Ogłoszenie z dnia 2010-04-01
Lublin: ZC/9/2010 - Dostawa papieru kserograficznego, składanki komputerowej
i papieru kancelaryjnego na rok 2010
Numer ogłoszenia: 72639 - 2010; data zamieszczenia: 01.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Lubelska, ul. Nadbystrzycka 38D, 20-618 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5384633, faks 081 5384372.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZC/9/2010 - Dostawa papieru kserograficznego, składanki komputerowej i papieru kancelaryjnego na rok 2010.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Papier kserograficzny typu Pollux A4 lub równoważny, biały, 80g/m2, białość CIE 161, wilgotność 3,8 -5,0%, grubość 108?3 ?m, nieprzezroczystość - 91, zaklejenie - 30g/m2, przepuszczalność powietrza - 1.250 cm3/min, gładkość 180?50cm3/min, odporny na wysoką temperaturę, zastosowanie: do drukarek kolorowych, laserowych, atramentowych i kserokopiarek - 5 500 ryz 2. Papier kserograficzny Pollux A3 lub równoważny, biały, parametry jak w poz.1 - 80 ryz 3. Papier kserograficzny A4, kolorowy, 80g/m2 (kolory jasne, pastelowe), Zastosowanie: jak w poz. 1 - 100 ryz 4. Papier kserograficzny A3, kolorowy,80g/m2, Zastosowanie: jak w poz.1 - 15 ryz 5. Papier kancelaryjny A3, kratka - 40 ryz 6. Składanka komputerowa 360x12x1 - 60 opakowań 7. Składanka komputerowa 360x12x2 (1 kopia kolorowa) - 20 opakowań.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30 - Papier do drukowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.03.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA HANDLOWO-USŁUGOWA WIDOK SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA HANDLOWO-USŁUGOWA WIDOK SP. Z O.O.
- Agencja Handlowo-Usługowa WIDOK Sp. z o.o., ul. Wojciechowska 5, 20-704 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 64757,38 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 61872,15
Oferta z najniższą ceną: 61872,15 / Oferta z najwyższą ceną: 69472,30
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. Przedmiotem niniejszego postępowania jest Dostawa papieru kserograficznego, składanki komputerowej i papieru kancelaryjnego na rok 2010, a więc jest to dostawa artykułów powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych. W/w dostawa została wyceniona na kwotę brutto 79 004 zł. Wartość ta jest mniejsza niż kwoty ustalone na podstawie art. 11 ust. 8. Zgodnie z wiedzą Zamawiającego jest wielu wykonawców, którzy w ramach prowadzonej przez nich działalności gospodarczej są w stanie zrealizować przedmiot zamówienia, a zapraszając do składania ofert 8 wykonawców zostanie zapewniona konkurencyjność.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Druk oraz dostawa wydawnictw turystycznych Województwa Lubelskiego wraz z ich rozładunkiem
- Dostawa preparatów dezynfekcyjnych i antyseptycznych
- Przebudowa ogrodzenia w Muzeum Wsi Lubelskiej w Lublinie
- Zakup sprzętowych kluczy zabezpieczających
- Dostawa paliwa - benzyna Pb 95, ON, usługi mycia samochodów oraz zakup materiałów eksploatacyjnych, kosmetyków i akcesoriów do pojazdów mechanicznych i sprzętu zmechanizowanego
- Dostawa zamrażarki niskotemperaturowej na potrzeby Wydziału Medycznego Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych i papieru biurowego (numer postępowania UD-IX-ZP-12-2025)
- Dostawa sukcesywna papieru kserograficznego, papieru foto i folii do drukowania
- Dostawa wyposażenia do pracowni dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Postaw na kwalifikacje" - z podziałem na V części
- Dostawy sukcesywne materiałów biurowych, urządzeń wielofunkcyjnych i papieru ksero
- Dostawy różnego sprzętu i artykułów biurowych oraz papieru
- Dostawa artykułów biurowych i papieru do drukowania
więcej: Papier do drukowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.