Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-23
Czeremcha: Zakup koparko-ładowarki wraz z osprzętem do prowadzenia gospodarki odpadami i innych zadań z zakresu ochrony środowiska na terenie Gminy Czeremcha.
Numer ogłoszenia: 72670 - 2009; data zamieszczenia: 23.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czeremcha , ul. Duboisa 14, 17-240 Czeremcha, woj. podlaskie, tel. 085 6850400, 6850394, faks 085 6850400.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup koparko-ładowarki wraz z osprzętem do prowadzenia gospodarki odpadami i innych zadań z zakresu ochrony środowiska na terenie Gminy Czeremcha..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup koparko - ładowarki Dane ogólne sprzętu: 1. maszyna fabrycznie nowa, rok produkcji 2009, 2. długość w pozycji transportowej max. do 6,0 mb, 3. szerokość w pozycji transportowej max. do 2,5 mb, 4. prędkość jazdy max. 40 km na h, 5. napędzana przednia i tylna oś, 6. wszystkie koła jednakowej wielkości, 7. lusterka zewnętrzne, 8. układ kierowniczy wspomagany hydraulicznie, 9. silnik wysokoprężny, 16 zaworowy, chłodzony cieczą, moc min.. 90 KM, spełniający wymagania normy min. EURO 3, 10. silnik, most, skrzynie biegów wykonane przez jednego producenta, 11. układ hydrauliczny zasilany podwójną pompą zębatą z zaworem regulacji mocy, 12. kabina wyposażona w ogrzewanie, nadmuch powietrza zimnego i ciepłego, regulowany fotel operatora, światła robocze, lampę ostrzegawczą, uchylne szyby boczne, 13. koparko - ładowarka wyposażona w sygnał dźwiękowy podczas jazdy do tyłu, 14. łyżka do załadunku dzielona z otwieraną szczęką i widłami o poj. Min. 1,0 m3, wysokość załadunku min. 3 m, ładunek podnoszony do pełnej wysokości min. 4000 kg, 15. łyżka do kopania o szerokości min. od 600 do max. 650 mm oraz druga -łyżka o szerokości od min. 350 do max. 400 mm, głębokość kopania min. 3m, zasięg na poziomie gruntu od osi obrotu ramienia min. 6 m, zasięg w bok od osi maszyny min. 6 m, wysięg załadunku min. 4 m, 16. łyżka skarpowa o szerokości min. 1400 mm, 17. szybkozłącze koperkowe mechaniczne, 18. ramię koparkowe przesuwne, 19. układ amortyzacji ramion ładowarki, 20. zbiornik paliwa o pojemności min. 140 litrów, 21. wycieraczki na tylnej i przedniej szybie, 22. dodatkowo ma być wyposażona w wymienny hydrauliczny pług do odśnieżania, 23. koparko-ładowarka winna posiadać certyfikat CE, 24. min. dwudniowe szkolenie operatora w siedzibie zamawiającego, 25. dokumentacja w języku polskim (instrukcja obsługi oraz katalog części zamiennych), 26. gwarancja min 12 miesięcy lub min. 2000 mtg, 27. dostawca musi być autoryzowanym przedstawicielem producenta zapewniającym obsługę gwarancyjną i pogwarancyjną, serwis stacjonarny oraz posiadający części w odległości nie większej niż 90 k, od miejsca garażowania koparko-ładowarki, 28. serwis gwarancyjny i pogwarancyjny do 24 godzin, dostawa części niezbędnych do naprawy do 48 godz..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.52.30.00 - 29.52.30.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Weryfikacja na podstawie złożonych oświadczeń..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4. Oświadczenie z art. 22 i 24 Ustawy prawo zamówień publicznych. 5. Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czeremcha.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Czeremcha, 17-240 Czeremcha, ul. Duboisa 14.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Czeremcha, 17-240 Czeremcha, ul. Duboisa 14 pok. nr 16.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI CZEREMCHA
- Przebudowa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Czeremcha
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych powstających na nieruchomościach zamieszkałych na terenie gminy Czeremcha oraz z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Czeremsze
więcej: przetargi CZEREMCHA »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.