To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-25
Ogłoszenie nr 72639 - 2017 z dnia 2017-04-25 r.
Wałcz: Remont i przebudowa ul. Chłodnej w Wałczu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 35952-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska, krajowy numer identyfikacyjny
52712100000, ul.
Plac Wolności
1,
78600
Wałcz, państwo
Polska, woj.
zachodniopomorskie, tel.
672 584 471, faks
672 582 618, e-mail
walcz@um.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.walcz.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont i przebudowa ul. Chłodnej w Wałczu
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):I.7013.11.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z przebudową ulicy Chłodnej (odcinek od krawędzi istniejącej nawierzchni bitumicznej działka 2582 przy działce 2449, koniec w km 0+318,92), obejmujące wykonanie następujących robót na działkach 2582, 5618/3, 2584/20, 2509/1, 2510: a) W branży drogowej: - wykonanie robót ziemnych, - wycinkę drzew oraz wykonanie terenów zielonych, - wykonanie nowej drogi o nawierzchni bitumicznej: warstwa ścieralna z AC - 11S gr. 4cm z polimeroasfaltem PMB 45/80-55, warstwa wiążąca z AC - 16W gr. 7 cm lepiszcze asfaltowe 50/70, podbudowa bet. C 8/10 gr.18 cm i warstwą odsączającą z piasku średniego o wsp. filtracji k>=8/dobę gr.15cm, - wykonanie nawierzchni zjazdów z kostki bet. gr.8 cm grafitowej na podsypce piaskowo-cementowej 1:4 gr. 3 cm, podbudowie z bet. C 8/10 gr.10cm i warstwie odsączającej gr.15cm, - wykonanie nowych nawierzchni chodników z kostki bet. melanż dwukolorowy gr.8 cm na warstwie podsypki cementowo-piaskowej 1:4 gr. 3 cm i podbudowie betonowej z C 8/10 gr. 10cm, - wykonanie nawierzchni zatok parkingowych z kostki bet. gr.8 cm czerwonej na podsypce piaskowo- cementowej 1:4 gr. 3 cm, podbudowie bet. C 8/10 gr.10cm i warstwie odsączającej gr.15cm, - ustawienie nowych krawężników betonowych 15x22x100 na ławie bet. C 12/15 , - ustawienie obrzeży betonowych 8x25x100 na ławie bet. C 12/15, b) W branży sanitarnej: - wykonanie studzienek wpustowych fi 500 mm z osadnikiem gł. 0,5 m, i przyłączy z rury PCV SN8 O160x4,7 mm z wpustami deszczowymi, - budowa studni rewizyjnej bet. fi 1000mm, - wykonanie przewodów kanalizacyjnych z rur PVC klasy S SN8 SDR34 ze ścianką litą dn. 160. c) W branży teletechnicznej: - przebudowa studni kablowej SKO-2g/WLCZR052.S356 poza projektowany parking na wysokości ul. Chłodnej 52 - przebudowa studni kablowej SKO-2g/WLCZR052.S358 na wysokości ul. Osiedle Piastowskie - studnię kablową SKO-2g/WLCZR052.S354 oraz SKO-2g/WLCZR052.S355 wzmocnić i wymienić ramę i właz na typu ciężkiego - pomiędzy studniami SKO-2g/WLCZR052.S354 oraz SKO-2g/WLCZR052.S355, SKO-2g/WLCZR052.S356 oraz SKO-2g/WLCZR052.S358 wybudować nowe odcinki kanalizacji teletechnicznej 1-otworowej z rury RPP fi 110/5,0 - po demontażu studni SKO-2g/WLCZR052.S356 istniejącą rurę kanalizacji teletechnicznej przedłużyć - wciągnąć nowe odcinki kabli teletechnicznych miejscowych typu XzTKMXpw 5x4x0,5 pomiędzy studnią SKO-2g/WLCZR052.S351 a studnią SKO-2g/WLCZR052.S357 oraz między studnią SKO-2g/WLCZR052.S359 a studnią SKO-2g/WLCZR052.S355 - teren doprowadzić do stanu pierwotnego d) Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest również do wykonania wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, utrzymania zaplecza budowy, organizacji placu budowy, organizacji ruchu drogowego, zapewnienia obsługi geodezyjnej, do wznowienia znaków geodezyjnych w przypadku ich zniszczenia, uszkodzenia lub przesunięcia w trakcie prowadzonych robót, przywrócenia terenu i nawierzchni przyległych do obiektu do stanu poprzedniego oraz innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. 1) Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia wykona: a) dokumentację powykonawczą w 1 egz. b) dokumentację geodezyjną, zawierającą wyniki geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej oraz informację o zgodności usytuowania obiektu budowlanego z projektem zagospodarowania działki lub terenu lub odstępstwach od tego projektu, sporządzoną przez osobę wykonującą samodzielne funkcje w dziedzinie geodezji i kartografii oraz posiadającą odpowiednie uprawnienia zawodowe w 3 egzemplarzach. 2) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga: a) Przedstawienia harmonogramu rzeczowo - finansowego robót budowlanych i uzgodnienia go z Zamawiającym. b) Zorganizowania zaplecza socjalno-technicznego budowy w rozmiarach koniecznych do realizacji robót na terenie przekazanym Wykonawcy. c) Zapewnienia bezpieczeństwa ppoż. oraz bezpiecznych warunków realizacji robót i przestrzegania przepisów BHP na terenie budowy. d) Wykonywania robót zgodnie z wymogami Prawa budowlanego jak również z obowiązującymi Polskimi Normami i zasadami wiedzy technicznej oraz należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą jakością i z zachowaniem obowiązujących wymagań i przepisów BHP i ppoż. e) Wykonania prób, badań i pomiarów odbiorowych przewidzianych w specyfikacjach technicznych, warunkach technicznych wykonania i odbioru robót oraz Polskich Normach. f) Zabezpieczenia terenu robót w sposób pewny i trwały zgodnie z wymaganiami prawa budowlanego i aktów wykonawczych. g) Wyznaczenia przez Wykonawcę kierownika budowy oraz kierowników robót sanitarnych i telekomunikacyjnych - spełniających wymagania kwalifikacyjne dla osób zatrudnionych na tym stanowisku - do nadzorowania prac. h) Uczestniczenia przedstawiciela Wykonawcy w naradach dotyczących postępu robót, zwoływanych przez Zamawiającego. i) Zaleca się, aby Wykonawca przed przygotowaniem oferty, zapoznał się z miejscem robót budowlanych tj.: poprzez dokonanie wizji lokalnej, zadaniem wszelkich pytań związanych z realizacją zamówienia. Dokumentacja techniczna jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego, za uprzednim powiadomieniem.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45233000-9
Dodatkowe kody CPV:
45100000-8,
45231300-8,
32412100-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT567587.23 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 698132.29 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.