Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-23
Brzeziny: WYCENĘ NIERUCHOMOŚCI SKARBU PAŃSTWA
Numer ogłoszenia: 72660 - 2009; data zamieszczenia: 23.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Brzeziński , ul. Sienkiewicza 16, 95-060 Brzeziny, woj. łódzkie, tel. 046 8741111, 8743164, faks 046 8741111.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-brzeziny.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYCENĘ NIERUCHOMOŚCI SKARBU PAŃSTWA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia jest podzielony na 7 zadań: Zadanie I: Wycena wartości rynkowej działek ewidencyjnych położonych na terenie miasta Brzeziny: - nr 282 o powierzchni 4945m2; - nr 2418/1 o powierzchni 1836m2; - nr 2418/2 o powierzchni 2137m2; - nr 2418/3 o powierzchni 177m2; - nr 2419 o powierzchni 640m2; - nr 2741/2 o powierzchni 234m2; - nr 2582/19 o powierzchni 30m2; - nr 2582/20 o powierzchni 174m2; - nr 2523/1 o powierzchni 1297m2; - nr 2523/2 o powierzchni 698m2; - nr 2523/3 o powierzchni 148m2; - nr 2559/6 o powierzchni 447m2; - nr 2559/7 o powierzchni 60m2; - nr 2947/2 o powierzchni 5882m2; - nr 2305/1 o powierzchni 1029m2; - nr 2317 o powierzchni 10368m2; - nr 2318/2 o powierzchni 378m2; - nr 2515 o powierzchni 2052m2; - nr 2640 o powierzchni 2023m2; - nr 2947/1 o powierzchni 3548m2. Zadanie II: Wycena wartości rynkowej działek ewidencyjnych położonych na terenie gminy Brzeziny: - nr 156 o powierzchni 2ha; - nr 252/6 o powierzchni 284m2; - nr 252/13 o powierzchni 1170m2; - nr 252/15 o powierzchni 154m2; - nr 252/17 o powierzchni 26m2; - nr 252/8 o powierzchni 439m2; - nr 252/18 o powierzchni 25m2; - nr 252/10 o powierzchni 383m2; - nr 252/11 o powierzchni 112m2; - nr 252/23 o powierzchni 57m2; - nr 252/7 o powierzchni 280m2; - nr 252/19 o powierzchni 24m2; - nr 252/5 o powierzchni 641m2; - nr 252/16 o powierzchni 41m2; - nr 252/12 o powierzchni 126m2; - nr 252/21 o powierzchni 61m2; - nr 252/48 o powierzchni 1475m2; - nr 252/47 o powierzchni 1671m2; - nr 252/22 o powierzchni 57m2; - nr 252/20 o powierzchni 24m2; - nr 252/10 o powierzchni 383m2; - nr 252/9 o powierzchni 344m2; - nr 264 o powierzchni 7200m2; - nr 290 o powierzchni 2000m2. Zadanie III: Wycena wartości rynkowej działek ewidencyjnych położonych na terenie Jeżowa: - nr 205 o powierzchni 3900m2; - nr 1212 o powierzchni 0,23ha; - nr 1725 o powierzchni 200m2. Zadanie IV: Wycena wartości rynkowej działek ewidencyjnych położonych na terenie gminy Rogów: - nr 166/12 o powierzchni 1065m2; - nr 166/13 o powierzchni 996m2; - nr 166/14 o powierzchni 965m2; - nr 166/15 o powierzchni 880m2; - nr 166/16 o powierzchni 919m2; - nr 166/17 o powierzchni 942m2; - nr 166/18 o powierzchni 975m2; - nr 166/19 o powierzchni 921m2; - nr 166/20 o powierzchni 1021m2; - nr 166/8 o powierzchni 1154m2; - nr 200/2 o powierzchni 1369m2; - nr 200/3 o powierzchni 660m2; - nr 191 o powierzchni 800m2; - nr 234/2 o powierzchni 1538m2; - nr 809/1 o powierzchni 0,2737ha; - nr 751/3 o powierzchni 2106m2. Zadanie V: Wycena wartości rynkowej działek ewidencyjnych położonych na terenie miasta Brzeziny, a zajętych pod drogi publiczne - nr 497/6 o powierzchni 881m2; - nr 497/14 o powierzchni 1578m2; - nr 496/2 o powierzchni 174m2 - nr 496/6 o powierzchni 205m2; - nr 496/7 o powierzchni 107m2. Zadanie VI: Wycena wartości rynkowej działek ewidencyjnych położonych na terenie miasta Łódź, a zajętych pod drogi publiczne - w celu ustalenia odszkodowania: - nr 327/2 o powierzchni 0,0061ha, położonej przy ul. Zagrodniki (róg ul. Jachtowej); - nr 59/6 o powierzchni 0,0066ha, położonej przy ul. Łubinowej 46; - nr 332/35 o powierzchni 0,0045ha, położonej przy ul Gazdy 33. Zadanie VII: Określenie wartości rynkowej nieruchomości wg stanu nieruchomości z dnia wywłaszczenia i stanu nieruchomości z dnia zwrotu wraz z waloryzacją odszkodowania wypłaconego poprzednim właścicielom nieruchomości z tytułu jej wywłaszczenia, stosownie do przepisów ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami dla nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Odnowiciela, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 160/6 o powierzchni 0,2740ha a wywłaszczonej na rzecz Skarbu Państwa..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. spełniają wymogi określone w art. 174 i następne ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami tekst jednolity Dz. U. z 2004 r. Nr 261 poz. 2603 ze zm. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w Części VII pkt. 1 i w formie określonej w Części VI SIWZ: 1) Ofertę na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik Nr 1 2) Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnienie warunków: a) oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku Nr 2 ; b) dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej (zamówieniem) (licencja zawodowa do zarządzania nieruchomościami - ustawa o gospodarce nieruchomościami); d) wykaz, co najmniej jednej wykonanej w ciągu ostatnich 3-ch lat usługi a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania i odbiorcy - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3. Do wykazu należy dołączyć dokument potwierdzający, że usługa ta została wykonana należycie e) wykaz osób i przedmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 ; Do wykazu należy dołączyć dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości - ustawa o gospodarce nieruchomościami i wpis do centralnego rejestru rzeczoznawców); 3) Parafowany wzór umowy jako wyraz akceptacji jej treści i warunków wg załącznika Nr 5.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-brzeziny.4bip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Brzezinach, ul. Sienkiewicza 11,pok. nr 1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2009 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Brzezinach, ul. Sienkiewicza 11,pok. nr 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z BRZEZIN
- Roboty budowlane polegające na zmianie systemu ogrzewania i podgrzewania ciepłej wody użytkowej w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Św. Anny 13 w Brzezinach w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej w msc. Sadowa, gm. Brzeziny
- "Remont drogi powiatowej Nr 5103 E w miejscowości Poćwiardówka"
więcej: przetargi w Brzezinach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług wyceny nieruchomości dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej (3 części).
- "Geodezyjne wydzielenie działek zajętych pod drogi powiatowe oraz sporządzenie dokumentacji do regulacji stanu prawnego na rzecz Powiatu Częstochowskiego - 4 części"
- Opracowanie operatów szacunkowych określających wartości nieruchomości położonych na terenie miasta Zamościa
- Wykonanie wycen nieruchomości Gminy Kielce i Skarbu Państwa
- Wykonywanie operatów szacunkowych na potrzeby aktualizacji opłat rocznych - zamówienie w dwóch częściach
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego Duszniki
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.