynności te będą realizowane w dni funkcjonowania poszczególnych targowisk w celu zapewnienia czystości po zakończeniu handlu przez osoby korzystające na podstawie opłaty targowej, b) systematycznym bądź interwencyjnym usuwaniu z terenu targowisk i terenów przyległych do targowisk chwastów z terenów utwardzonych (trylinka), traw poprzez koszenie terenów zielonych, liści, gałęzi, pisaku, błota, gruzu, oleju, niedopałków, odchodów i innych śmieci oraz przeszkód zagrażających bezpieczeństwu pieszych z terenów powierzonych do utrzymania, w częstotliwości zapewniającej pełną estetykę, c) w okresie sezonu zimowego przed i w godzinach funkcjonowania targowisk zapobieganiu śliskości na placu targowym i ciągach pieszych poprzez usuniecie zalegającego śniegu i posypywania ich mieszanką piasku i soli 4% zakupioną przez Wykonawcę, d) wywozu odpadów stałych z terenów targowisk i pokrywaniu kosztów z tego tytułu oraz prowadzeniu ewidencji odpadów zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.). 3. Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę: Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności określonych w pkt 2 ppkt 5), 6) oraz 7) niniejszego opisu przedmiotu zamówienia, o ile nie będą wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, były wykonywane przez osoby zatrudnione (przez Wykonawcę lub podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę. Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 90600000-3
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Licytacja elektroniczna

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT93391.61
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Zduńskiej Woli Spółka z o. o.,  jerzy.pieniazek@mpwikzdw.com.pl,  ul. Królewska 15,  98-220,  Zduńska Wola,  kraj/woj. łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 59500,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 59500,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 59500,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.